Ja lachenquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja, ik zou als ik jou was eens contact opnemen met ene de Mol
Als je zo vaak last hebt gehad moet je toch even door hoor, dan zoeken ze de oorzaak. Dat is beter dan steeds de gevolgen oplossen. Je wil echt niet dat het chronisch wordt en je straks met zwakke nieren zitquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:58 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig overdoses vit C ingenomen. Maar ik hou dat blijkbaar niet zo lang vol.
Maar het is een kloterige ontsteking. Van mij mogen ze het afschaffen.
Volgens mij zou je het goed doen op tvquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lachenDaar kennen ze me nog best goed wed ik
Ai. Chronisch sounds bad.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als je zo vaak last hebt gehad moet je toch even door hoor, dan zoeken ze de oorzaak. Dat is beter dan steeds de gevolgen oplossen. Je wil echt niet dat het chronisch wordt en je straks met zwakke nieren zit
Ik heb al een jaar bij Endemol gewerkt, dat wist je toch?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Volgens mij zou je het goed doen op tv
Uhm nee...of word ik al dement?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar bij Endemol gewerkt, dat wist je toch?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaaffffff ...quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:41 schreef -Marjo- het volgende:
Flash kan heel leuk fröbelen:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu weet je waar je schoolgeld ingestoken wordquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:14 schreef Toeps het volgende:
Hahaha! Ja, ik zit hier verplicht te internetten.
ja, Helpdesk, werkplekbeheerquote:
Bel de helpdesk evenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
maar goed, we nemen maar een biertjeBestaat die tent nog eigenlijk?
Maar ik ben ondertussen aan het Photoshoppen, dat telt ook...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja goed, we gaan weer lekker over fotografie lullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |