Mja, is mn laatste jaar en moet het hele jaar stage lopen.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:20 schreef spenky het volgende:
[..]
haha tog beter oplettenheb ze al gevonden...
Is blond ja ! En een heeeeerlijk kontjequote:Op donderdag 15 september 2005 09:10 schreef eer-ik het volgende:
Bossinade is toch die blonde?
Die is in de 1e ook mijn mentrix geweest...
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:51 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Is blond ja ! En een heeeeerlijk kontje![]()
haha jaa ik ookquote:Op donderdag 15 september 2005 21:34 schreef eer-ik het volgende:
Hoe heet die vent met die snor ook alweer die altijd natuurkunde college's gaf?
Dat was ook een rare knakker :p
Ik viel altijd in slaap bij zijn lessen haha
Hebben we het over GLR ? Zo ja, dat was mijn mentorquote:Op donderdag 15 september 2005 23:03 schreef spenky het volgende:
[..]
haha jaa ik ook
Niewehuizen is dat! droogkloot.. met ze bert en ernie
Bedoel je Rianne ?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:01 schreef BreezerFR het volgende:
Ik vond Bossinade wel lekker wijffie, ze heb nu 2 namen geloof ik, sinds ze getrouwd en een kindje. Ze gaf altijd Amerikaanse Perspectief tekenen ! Gelderblom was me mentor/decaan. echt hele toffe vent
OMGquote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef super-muffin het volgende:
Ja die gast is vreemd.
Jullie hebben vast wel eens Ruifrok gehad. Met z'n toneelstuk tijdens college
birigitquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:50 schreef BreezerFR het volgende:
Ik weet niet hoe Bossinade van de voornaam heette
*Hand op hoofd* 'Maar Ruifje?! Hoe KEN dat nou?!'quote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef super-muffin het volgende:
Ja die gast is vreemd.
Jullie hebben vast wel eens Ruifrok gehad. Met z'n toneelstuk tijdens college
Wat een lol heb ik gehad met Ruifjequote:Op vrijdag 16 september 2005 07:38 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
*Hand op hoofd* 'Maar Ruifje?! Hoe KEN dat nou?!'
Ik moet spontaan huilenquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:54 schreef knox_ het volgende:
Ruifrok is inderdaad echt een halve zool. Als je 2 uur achter elkaar les hebt van die man leer je wat je in 5 minuten had kunnen leren. Uitspraken als "fuck a duck,verwen een eend" en "dat is gelul van een dronken aardbei"
Klopt :pquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:03 schreef spenky het volgende:
[..]
haha jaa ik ook
Niewehuizen is dat! droogkloot.. met ze bert en ernie
haha jaa moesten wij ook.. .maar ik wat toen op wintersport.. dus hebbik mooi gemistquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klopt :p
Was ook mijn mentrix.
We moesten bij tekenlessen van haar een keer een naaktmodel doen :S
Vent met een zwaard voor zen lul.
Was echt effe vaag, toen die gast zich daar opeens uit ging kleden in het lokaal![]()
Zat hier bijna te stuiteren, hoopte dat zij uit de kleren gingquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klopt :p
Was ook mijn mentrix.
We moesten bij tekenlessen van haar een keer een naaktmodel doen :S
Vent met een zwaard voor zen lul.
Was echt effe vaag, toen die gast zich daar opeens uit ging kleden in het lokaal![]()
[..]
Dat was het ja
Rare knakker..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |