Anders ik wel, ik vermaak me prima.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:16 schreef peaceman het volgende:
Ik kom nog in de ziektewet vanwege overbelaste lachspieren als jullie zo doorgaan...![]()
Je flamet zelf het hardst vieze kut wannabe emo .quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:45 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Meer eigenlijk Self-Titled en Ignition, maar Smash was nog ok.
Ik heb deze nick dan al jaren en nooit van plan geweest om 'm te veranderen, a) omdat ik een hekel heb aan nickchangende mensen, b) omdat ik er geen inspiratie voor heb en c) omdat het flamers aan trekt.
Mooi reply, hij ruikt lekker.. zal'k bijten.. ik heb wel trek.. neh.. toch maar niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je flamet zelf het hardst vieze kut wannabe emo .
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Na het bijlezen in dit topic volsta ik met:
![]()
Jezus, durf je dat wel? Tussen al die commerciele gothicmetalbandsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:29 schreef OFfSprngr het volgende:
On-topic, ik ga niet naar Lowlands, dus het kan me verder weinig schelen wie er komt, veelste duur anyway.
Kga liever naar Wacken en Summer Darkness.
Heb zelf de dokter al gebeld , ontzettende last van mijn maagspieren, hopelijk heeft ze een mooi uniform met een leuk kort rokjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:16 schreef peaceman het volgende:
Ik kom nog in de ziektewet vanwege overbelaste lachspieren als jullie zo doorgaan...![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jezus, durf je dat wel? Tussen al die commerciele gothicmetalbands
Je schreef anders ook een groot deel van mij niet emo af enkele posts naar bovenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:17 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat jouw hele muzieksmaak slecht is, alleen je pop-Emo.
Edit: en als Emo nog nooit de bands gehoord die het genre hebben uitgevonden..
Dat kan echt alleen bij Emo, moet je een keer aan een Punker, Metalhead, Rocker, Blues-fan, Jazz-fan etc etc vragen.![]()
Ga je me slaan als ik zeg dat ik Jimmy Eat World graag eens live zou zien?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:37 schreef kamagurka het volgende:
Gaat het nou nog steeds over bandjes met gepiercede en getattoode fakers die over hun ruzies in de fietsenstalling of de gymlockers op school schreeuwen terwijl ze nog geen 2 akkoorden op hun gitaar kunnen vinden
Die hele postpunk stroming uit de VS is fake en pose, let's fukkin face it! Punk is alweer 26 jaar dood, emo of geen emo
Punk leeft nog net zo hard als vroeger, je moet wel goed kunne filteren alleen al in NL heb je briljante Punk zoals Betercore en Zyklome A.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:37 schreef kamagurka het volgende:
Gaat het nou nog steeds over bandjes met gepiercede en getattoode fakers die over hun ruzies in de fietsenstalling of de gymlockers op school schreeuwen terwijl ze nog geen 2 akkoorden op hun gitaar kunnen vinden
Die hele postpunk stroming uit de VS is fake en pose, let's fukkin face it! Punk is alweer 26 jaar dood, emo of geen emo
Er wordt nog wel degelijk leuke punk gemaakt. P.O.D. zou ik geen punk willen noemen, dat valt duidelijk meer in het rock/numetal 'hokje'. Green day was gewoon lachen toen ze begonnen, Basket Case was een leuk nummer.... voor de top 40. Verder is het inderdaad niet veel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:53 schreef kamagurka het volgende:
Ik heb geen idee wat de gemiddelde jongere nu als punk beschouwd of als emo.. maar een bandje als p.o.d vind ik echt te triest voor woorden, da's echt zo'n "we hebben de tattoos, we hebben de stomzinnige hiphop-hardcore lyrics, we zijn dus cool"-bandje van 130000 uit een dozijn. Het heeft ook helemaal geen zin om daar losse voorbeelden uit te gaan pikken, want al die bandjes klinken precies hetzelfde, hebben exact dezelfde attitude en hebben nog minder met de oorsprong van punk te maken dan nana moscouri![]()
Green day bijvoorbeeld was al van meet af aan lachwekkend, maar is nu natuurlijk echt het belachelijke voorbij. Het aantal kloons (en green day was al een kloon) is echt ontelbaar en oninteressant. Sorry..
Daar ga je al... ik snap dus ook niet zo goed wat nu voor de diehards van 20 als "punk" moet worden verstaan of als numetal, emo (die naam!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er wordt nog wel degelijk leuke punk gemaakt. P.O.D. zou ik geen punk willen noemen, dat valt duidelijk meer in het rock/numetal 'hokje'. Green day was gewoon lachen toen ze begonnen, Basket Case was een leuk nummer.... voor de top 40. Verder is het inderdaad niet veel.
Download eens Charles Bronson of Choking Victim.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:01 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Daar ga je al... ik snap dus ook niet zo goed wat nu voor de diehards van 20 als "punk" moet worden verstaan of als numetal, emo (die naam!![]()
), hardcore, etc etc...
Wat die sufkutjes uit de VS onder punk verstaan, daar horen in ieder geval echt de zieligste bandjes bij vaak. Maar misschien is dat wel allemaal emo![]()
Ik heb nomeansno, pennywise of dat soort bands eigenlijk ook nooit erg punk gevonden.. meer winerrock door een stel amerikaanse collegejochies.. maargoed.
OK! Kijk dit klinkt al als de welbekende echte punksoundquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:12 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Download eens Charles Bronson of Choking Victim.
Dan ben ik benieuwd wat je van NOFX vond...quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/753196/6/50#35198750]vrijdag 17 februari 2006 19:01
Ik heb nomeansno, pennywise of dat soort bands eigenlijk ook nooit erg punk gevonden.. meer winerrock door een stel amerikaanse collegejochies.. maargoed.
Je vraagt je af wie je 't eerste voor zn bek rammen, wie vervolgens 't eerste een slecht gedicht er over schrijft en wie richting zn dagboek rent.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[afbeelding]
Christian screamo![]()
![]()
I feel so rejectedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je vraagt je af wie je 't eerste voor zn bek rammen, wie vervolgens 't eerste een slecht gedicht er over schrijft en wie richting zn dagboek rent.![]()
Tja, het geld is op voor een nieuw topic, dus voor het tweede deel van dit topic moet je op sugababes.nl zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:58 schreef Plastic_Power het volgende:
De laatste paar pagina's staan echt vol met goede informatie over wie Fok!-ers op Lowlands willen zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |