Nie waaaaaaaaaam !quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:56 schreef Nouk het volgende:
Koud.
heul niequote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:38 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens PP mail dat wachtwoord voor bosfrollie eens of mail het naar karen .. billie2.at.hotmail.com
kunt u even het email adres weghalenquote:
quote:
Ohja hoi lekker dingquote:
Echt gek in je hoofd!quote:Op zondag 18 september 2005 06:11 schreef Zwansen het volgende:
zo, net thuis. ff omkleden en dan lekker werken.
ga je dan net als SM ook kaskotsen ?quote:Op zondag 18 september 2005 06:11 schreef Zwansen het volgende:
zo, net thuis. ff omkleden en dan lekker werken.
quote:
Tja van je eigen vader verwacht je het nietquote:
quote:Op zondag 18 september 2005 12:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja van je eigen vader verwacht je het niet
* Bosbeetle heeft gisteren de passievrucht gezien maar daar lag het er nogal dik bovenop .. goh wat is de clou van een eind aan te zien komen zeg !quote:
Oh ik wilde hem ook nog kijken! Shit. Heb alleen het boek gelezen.quote:Op zondag 18 september 2005 12:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
* Bosbeetle heeft gisteren de passievrucht gezien maar daar lag het er nogal dik bovenop .. goh wat is de clou van een eind aan te zien komen zeg !
kvond het geen bijzondere filmquote:Op zondag 18 september 2005 13:04 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh ik wilde hem ook nog kijken! Shit. Heb alleen het boek gelezen.
idd hoe ging het cynic ?quote:Op zondag 18 september 2005 13:11 schreef Nouk het volgende:
Hoe was utereg?
quote:Plot Summary for
Lost In La Mancha (2002)
In August 2000, master filmmaker Terry Gilliam finally got his oppurtunity to create his dream film he laboured for a decade, The Man Who Killed Don Quixote. Assembling his film crew, he prepares his production in what promises to be the biggest budgeted feature film using only European financing, although it is meagre compared to Hollywood standards. However for all his creativity and enthusiasm, the film is immediately plagued with an improbable series of disasters ranging from scheduling conflicts, budget cuts, studio and location problems and worse that threaten to doom the film.
Was leuk, mooie zaal inderdaad...quote:Op zondag 18 september 2005 13:11 schreef Nouk het volgende:
Hoe was utereg?
Ik zag dat spoilerman ging ... dan ga ik ook maar .. lijkt me gezelligquote:Op zondag 18 september 2005 13:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Was leuk, mooie zaal inderdaad...
Over een tijdje spelen we in Zeist, dat schijnt echt zo ongeveer de slechtste zaal van Nederland te zijn...
quote:
of klaarkomen zonder sexquote:Op zondag 18 september 2005 13:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde als sex en dan niet klaarkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |