Hoe lief moet Roel daar voor doen vraag ik me afquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:06 schreef __dani het volgende:
ahw linda is lief tegen roel. "Als je lief bent Roel dan krijg je mij 5 euro voor een pakje shag"
Inderdaad. Zou BB een veto gebruiken...quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:06 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Dus als je heel bot bent dan weet ze waar ze aan toe is... als iedereen dan ook lekker op haar stemt... eens zien hoe BB daarop reageert
Pas dan gelijk de hele OP aanquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:06 schreef Sanne het volgende:
Commentaren op streamverslagen deel 194?
Yeah right.
Zal de topictitel weer even aanpassen in Commentaren op de Live streams.
mams zal thuis dat contract wel aan het doorspitten zijn.......quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:03 schreef scanman01 het volgende:
Klopt. Ze wil geen camera;s in de buurt en vertrouwt de spiegels in het beval kamertje ook niet. Als ze daar moet bevallen, gaat ze het huis uit.
![]()
Waarom niet meteen BB-slow-chatquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:06 schreef Sanne het volgende:
Commentaren op streamverslagen deel 194?
Yeah right.
Zal de topictitel weer even aanpassen in Commentaren op de Live streams.
Als iedereen op Tanja stemt dan zal BB zeggen:quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:07 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Inderdaad. Zou BB een veto gebruiken...
Van een kale kip kan je niet plukkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:08 schreef Wup het volgende:
[..]
mams zal thuis dat contract wel aan het doorspitten zijn.......
het kan nog zo zijn dat Tanja geld moet toeleggen als ze er op een bepaald moment uitstapt:)
iedereen is nu stil, omdat ze haar dadelijk willen aanspreken, dit zwijgen heeft nu niets met achterbaksheid te maken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is Chantal ineens stil als Tanja erbij is.... ACHTERBAKSE SLOERIE!!!!
Maar nog wel vele jaren treiteren.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:10 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Van een kale kip kan je niet plukken![]()
Tanja moet wel heel erg sterk in haar schoenen staan wil ze de algemene opinie over zichzelf kunnen negeren als ze eenmaal het huis uit is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:11 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Maar nog wel vele jaren treiteren.
Geen id, meestal komen vrouwen flink aan... een kilo of 10. Baby en nog wat vet reserves die je lichaam aanmaakt...quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Tanja denkt dat ze afgevallen is door haar zwangerschap.
Kan dat überhaubt?
Dat was het ook. Het kwam op mij wel over alsof ie namens die groep sprak, omdat ze zo instemmend klonken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:07 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Maar dat was dan ook echt een verschrikkelijk tenenkrommend moment, oehhhhh als ik eraan terugdenk...![]()
Duidelijk stilte voor de storm en ze zijn allemaal bloednerveus.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:11 schreef milagro het volgende:
[..]
iedereen is nu stil, omdat ze haar dadelijk willen aanspreken, dit zwijgen heeft nu niets met achterbaksheid te maken.
van pufklas kom je echt niet van je straie af hoor.. straie zijn littekens van het scheuren van je huid omdat het niet genoeg rek heeft en te snel moet uitzetten.. die puf je niet weg..quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:08 schreef Gigageil het volgende:
Elke vrouw weet toch dat je zonder oefeningen vet onder de straie komt te zitten. Het is al niks, laat staan wat er overblijft na 12 weken bankhangen![]()
![]()
![]()
Ja, je kan zelf afvallen en door het kind er weer 10 kilo of zo bij krijgen, dan kom je per saldo dus niet aan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Tanja denkt dat ze afgevallen is door haar zwangerschap.
Kan dat überhaubt?
Ik snap niet dat ze het uitstellen tot bij/ na het eten. Beter gelijk, dan ben je er maar vanaf!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:12 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Duidelijk stilte voor de storm en ze zijn allemaal bloednerveus.
Ik denk niet dat het nog gaat gebeuren. Op het moment supreme durft niemand meer...quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:14 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze het uitstellen tot bij/ na het eten. Beter gelijk, dan ben je er maar vanaf!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |