Geen flauw idee...quote:Op donderdag 15 september 2005 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Karen vraagt : "hoest met zwansen dan? "
weber hoe is het op het frollie front nu je de enige alleenstaande GPDer bent ?quote:
Dat heeft uiteindelijk natuurlijk niks met elkaar te maken...quote:Op donderdag 15 september 2005 21:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
weber hoe is het op het frollie front nu je de enige alleenstaande GPDer bent ?
inderdaadquote:Op donderdag 15 september 2005 21:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat heeft uiteindelijk natuurlijk niks met elkaar te maken...
PP zegt : "Hier Karen, heb je je eigen account, kan je zelf je vragen stellen: BosFrollie "quote:Op donderdag 15 september 2005 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Karen vraagt : "hoest met zwansen dan? "
ze wil niet op fok! ze denkt dat dat verslavend werktquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
PP zegt : "Hier Karen, heb je je eigen account, kan je zelf je vragen stellen: BosFrollie "
Ik doe niet aan GPD-hypesquote:Op donderdag 15 september 2005 21:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
weber hoe is het op het frollie front nu je de enige alleenstaande GPDer bent ?
nou ja, het account is er nou, dus de verleiding word groter!quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ze wil niet op fok! ze denkt dat dat verslavend werkt
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:03 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hallo, rekels. (lees: reeks)
Die hobbyquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nou ja, het account is er nou, dus de verleiding word groter!
oh god, had jij daar niet zo'n heel vaag topic over BB?quote:
nachtdienst tot hoelaat ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:16 schreef Cynic het volgende:
zo, weer wakker.
Lekker hoor, zo'n nachtdienst...
Ja! blijkt niet waar te zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
oh god, had jij daar niet zo'n heel vaag topic over BB?
quote:
kan ik me voorstellen moest je nou vanavond in tivoli optreden ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:35 schreef Cynic het volgende:
Tja, d'r zit wel ergens zo'n moment in dat je even een dipje hebt...
Ik begrijp de link niet meedoen aan GPD-hypes en a sexualiteit nog niet helemaal...quote:
dr is geen link .. alleen bierquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:49 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik begrijp de link niet meedoen aan GPD-hypes en a sexualiteit nog niet helemaal...
quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dr is geen link .. alleen bier
Dat moet wel weer een erg betrouwbare bron zijn geweest...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:49 schreef Zwansen het volgende:
cynic? ik hoor net dat de helft van EC aan de pillen en speed zit.
Leg eens uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |