Rob tieft geen kaas op z'n broodje...........quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:45 schreef -Delta- het volgende:
Gaat Tanja nu morgen bitchen dat Joost te grof bezig was (net als toen die keer bij Lieske)
De nieuwe bewoner, zie stream 4.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:45 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
* teamlead zet bier maar weer weg
wie is patrick nu weer?
ik drink nooit meer...quote:
zo heette Leroy vroeger, voordat hij zich voor de derde keer liet ombouwenquote:
Ha Hutenkase!quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:46 schreef Zapje het volgende:
[..]
Rob tieft geen kaas op z'n broodje...........![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:45 schreef Stali. het volgende:
[..]
Volgens Scanman had ze Dido platgestreken.
Eigenlijk heb ik liever dat Menno eruit gaat Donderdag, dan Linda.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:47 schreef Heleeeeen het volgende:
Ik denk dat Linda inzet op ranzigheid met menno vanavond, kan mooie rel worden en geeft haar redelijke kans er juist niet uit te hoeven. menno heeft dat ook al bedacht, lullig dat ingrid net binnenkwam, neemt nu weer fysiek afstand van linda, maar ingrid heeft het in de gaten.
Scan, we gaan op dit tijdstip toch geen coming-out van een gewaardeerd forumlid krijgen, wel?quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Nog maar een Ralph: (plaatje)
ik zie ook Menno liever vertrekken, eigenlijk alleen omdat ik vrees dat het een eeuwigheid gaat duren voor hij weer genomineerd wordtquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:48 schreef -Delta- het volgende:
Eigenlijk heb ik liever dat Menno eruit gaat Donderdag, dan Linda.
Puur om het feit, dat Menno zo'n arrogant ventje is en wat dat betreft is Linda gewoon een aardige meid.
Ah what the hell, ze morgen er allebei uit![]()
Lachen onder sex is leuk, simpelquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
Dido: wat vind je van lachen onder seks
Chantal: leuk
dequote:Op dinsdag 13 september 2005 00:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lachen onder sex is leuk, simpel![]()
Of je bedoelde het ws vanwege Chantal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |