abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 september 2005 @ 22:02:59 #51
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30677458
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 12:39 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ah ok, maar gebruiken jullie daar dan ook bomen voor? .
ehm ja.... over de toppen jongen!!!

nee over het algemeen niet. Heb wel een keer over een boom gegrind. Was maar 30cm hoog ofzo dus niet echt spannend. Was net omgevallen en geen takken in de weg ofzo. Maar was er niet echt heel erg kapot van (nee niet gevallen )

Ik gebruik over het algemeen ook geen rails voor het jibben. Voornamelijk hobbels op de piste, hopen sneeuw aan de rand van de piste of gewoon een vlakke piste
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:28 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik ben van plan om voor dit jaar de 'nieuwe' Burton Royale te gaan aanschaffen, voor een beetje funpark en de lekkere afdalingen. Heeft iemand deze al getest hier of er een mening over?
Ik denk nog niemand. Test boards zijn pas net binnen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_30678958
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:02 schreef Komakie het volgende:

[..]

ehm ja.... over de toppen jongen!!!

nee over het algemeen niet. Heb wel een keer over een boom gegrind. Was maar 30cm hoog ofzo dus niet echt spannend. Was net omgevallen en geen takken in de weg ofzo. Maar was er niet echt heel erg kapot van (nee niet gevallen )

Ik gebruik over het algemeen ook geen rails voor het jibben. Voornamelijk hobbels op de piste, hopen sneeuw aan de rand van de piste of gewoon een vlakke piste
[..]

Ik denk nog niemand. Test boards zijn pas net binnen.
Damn, dan ben ik dus de hele tijd aan het jibben geweest. Wij sukkels dat steeds stunten te noemen .

Jibben klinkt natuurlijk veel vetter, beetje noseroll/tailroll snel achter elkaar aan enzo, ziet er altijd goed uit . Of snel fs/bs wisselen . Jibben, ja daar gaan we voortaan voor .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 17 september 2005 @ 22:42:08 #53
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30679077
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:39 schreef -Mzraki- het volgende:
Of snel fs/bs wisselen
Dat heet sturen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_30680407
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:42 schreef XL het volgende:

[..]

Dat heet sturen.
.

Nee dat zo rondjes draaien op de piste. Dat truuckje dat je snowboardlerares je op de laatste dag van de week leert zodat je wat hebt om mee te pimpen als je thuis komt. .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 18 september 2005 @ 00:29:00 #55
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30683544
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 23:17 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

.

Nee dat zo rondjes draaien op de piste. Dat truuckje dat je snowboardlerares je op de laatste dag van de week leert zodat je wat hebt om mee te pimpen als je thuis komt. .
Helicoptertjes
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 18 september 2005 @ 01:47:21 #56
71115 Rnej
I walk the line
pi_30685791
quote:
Op zondag 18 september 2005 00:29 schreef XL het volgende:

[..]

Helicoptertjes
whehehe

dat heb ik mezelf geleerd or;... toen ik nog nie eens kon snowboarden eigenlijk
  zondag 18 september 2005 @ 03:55:03 #57
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30687644
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:39 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Damn, dan ben ik dus de hele tijd aan het jibben geweest. Wij sukkels dat steeds stunten te noemen .

Jibben klinkt natuurlijk veel vetter, beetje noseroll/tailroll snel achter elkaar aan enzo, ziet er altijd goed uit . Of snel fs/bs wisselen . Jibben, ja daar gaan we voortaan voor .
Jep, idd
Jibben dus

Maar ehm... hebben jullie ook altijd zo'n last van meligheid als jullie te veel gezopen hebben
Niets gegeten trouwens...
Zou echt geen hap door me keel krijgen op dit moment.... (4 the record)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zondag 18 september 2005 @ 09:18:45 #58
71115 Rnej
I walk the line
pi_30688446
quote:
Op zondag 18 september 2005 03:55 schreef Komakie het volgende:
Maar ehm... hebben jullie ook altijd zo'n last van meligheid als jullie te veel gezopen hebben
ja.

dat heet: "dronken zijn"

heb k wel vaker als ik teveel heb gezopen
pi_30688453
Ik las trouwens dat er een vraag was waar Bataleon boards verkocht werden in nl, maar 'thehotzone' verkoopt ze gewoon... tenminste als deze in Bergen zit,,, want in Gerlos weet ik nog van vorig jaar

zoja, kan ik in Bergen niet gewoon mijn spullen passen en kopen, want via de site bestellen... dan kan ik ze niet ff passen

bestelling is:
1 x Royale 158
1 x Ruler : Khaki Brown
1 x Mission : Black

[ Bericht 36% gewijzigd door shilizous_88 op 18-09-2005 09:47:31 (dumb and dumber) ]
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  zondag 18 september 2005 @ 11:53:18 #60
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30690703
quote:
Op zondag 18 september 2005 09:19 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik las trouwens dat er een vraag was waar Bataleon boards verkocht werden in nl, maar 'thehotzone' verkoopt ze gewoon... tenminste als deze in Bergen zit,,, want in Gerlos weet ik nog van vorig jaar

zoja, kan ik in Bergen niet gewoon mijn spullen passen en kopen, want via de site bestellen... dan kan ik ze niet ff passen

bestelling is:
1 x Royale 158
Hier snap ik dus geen hout van.
Komakie leg eens uit, jij moet het weten want er komt Gerlos in voor.
  zondag 18 september 2005 @ 11:56:25 #61
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30690790
en Hot Zone....

Maar ik zal even wachten tot je kater je wakker heeft gemaakt.
  zondag 18 september 2005 @ 14:41:10 #62
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30695729
Ben wakker.... *auw*

Ik snap er dus geen zak van wat shilizous_88 nou precies bedoelt....
The Hot Zone zit voor zover ik weet niet in Bergen. Vrij zeker van zelfs.
Maar je kunt natuurlijk altijd ergens je spullen passen en dan online bestellen als je weet welke maat je moet hebben.
Maar ik volg nou niet echt wat je bedoelt. En het is dat XL het ook niet snapt, anders had ik misschien nog gedacht dat het aan me kater ligt... *auw*

btw, wanneer ben je in Gerlos geweest? Bij de Hot Zone les gehad en zo ja van wie??? *auw*
pi_30700764
quote:
Op zondag 18 september 2005 09:19 schreef shilizous_88 het volgende:

bestelling is:
1 x Royale 158
Ik denk dat ik em snap, Je gaat in Bergen een nieuw board kopen?
  zondag 18 september 2005 @ 22:11:21 #64
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30710387
quote:
Op zondag 18 september 2005 17:29 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Ik denk dat ik em snap, Je gaat in Bergen een nieuw board kopen?
En dat ligt in Nederland en daar verkopen ze ook Bataleon?
Ik denk zelf aan Bergen op Zoom, maar kan het rijmen aan de rest van het verhaal
  zondag 18 september 2005 @ 23:35:58 #65
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_30713124
Zo... vandaag richting landgraaf geweest. Laatste keer boarden was alweer lang geleden, aangezien ik de eerste pisterun vrijwl meteen onderuit ging. Naja, sowieso maar een uurtje geweest, aangezien ik mijn jas vergeten was en het in alleen een trui en een shirt toch nogal koud is.
Aan de ene kant jammer dat die Osis-cup er was, aangezien ik dus niet weer een keer mijn kont heb kunnen proberen te breken op een rampje, maar aan de andere kant ook wel leuk, want freestylers bezig zien is nu eenmaal altijd leuk.
[/tvp]
pi_30722114
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:11 schreef XL het volgende:

[..]

En dat ligt in Nederland en daar verkopen ze ook Bataleon?
Ik denk zelf aan Bergen op Zoom, maar kan het rijmen aan de rest van het verhaal
lol,
Ik denk dat ik niet geheel duidelijk ben geweest.

Op de site van Burton staat een bedrijf in het Noord Hollandse Bergen genaamd "The Hot Zone V.o.F." als leverancier van Burton boards.
en op de site van The Hot Zone is een online shop.
Nu weet ik nog niet zeker of sit hetzelfde bedrijf is en of ik daar mijn Burton board van de site kan passen (misschien is het bedrijf in Bergen een verdeelcentrum van The Hot Zone?)
op de site van The Hot Zone staan oof Bataleon Boards te koop dus ik dacht dat deze ook in Bergen aanwezig waren.
Allemaal een beetje hypothetisch..
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  maandag 19 september 2005 @ 13:08:25 #67
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30723891
quote:
Op maandag 19 september 2005 11:55 schreef shilizous_88 het volgende:

[..]

lol,
Ik denk dat ik niet geheel duidelijk ben geweest.

Op de site van Burton staat een bedrijf in het Noord Hollandse Bergen genaamd "The Hot Zone V.o.F." als leverancier van Burton boards.
en op de site van The Hot Zone is een online shop.
Nu weet ik nog niet zeker of sit hetzelfde bedrijf is en of ik daar mijn Burton board van de site kan passen (misschien is het bedrijf in Bergen een verdeelcentrum van The Hot Zone?)
op de site van The Hot Zone staan oof Bataleon Boards te koop dus ik dacht dat deze ook in Bergen aanwezig waren.
Allemaal een beetje hypothetisch..
Ehm, ik kan je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid (prachtige zin om je een beetje in te dekken haha) zeggen dat dat niet zo is.
The Hot Zone is maar 1 winkel voor zover ik weet dus een verdeelcentrum lijkt me niet nodig.
Ik denk dat The Hot Zone in Bergen toch iets heel anders is. Weet het wel zeker eigenlijk.
Het zegt mij op het eerste gehoor helemaal niets in ieder geval.

Waarom wil je eigenlijk een bataleon board
Heb die merknaam nog niet zo veel horen vallen namelijk...

Maar wat ik ff niet snap. Als dat bedrijf die boards heeft, waarom zou je ze dan online gaan bestellen met alle risico's van dien
pi_30724648
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

The Hot Zone is maar 1 winkel voor zover ik weet dus een verdeelcentrum lijkt me niet nodig.
Ik denk dat The Hot Zone in Bergen toch iets heel anders is. Weet het wel zeker eigenlijk.
Het zegt mij op het eerste gehoor helemaal niets in ieder geval.
http://www.hotzone.nl/
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_30724698
Oke, ik begrijp dat er een andere thehotzone snowboard leverancier is en in Bergen zit,
ik ga vanmiddag wel ff dat 06 nummer bellen dat bij de site staat.

Op zich twijfel ik nog tussen de Bataleon 'the undisputed' en de Burton 'Royale'.
Bataleon heeft een nieuwe 3 layer all round board (the undisputed) ,waar ik erg graag meer info over wil en deze schijnt heel erg goed ontvangen te worden.

De Burton is een lekkere nieuwe all rounder, waar ik nog heel eventjes de testrapporten van afwacht, dus bataleon is nog niet 100% zeker.

het online bestellen is juist niet wat ik wil, vandaar hoopte ik op een thehotzone winkel in Bergen, want dan kan ik ff passen
sowieso moet ik maar even afwachten waar bataleon verkocht gaat worden, want ik heb ze nog nergens gezien hier.

Een vriend van me is redacteur bij 'Taste' en hij melde net dat ie gaat zoeken naar de testrapporten
  maandag 19 september 2005 @ 14:00:30 #70
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30725257
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:08 schreef Komakie het volgende:
Waarom wil je eigenlijk een bataleon board
Heb die merknaam nog niet zo veel horen vallen namelijk...
Is vorig jaar, misschien toen jij in Gerlos zat, uitgebreid aan bod gekomen in dit topic hoor. Dat Bataleon, ik wil ook nog steeds heel graag een keer op de board rijden.
Zoek ook eens op de prints van die boards en dan met name de Hero en de Enemy. Op papier is het echt megaruig spul dat bataleon.
pi_30725606
De hero en de enemy is alleen voor mij nog ietsje te ruig
  maandag 19 september 2005 @ 14:32:13 #72
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30726116
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:13 schreef shilizous_88 het volgende:
De hero en de enemy is alleen voor mij nog ietsje te ruig
Je moet trouwens wel zoeken naar Hero en Enemy van vorig jaar.
Dit jaar zijn de boards iets softer.

Nog steeds mooie boards overigens.
pi_30726508
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:41 schreef shilizous_88 het volgende:
Oke, ik begrijp dat er een andere thehotzone snowboard leverancier is en in Bergen zit,
ik ga vanmiddag wel ff dat 06 nummer bellen dat bij de site staat.

Op zich twijfel ik nog tussen de Bataleon 'the undisputed' en de Burton 'Royale'.
Bataleon heeft een nieuwe 3 layer all round board (the undisputed) ,waar ik erg graag meer info over wil en deze schijnt heel erg goed ontvangen te worden.
Dit is zoals als zeggen, ik twijfel nog tussen een Landrover Defender en VW Polo. Hoe kun je nou twijfelen tussen een 168 poederboard en een 158 mid-wide allround freestyle plank?
  maandag 19 september 2005 @ 14:58:14 #74
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30726782
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:48 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Dit is zoals als zeggen, ik twijfel nog tussen een Landrover Defender en VW Polo. Hoe kun je nou twijfelen tussen een 168 poederboard en een 158 mid-wide allround freestyle plank?
Als je dan denkt als; kies ik voor parkeren in Nijmegen of voor iets wat ik liever wil?
Dan kun je nog steeds voor de Defender gaan.
pi_30727075
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:48 schreef Kentaro het volgende:

[..]

lol, het is meer de vraag vervang ik mijn oude Cruzer of koop ik een poederboard erbij;
een polo voor makkelijk parkeren in de stad en de defender voor het groffere werk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')