Opnieuw: Dankje wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:50 schreef milagro het volgende:
Scan, please, leer eens dingen met een korreltje zout nemen, joh
Maar je doet maar, hoor, mijn zinnetjes saven![]()
![]()
OMG![]()
nee, nog even de laatste bummer opmerkingen recht trekken en dan gaan lopen, een avondje afstand houden om de boel juist weer meer op te draaienquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
Enne... goed moment voor Roel om Joost af te lossen.
En jij láát je kennen.quote:
Moet je ook maar durven.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:55 schreef Bergie het volgende:
Ik snap niet dat die twee zich niet ff terugtrekken.......de hormonen gieren door hun lijf....ze zijn zo geil als boter en het enige wat ze is slap lullen......
Gaan met die banaan!!!
Hier ook. Alleen stream 3 gaat nog steeds traag en schokkerig. Da's jammer, want daar kun je meestal de mooie close up captures nemen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:54 schreef ks_choice het volgende:
stream 1 doet het hier perfect
Doet ze al jarenquote:En tipje: laat iedereen toch lekker reageren zonder uit de hoogte te moeten terug schrijven.
ik laat je maar even met rust, ja, goed ideequote:Op dinsdag 13 september 2005 15:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Opnieuw: Dankje wel.
En tipje: laat iedereen toch lekker reageren zonder[s] uit de hoogte [/s plagend maar met een knipoog ]te moeten terug schrijven.
Sommige mensen halen met een bepaalde manier van reageren het slechtste in me naar boven.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij láát je kennen.
Dit is óók typisch de oude Scan.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ik laat je maar even met rust, ja, goed idee![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:57 schreef OpaLing het volgende:
In het BB huis zijn het Dido en Roel die elkaar opgeilen.
Hier zijn het Milagro en Scanman...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |