Maar Duke Nukem Forever is niet hun eerste productquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als je met je1 ste product achter loopt, zou menig baas daar wel op wachten
* Nomineert voor slimste opmerking van de maandquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:32 schreef Vinamp het volgende:
Het wachten duurt ook forever!
Ze zullen wel moeten, je kunt na zoveel jaar toch je fans niet teleurstellenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:56 schreef Chandler het volgende:
Naja moet ie er natuurlijk wel vet goed uitzien hé
En hoe weet jij dat? Ze zijn er nog mee bezig omdat laatst in het nieuws kwam dat ze een licentie op de Meqon Physics Engine genomen hadden, zo'n licentie neem je echt niet zomaar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:58 schreef _Administr8or_ het volgende:
Duke Nukem Forever zal nooit worden gereleased
Een license op de Unreal engine ook niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:23 schreef babba het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat? Ze zijn er nog mee bezig omdat laatst in het nieuws kwam dat ze een licentie op de Meqon Physics Engine genomen hadden, zo'n licentie neem je echt niet zomaar.
its done when its donequote:Op zondag 18 september 2005 10:22 schreef Omkron het volgende:
tvp... maar ik ga het niet helemaal lezen dit topic.. dus kan iemand mij even samenvatten wat de stand van zaken is nu..?
Dat is de samenvatting al sinds 1997.quote:Op zondag 18 september 2005 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
its done when its done
zo kan ik het samenvatten
nope, net geprobeerd.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:46 schreef DeRCT14 het volgende:
tvp zodat ik thuis ff DK3d ff kan downen... werkt het op XP?
Alles kan!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:58 schreef babba het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten, je kunt na zoveel jaar toch je fans niet teleurstellen
de originele duke3d werkt hier ook primaquote:Op zondag 18 september 2005 11:05 schreef QyRoZ het volgende:
http://jonof.edgenetwork.org/buildport/duke3d/
Windows versie van Duke 3D. Werkt perfect.
Ik heb hem werkend, alleen jammer dat je niet met je muis kan bewegen tijdens het strafenquote:Op zondag 18 september 2005 11:05 schreef QyRoZ het volgende:
Heb je een directe link..? site is een beetje rommelig.. enzo..quote:Op zondag 18 september 2005 11:05 schreef QyRoZ het volgende:
Deze link heb ik uit een readme bestand gehaald wat in mn install dir staat, kan hem verder ook niet vinden.quote:Op zondag 18 september 2005 16:19 schreef Omkron het volgende:
[..]
Heb je een directe link..? site is een beetje rommelig.. enzo..
hierquote:Op zondag 18 september 2005 16:19 schreef Omkron het volgende:
[..]
Je moet hiervoor trouwens wel de originele Duke3d CD hebben waar het grp bestand in zit.quote:Op zondag 18 september 2005 16:19 schreef Omkron het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |