Volgens mij sinds we naar Les 2 Alpes geweest zijn.. vanaf deel 4 ofzo?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:58 schreef beerke het volgende:
SInds welk topic doe ik eigenlijk mee? Ik werd er destijds door XL op geattendeerd. En moet je nu eens kijken. Ik post er nog. Dat is gewoon omdat dit de mooiste sport en hobby is die je maar kunt hebben.
WTF, ze waren 249, ik ga ze wel mailen om het verschil terug te storten. ik laat het je wel wetenquote:Op donderdag 15 september 2005 13:42 schreef Thermo het volgende:
Kentaro :
http://www.blue-tomato.at(...)0doaRsqPEBWgen8Aie-1
klik eens.
Girosquote:Op vrijdag 16 september 2005 03:04 schreef beerke het volgende:
Godver, heb ik net na het stappen toch nog wat naar binnen gewerkt.... Dom, dom, dom...
Revolution is at hand
Ik he ze gemaild zoals je hebt gezien. Ik ga ervan uit dat we elk nog 30 euro terugkrijgenquote:Op donderdag 15 september 2005 14:08 schreef Thermo het volgende:
Weet ik, ze waren ook 250
Maar ik bedoelde er ook mee of je ze kon mailen voor terug storten.
( had je mail adres hier niet op mijn werk )
Ik had je toen ook al terug gemaild ja.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:14 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik he ze gemaild zoals je hebt gezien. Ik ga ervan uit dat we elk nog 30 euro terugkrijgen
Anders gewoon gaan dreigen dat je ze anders eens even fijn tot blauwe ketchup zult gaan slaan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:18 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik had je toen ook al terug gemaild ja.
Ik maak me er verder niet druk om, maar ik keek vandaag het nieuwe blauwe tomaat boek nog door, en daar stonden ze ook voor 220 in
wel gek, bij mij op de doos van de bindingen staat wel 250. Bij jou ook?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:18 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik had je toen ook al terug gemaild ja.
Ik maak me er verder niet druk om, maar ik keek vandaag het nieuwe blauwe tomaat boek nog door, en daar stonden ze ook voor 220 in
quote:Op zaterdag 17 september 2005 07:31 schreef Holyjoe het volgende:
Hebben jullie je Cartels al uitgeprobeerd ??? En hoe snel hebben jullie ze ontvangen van de blauwe tomaat ???
Ik ben namelijk zeer benieuwd hoe die Cartels zijn icm met de Capstraps. Ik heb op dit moment Flow Pro-11 bindingen, deze bevallen op zich goed maar ik heb het idee dat ik af en toe wat respons mis ... omdat er toch elk jaar wat nieuws gekocht moet worden voor het boardenwil ik dit jaar toch weer straps gaan proberen, en nu zit ik te twijfelen tussen de Mission en de Cartel (een financiele meevaller lijkt mij toch richting Cartel te duwen
)
Ik wil hier niet de hele Flow-Straps discussie opnieuw beginnen maar ben gewoon benieuwd naar jullie ervaringen met die bindingen ...
Nee hoor, ik had zijn post al gelezen en hier niks geschreven.quote:
Net alsof flow rijders daar enig verstand van hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:52 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind overigens de mission veel mooier dan de cartel![]()
Ik vind de Mission ook veer mooier dan de Cartel en ik vind Flows nog veel mooier. Alleen is dat geen criterium wanneer ik een keus maakquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:52 schreef XL het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had zijn post al gelezen en hier niks geschreven.
Als alibi heb ik een post na zijn post in een ander topic![]()
Ik vind overigens de mission veel mooier dan de cartel![]()
Ik kan niet oordelen of je met Cartels meer respons hebt dan met die Flowbindingen. Ken die flowbindingen niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 07:31 schreef Holyjoe het volgende:
Hebben jullie je Cartels al uitgeprobeerd ??? En hoe snel hebben jullie ze ontvangen van de blauwe tomaat ???
Ik ben namelijk zeer benieuwd hoe die Cartels zijn icm met de Capstraps. Ik heb op dit moment Flow Pro-11 bindingen, deze bevallen op zich goed maar ik heb het idee dat ik af en toe wat respons mis ... omdat er toch elk jaar wat nieuws gekocht moet worden voor het boardenwil ik dit jaar toch weer straps gaan proberen, en nu zit ik te twijfelen tussen de Mission en de Cartel (een financiele meevaller lijkt mij toch richting Cartel te duwen
)
Ik wil hier niet de hele Flow-Straps discussie opnieuw beginnen maar ben gewoon benieuwd naar jullie ervaringen met die bindingen ...
http://snowboarding.about.com/library/glossary/bldef_jibbing.htmquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:24 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik zit hier nu al een tijdje te lezen in deze topics enzo, maar ik vraag me nu stiekem toch wel af.
Wat is jibben?.
Ah ok, maar gebruiken jullie daar dan ook bomen voor?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:34 schreef Kentaro het volgende:
[..]
http://snowboarding.about.com/library/glossary/bldef_jibbing.htm
Kreeg net een mailtje van ze met excuses enzo en dat ze 62 euro gaan terugstorten. Als je me je rek.nr. mailt dan maak ik het over.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:42 schreef Thermo het volgende:
jep, hier ook.
Ik denk dat ze in de computer fout hadden gemaakt door de prijs van de Cartel LTD.
die is wel 250
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |