Huh?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ach gut dan moet je zelf je studie gaan betalen![]()
![]()
als je dit erg vind ben je kansloos.quote:
Het zorgde altijd wel voor spectaculaire televisie.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
als je dit erg vind ben je kansloos.
Precies, daar had je best even "-knip-" neer kunnen zetten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:22 schreef B_BOY het volgende:
zo'n lang stuk qoute is niet fancy moet je veelsteveel scrollen.
das een goede voor de volgende.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het zorgde altijd wel voor spectaculaire televisie.![]()
[..]
Precies, daar had je best even "-knip-" neer kunnen zetten.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:26 schreef B_BOY het volgende:
[..]
das een goede voor de volgende.
trouwens weet je wat ik ben in zo'n goede bui ik ga me bericht gewoon editten.
Insert grepjequote:
Zoiets is niet sneu als het niet lukt omdat een aantal bouten niet goed aangesloten willen zitten waardoor de compressie te hoog is bij je nieuwe 70cc cilinder.quote:
Ik heb geen scooterquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:54 schreef C2C het volgende:
[..]
zo moeilijk is dat toch nie? varioringetje eruit en prop er uit
nieuwe bouten??quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zoiets is niet sneu als het niet lukt omdat een aantal bouten niet goed aangesloten willen zitten waardoor de compressie te hoog is bij je nieuwe 70cc cilinder.
[..]
Ik heb geen scooter
scholieren lijn? wat voor lijn? buslijn??quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
we moesten vandaag vechten om met de scholieren lijn mee te kunnen
Een Puch, ja morgen ga ik nieuwe bouten en van die pennen halen, waar hoop ik alles nog wel wil met schroefdraad enzo, en dan moet het denk ik wel lukken. Hij deed het wel ff, maar na een tijdje liet alles gewoon weer een beetje los en wilde ie niet meer starten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nieuwe bouten??
wat heb je dan wel? fotows??
Jij bent er wel vroeg bij ja..quote:
as die gaten nog maar fatsoenlijke schroefdraad hebben. anders word het niets.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:47 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Een Puch, ja morgen ga ik nieuwe bouten en van die pennen halen, waar hoop ik alles nog wel wil met schroefdraad enzo, en dan moet het denk ik wel lukken. Hij deed het wel ff, maar na een tijdje liet alles gewoon weer een beetje los en wilde ie niet meer starten.
Word een beetje doodziek van mijn ouders en broer, die discussies steeds, ik wil never nooit niet 18 worden!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:04 schreef Talena het volgende:
[..]
Blijf wakker dan!
Wees 'n BIKKEL!
![]()
nounou stoer hoor wakker blijven. tis pas stoer als je gewoon naar bed gaat wanneer je zelf wilt. en niet extra lang opblijft om stoer te doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |