Mja, is mn laatste jaar en moet het hele jaar stage lopen.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:20 schreef spenky het volgende:
[..]
haha tog beter oplettenheb ze al gevonden...
Is blond ja ! En een heeeeerlijk kontjequote:Op donderdag 15 september 2005 09:10 schreef eer-ik het volgende:
Bossinade is toch die blonde?
Die is in de 1e ook mijn mentrix geweest...
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:51 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Is blond ja ! En een heeeeerlijk kontje![]()
haha jaa ik ookquote:Op donderdag 15 september 2005 21:34 schreef eer-ik het volgende:
Hoe heet die vent met die snor ook alweer die altijd natuurkunde college's gaf?
Dat was ook een rare knakker :p
Ik viel altijd in slaap bij zijn lessen haha
Hebben we het over GLR ? Zo ja, dat was mijn mentorquote:Op donderdag 15 september 2005 23:03 schreef spenky het volgende:
[..]
haha jaa ik ook
Niewehuizen is dat! droogkloot.. met ze bert en ernie
Bedoel je Rianne ?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:01 schreef BreezerFR het volgende:
Ik vond Bossinade wel lekker wijffie, ze heb nu 2 namen geloof ik, sinds ze getrouwd en een kindje. Ze gaf altijd Amerikaanse Perspectief tekenen ! Gelderblom was me mentor/decaan. echt hele toffe vent
OMGquote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef super-muffin het volgende:
Ja die gast is vreemd.
Jullie hebben vast wel eens Ruifrok gehad. Met z'n toneelstuk tijdens college
birigitquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:50 schreef BreezerFR het volgende:
Ik weet niet hoe Bossinade van de voornaam heette
*Hand op hoofd* 'Maar Ruifje?! Hoe KEN dat nou?!'quote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef super-muffin het volgende:
Ja die gast is vreemd.
Jullie hebben vast wel eens Ruifrok gehad. Met z'n toneelstuk tijdens college
Wat een lol heb ik gehad met Ruifjequote:Op vrijdag 16 september 2005 07:38 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
*Hand op hoofd* 'Maar Ruifje?! Hoe KEN dat nou?!'
Ik moet spontaan huilenquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:54 schreef knox_ het volgende:
Ruifrok is inderdaad echt een halve zool. Als je 2 uur achter elkaar les hebt van die man leer je wat je in 5 minuten had kunnen leren. Uitspraken als "fuck a duck,verwen een eend" en "dat is gelul van een dronken aardbei"
Klopt :pquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:03 schreef spenky het volgende:
[..]
haha jaa ik ook
Niewehuizen is dat! droogkloot.. met ze bert en ernie
haha jaa moesten wij ook.. .maar ik wat toen op wintersport.. dus hebbik mooi gemistquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klopt :p
Was ook mijn mentrix.
We moesten bij tekenlessen van haar een keer een naaktmodel doen :S
Vent met een zwaard voor zen lul.
Was echt effe vaag, toen die gast zich daar opeens uit ging kleden in het lokaal![]()
Zat hier bijna te stuiteren, hoopte dat zij uit de kleren gingquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klopt :p
Was ook mijn mentrix.
We moesten bij tekenlessen van haar een keer een naaktmodel doen :S
Vent met een zwaard voor zen lul.
Was echt effe vaag, toen die gast zich daar opeens uit ging kleden in het lokaal![]()
[..]
Dat was het ja
Rare knakker..
BCquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef BlueCurl het volgende:
Nieuwehuizen is kut. ie maakte vrouw onvriendelijke echt slecht getinte opmerkingen eens.
gelukkig ben ik vorig jaar afgestudeerd!
voorig jaar zat ik in I4A2 btw!
In mijn 5 jaar op het GLR (heb stage jaar overgedaan)... ben ik nog nooit gebeld voor absentie... werd nieteens aan gedaan volgens mijquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:55 schreef Chanty87 het volgende:
Wie is er al gebeld wegens absentie?Ik (nog) niet, alhoewel ik 'm wel eens eerder gesmeerd ben. Ik vraag me af hoelang ze dat vol gaan houden
wat voor een vak geeft die normaalquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:05 schreef saban het volgende:
[..]
BC![]()
Ik heb nu V.d. Meij als Mentrix![]()
Ja... Vooral dat GRV/E-Learning gedoe was echt te zinloos. Naar die les ben ik dan ook 1 keer geweest aangezien je alles thuis kon makenquote:Op woensdag 21 september 2005 08:10 schreef BlueCurl het volgende:
geven ze in het eerste jaar nou nog steeds GRV vakken? en van die standaard DTP vakken
? Want dat was echt de meest beste manier om uit te slapen!
Stoer!quote:Op woensdag 21 september 2005 18:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja... Vooral dat GRV/E-Learning gedoe was echt te zinloos. Naar die les ben ik dan ook 1 keer geweest aangezien je alles thuis kon maken(lees: antwoorden doorsturen *uche*)
Wat houdt dat precies in en welk niveau ?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:26 schreef Tha_Gvr16 het volgende:
uhm ik zit in D2D1 Design & technology
btje kleine klas alleen maar iets van 16 mensen ofzow
en idd die nieuwehuizen is echt zoon mafketel
majahw kga maar is wat doen... zit nu btw bij aut 18 btje directorren *jeej*
ik ben vandaag vrijquote:Op donderdag 22 september 2005 12:26 schreef Tha_Gvr16 het volgende:
uhm ik zit in D2D1 Design & technology
btje kleine klas alleen maar iets van 16 mensen ofzow
en idd die nieuwehuizen is echt zoon mafketel
majahw kga maar is wat doen... zit nu btw bij aut 18 btje directorren *jeej*
Stoer is het niet. Maar ik doe Vormgeven, 4 jaar. Nog 2 jaar hierna dus. Daarna ga ik nog een jaartje eraan vastplakken. Waarschijnlijk Digital Media.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:13 schreef saban het volgende:
[..]
Stoer!![]()
Welke opleiding doe je en hoeveel jaar ?
dat is een beetje wat wij doen... Design & Technologyquote:Op donderdag 22 september 2005 12:57 schreef saban het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in en welk niveau ?
Ik wil waarschijnlijk na mijn DTP opleiding nog een opleiding volgen op het GLR.
Maar dan iets meer 'de techniek van 't web'.
IT-Media: is ook techniek van het webquote:Op donderdag 22 september 2005 16:29 schreef spenky het volgende:
[..]
dat is een beetje wat wij doen... Design & Technology
kijk maar op de sitewww.glr.nl
zijn er geen opleidingen dan die je versneld kan doen! dat scheelt weer wat!quote:Op donderdag 22 september 2005 16:47 schreef saban het volgende:
Chanty ik doe nu DTP niveau 3 laatste jaar, ik wil naar het HBO, maar daar heb je een MBO4 voor nodig.
Mij werd verteld dat ik maar een MBO4 opleiding moet doen. Dus na mijn DTP opleiding nog een ander MBO4 opleiding. Mij werd ook vertelt dat ik na mijn DTP MBO3 in kon stromen naar MBO4.
Ik ga juist geen HBO doen, maar gewoon een extra jaar MBO. Dus vandaar denk ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:47 schreef saban het volgende:
Chanty ik doe nu DTP niveau 3 laatste jaar, ik wil naar het HBO, maar daar heb je een MBO4 voor nodig.
Mij werd verteld dat ik maar een MBO4 opleiding moet doen. Dus na mijn DTP opleiding nog een ander MBO4 opleiding. Mij werd ook vertelt dat ik na mijn DTP MBO3 in kon stromen naar MBO4.
helaas heb ik dit vak ook, nogal saai... maar de cursus kan je inderdaad thuis doen maar ik krijg er ook nog een tentamen overquote:Op woensdag 21 september 2005 18:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja... Vooral dat GRV/E-Learning gedoe was echt te zinloos. Naar die les ben ik dan ook 1 keer geweest aangezien je alles thuis kon maken(lees: antwoorden doorsturen *uche*)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |