abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:20:17 #276
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_35195315
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:16 schreef peaceman het volgende:
Ik kom nog in de ziektewet vanwege overbelaste lachspieren als jullie zo doorgaan...
Anders ik wel, ik vermaak me prima.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_35195422
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:45 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Meer eigenlijk Self-Titled en Ignition, maar Smash was nog ok.
Ik heb deze nick dan al jaren en nooit van plan geweest om 'm te veranderen, a) omdat ik een hekel heb aan nickchangende mensen, b) omdat ik er geen inspiratie voor heb en c) omdat het flamers aan trekt.
Je flamet zelf het hardst vieze kut wannabe emo .
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:25:21 #278
117776 OFfSprngr
pi_35195507
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:23 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Je flamet zelf het hardst vieze kut wannabe emo .
Mooi reply, hij ruikt lekker.. zal'k bijten.. ik heb wel trek.. neh.. toch maar niet.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_35195608
Na het bijlezen in dit topic volsta ik met:

Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:29:39 #280
117776 OFfSprngr
pi_35195676
On-topic, ik ga niet naar Lowlands, dus het kan me verder weinig schelen wie er komt, veelste duur anyway.
Kga liever naar Wacken en Summer Darkness.
.
.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:32:18 #281
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_35195782
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Na het bijlezen in dit topic volsta ik met:

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:58:04 #282
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35196668
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:29 schreef OFfSprngr het volgende:
On-topic, ik ga niet naar Lowlands, dus het kan me verder weinig schelen wie er komt, veelste duur anyway.
Kga liever naar Wacken en Summer Darkness.
Jezus, durf je dat wel? Tussen al die commerciele gothicmetalbands
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:58:58 #283
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35196701
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:16 schreef peaceman het volgende:
Ik kom nog in de ziektewet vanwege overbelaste lachspieren als jullie zo doorgaan...
Heb zelf de dokter al gebeld , ontzettende last van mijn maagspieren, hopelijk heeft ze een mooi uniform met een leuk kort rokje
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:59:43 #284
117776 OFfSprngr
pi_35196731
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:58 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Jezus, durf je dat wel? Tussen al die commerciele gothicmetalbands
.
.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 18:00:46 #285
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35196775
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:17 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat jouw hele muzieksmaak slecht is, alleen je pop-Emo.

Edit: en als Emo nog nooit de bands gehoord die het genre hebben uitgevonden..
Dat kan echt alleen bij Emo, moet je een keer aan een Punker, Metalhead, Rocker, Blues-fan, Jazz-fan etc etc vragen.
Je schreef anders ook een groot deel van mij niet emo af enkele posts naar boven

En tsja.. genre uitvinden... jongen... alle muziek die jij en ik luisteren zijn afgeleid van klassieke muziek of van gospelkoren... daar luister je toch ook niet naar
pi_35197946
Gaat het nou nog steeds over bandjes met gepiercede en getattoode fakers die over hun ruzies in de fietsenstalling of de gymlockers op school schreeuwen terwijl ze nog geen 2 akkoorden op hun gitaar kunnen vinden

Die hele postpunk stroming uit de VS is fake en pose, let's fukkin face it! Punk is alweer 26 jaar dood, emo of geen emo
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_35198023
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:37 schreef kamagurka het volgende:
Gaat het nou nog steeds over bandjes met gepiercede en getattoode fakers die over hun ruzies in de fietsenstalling of de gymlockers op school schreeuwen terwijl ze nog geen 2 akkoorden op hun gitaar kunnen vinden

Die hele postpunk stroming uit de VS is fake en pose, let's fukkin face it! Punk is alweer 26 jaar dood, emo of geen emo
Ga je me slaan als ik zeg dat ik Jimmy Eat World graag eens live zou zien?

Oh nee. Die voldoen niet geheel aan je omschrijving.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  vrijdag 17 februari 2006 @ 18:42:53 #288
117776 OFfSprngr
pi_35198128
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:37 schreef kamagurka het volgende:

Punk leeft nog net zo hard als vroeger, je moet wel goed kunne filteren alleen al in NL heb je briljante Punk zoals Betercore en Zyklome A.
.
.
pi_35198482
Ik heb geen idee wat de gemiddelde jongere nu als punk beschouwd of als emo.. maar een bandje als p.o.d vind ik echt te triest voor woorden, da's echt zo'n "we hebben de tattoos, we hebben de stomzinnige hiphop-hardcore lyrics, we zijn dus cool"-bandje van 130000 uit een dozijn. Het heeft ook helemaal geen zin om daar losse voorbeelden uit te gaan pikken, want al die bandjes klinken precies hetzelfde, hebben exact dezelfde attitude en hebben nog minder met de oorsprong van punk te maken dan nana moscouri

Green day bijvoorbeeld was al van meet af aan lachwekkend, maar is nu natuurlijk echt het belachelijke voorbij. Het aantal kloons (en green day was al een kloon) is echt ontelbaar en oninteressant. Sorry..
pi_35198598
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:53 schreef kamagurka het volgende:
Ik heb geen idee wat de gemiddelde jongere nu als punk beschouwd of als emo.. maar een bandje als p.o.d vind ik echt te triest voor woorden, da's echt zo'n "we hebben de tattoos, we hebben de stomzinnige hiphop-hardcore lyrics, we zijn dus cool"-bandje van 130000 uit een dozijn. Het heeft ook helemaal geen zin om daar losse voorbeelden uit te gaan pikken, want al die bandjes klinken precies hetzelfde, hebben exact dezelfde attitude en hebben nog minder met de oorsprong van punk te maken dan nana moscouri

Green day bijvoorbeeld was al van meet af aan lachwekkend, maar is nu natuurlijk echt het belachelijke voorbij. Het aantal kloons (en green day was al een kloon) is echt ontelbaar en oninteressant. Sorry..
Er wordt nog wel degelijk leuke punk gemaakt. P.O.D. zou ik geen punk willen noemen, dat valt duidelijk meer in het rock/numetal 'hokje'. Green day was gewoon lachen toen ze begonnen, Basket Case was een leuk nummer.... voor de top 40. Verder is het inderdaad niet veel.

Ikzelf ben meer gecharmeerd van skapunk dan van punk tegenwoordig, maar een band als I against I kan ik nog prima waarderen.
pi_35198750
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:56 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Er wordt nog wel degelijk leuke punk gemaakt. P.O.D. zou ik geen punk willen noemen, dat valt duidelijk meer in het rock/numetal 'hokje'. Green day was gewoon lachen toen ze begonnen, Basket Case was een leuk nummer.... voor de top 40. Verder is het inderdaad niet veel.
Daar ga je al... ik snap dus ook niet zo goed wat nu voor de diehards van 20 als "punk" moet worden verstaan of als numetal, emo (die naam! ), hardcore, etc etc...

Wat die sufkutjes uit de VS onder punk verstaan, daar horen in ieder geval echt de zieligste bandjes bij vaak. Maar misschien is dat wel allemaal emo
Ik heb nomeansno, pennywise of dat soort bands eigenlijk ook nooit erg punk gevonden.. meer winerrock door een stel amerikaanse collegejochies.. maargoed.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:12:19 #292
117776 OFfSprngr
pi_35199104
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:01 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Daar ga je al... ik snap dus ook niet zo goed wat nu voor de diehards van 20 als "punk" moet worden verstaan of als numetal, emo (die naam! ), hardcore, etc etc...

Wat die sufkutjes uit de VS onder punk verstaan, daar horen in ieder geval echt de zieligste bandjes bij vaak. Maar misschien is dat wel allemaal emo
Ik heb nomeansno, pennywise of dat soort bands eigenlijk ook nooit erg punk gevonden.. meer winerrock door een stel amerikaanse collegejochies.. maargoed.
Download eens Charles Bronson of Choking Victim.
.
.
pi_35205883
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:12 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Download eens Charles Bronson of Choking Victim.
OK! Kijk dit klinkt al als de welbekende echte punksound Ik krijg bijna weer exploited flashbacks, maar dit is wel erg strak ook. Leuk de ska-invloeden erbij

Dit verschilt duidelijk van die zooi bands waar ik op doelde, en zeker géén emo nee
pi_35206383
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:22 schreef OFfSprngr het volgende:
[afbeelding]

Christian screamo
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_35206537
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/753196/6/50#35198750]vrijdag 17 februari 2006 19:01
Dan ben ik benieuwd wat je van NOFX vond...

Punk is toch wel vrij herkenbaar qua ritme. Emo, sja daaronder versta ik dan weer bands als Far, maar ook zoiets als de Deftones. Een beetje melodramatische hardrock.

Maar goed, ik heb me er niet zo in verdiept verder. Punk is gewoon punk gebleven en eigenlijk is punk zoals ik het ken heel herkenbaar: snel ritme, energiek, van allerlei teksten over van alles en nog wat en af en toe eens leentjebuur bij een ander genre.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 01:54:17 #296
117776 OFfSprngr
pi_35211440
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 23:06 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

[afbeelding]

Christian screamo
Je vraagt je af wie je 't eerste voor zn bek rammen, wie vervolgens 't eerste een slecht gedicht er over schrijft en wie richting zn dagboek rent.
.
.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 01:58:06 #297
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_35211508
De laatste paar pagina's staan echt vol met goede informatie over wie Fok!-ers op Lowlands willen zien
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_35211516
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 01:54 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Je vraagt je af wie je 't eerste voor zn bek rammen, wie vervolgens 't eerste een slecht gedicht er over schrijft en wie richting zn dagboek rent.
I feel so rejected
i found myyyyy judaaaaaaas (schreeuw, anders is het niet true)
you don't know how i feel
but the pain i feel is real

.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_35211545
I watched them bleed, I watched them fall to their face.
I watched them scream as they pray for a taste.
Of you. (Watching the walls fall down)
But I won't fall on the knife that killed the American dream.

Dead Poetic. Wat een figuren.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 02:02:00 #300
117776 OFfSprngr
pi_35211576
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 01:58 schreef Plastic_Power het volgende:
De laatste paar pagina's staan echt vol met goede informatie over wie Fok!-ers op Lowlands willen zien
Tja, het geld is op voor een nieuw topic, dus voor het tweede deel van dit topic moet je op sugababes.nl zijn.
.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')