quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:22 schreef Ireth het volgende:
Nicolas Cage is ook iemand waar mijn tampon spontaan van uitglijd
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:22 schreef Ireth het volgende: iemand waar mijn tampon spontaan van uitglijd,
o, maar da's iets heel anders...quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind hem niet uitgesproken lekker, maar idd hij straalt vriendelijkheid uit. Iemand met wie je leuk kunt omgaan en die niet achter je rug lult![]()
Trustenquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:25 schreef cuall het volgende:
Ik vind het boeiend, maar morgen gaat de wekker weer af en roept de plicht weer.![]()
Hou de boel hier in de gaten voor me, dan lees ik het morgen wel, misschien komen we nu wel achter de ware travo![]()
![]()
![]()
misschien, maar het lijkt me eerder dat ze nogal is afgestraft nadat ze er een keertje wel over probeerde mee te praten.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:24 schreef -Delta- het volgende:
Ik weet het!!!!!![]()
Lieske gooit het over een andere boeg, omdat ze beseft dat ze vorige keer door veel mensen genomineerd was.
Dus ze wilt een volgende nominatie voorkomen en gaat zich wat meer rustiger gedragen.
Ja hallo, als we het over lekkere mannen hebben dan denk ik toch meer aan een oa. Colin Farrell, Josh hartnettquote:
Ja wel leuk maar ik probeer het me voor te stellen en het lukt niet echt, enige uitleg misschien....quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die kende ik nog niet, hij is leuk![]()
![]()
sensequote:Op dinsdag 13 september 2005 00:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jahoor Scan, want ze heeft natuurlijk nog niks over het onderwerp sex gezegd![]()
Iemand heeft eindelijk wat sence in d'r koppie aangepraat![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:25 schreef cuall het volgende:
Ik vind het boeiend, maar morgen gaat de wekker weer af en roept de plicht weer.![]()
Hou de boel hier in de gaten voor me, dan lees ik het morgen wel, misschien komen we nu wel achter de ware travo![]()
![]()
![]()
Humm... Lieske is inderdaad geen dom blondje! Ze is de jongste, maar doet niet mee aan die tienerpraatjes..quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zit nog op school, dus verstandig dat ze niet al haar ervaringen op tafel gooit.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:26 schreef Sealord het volgende:
[..]
Ja wel leuk maar ik probeer het me voor te stellen en het lukt niet echt, enige uitleg misschien....
Kortom uitgeluld.quote:
soort van... ze delen (wat mijn persoonlijke voorkeur betreft althans..) dezelfde aaibaarheidsfactor!quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:25 schreef Stali. het volgende:
[..]
Nee, ik ken Nicolas Cage en Ralph is géén Nicolas Cage..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |