Hahaha! Ja, ik zit hier verplicht te internetten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tis een schande!
Op werk krijg ik er nog voor betaald om te internetten }(
wassup?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:46 schreef Auticia het volgende:
Ik had me deze dag ook heel anders voorgesteld..
Ja, erg jammer... schitterend weer geworden, wel.. Hoe voel je je nu?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:46 schreef Auticia het volgende:
Ik had me deze dag ook heel anders voorgesteld..
toch goed gegokt met mnquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:02 schreef Auticia het volgende:
Maar ik dacht eigenlijk een zwangerschap, dus wat dat betreft valt het mee.
Jij dacht "kom, ik geef de geruchtenmolen nogeens een slingerquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:02 schreef Auticia het volgende:
Maar ik dacht eigenlijk een zwangerschap, dus wat dat betreft valt het mee.
Ik dacht het echtquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij dacht "kom, ik geef de geruchtenmolen nogeens een slinger"
Komt goed hoorquote:
Mijn biertje, wat DOE je??!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:11 schreef Auticia het volgende:
[..]
Komt goed hoor.
Ik moet alleen ontzettend vaak piesen (moet heeel veel drinken).
ik heb ook een vervelende moederquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:09 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik dacht het echt.
Ik zei tegen mijn moeder: "Ik ga even naar de dokter".
-Hoezo? Wat heb je?
"Nou, in het ergste geval ben ik zwanger".
Mijn moeder leek wel licht teleurgesteld toen het een nierbekkenontsteking bleek te zijn.
Maar wat dan als je zwanger bent? Misschien ben je het wel echt?.
Verkapte [ikwilomaworden]-praat.
"Dan, moeders, helpt een antibioticum daar ook wel tegenquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:09 schreef Auticia het volgende:
Mijn moeder leek wel licht teleurgesteld toen het een nierbekkenontsteking bleek te zijn.
Maar wat dan als je zwanger bent? Misschien ben je het wel echt?.
Tuurlijk komt het goed!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:11 schreef Auticia het volgende:
[..]
Komt goed hoor.
Ik moet alleen ontzettend vaak piesen (moet heeel veel drinken).
Heb nu een kuurtje en daarna nog even langs voor controle. Ik ga er gewoon vanuit dat het dan weer goed is.
Oow gimme a fucking break will yaquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:13 schreef Xilantof het volgende:
maar ze wil dat ik aan de vriendin ga
Nierbekkenontstekingquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is nierbekkenontsteking in het Russisch?
ik denk niet dat dat gaat werken bij een kwakzalver in de Oeralquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:25 schreef mvdlubbe het volgende:
Nierbekkenontsteking
kidney basin lighting
освещение тазика почки
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat gaat werken bij een kwakzalver in de Oeral![]()
Ik moet nogeens cineast worden of zo, vind je niet?quote:
Whehehequote:Op dinsdag 13 september 2005 19:44 schreef Auticia het volgende:!!
Die zal geheid zeggen: Kleedt u zich uit a.u.b.
I know dear.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:44 schreef pea4fun het volgende:
Ties sterkte...voortaan aan de overdosis vitamine C. Dat helpt herhaling voorkomen.
Flash...dat filmpje![]()
Ja, ik zou als ik jou was eens contact opnemen met ene de Molquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet nogeens cineast worden of zo, vind je niet?
Ik ken het, heb het een paar jaar geleden ook gehad. Heb van de uroloog een paardemiddel gehad, en sindsdien met de od aan vitamine C geen last meer gehad.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:50 schreef Auticia het volgende:
[..]
I know dear..
Het is nu de derde keer binnen 2 jaar ofzo.
Ik heb schijnbaar een klachtloze blaasontsteking gehad die heeft doorgezet in een nierbekkenontsteking. De assistente van de dokter kon vanmorgen ook weinig wijs uit mijn klachten (die ik nu wel heb).
Ik heb ook regelmatig overdoses vit C ingenomen. Maar ik hou dat blijkbaar niet zo lang volquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik ken het, heb het een paar jaar geleden ook gehad. Heb van de uroloog een paardemiddel gehad, en sindsdien met de od aan vitamine C geen last meer gehad.
Ja lachenquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja, ik zou als ik jou was eens contact opnemen met ene de Mol
Als je zo vaak last hebt gehad moet je toch even door hoor, dan zoeken ze de oorzaak. Dat is beter dan steeds de gevolgen oplossen. Je wil echt niet dat het chronisch wordt en je straks met zwakke nieren zitquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:58 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig overdoses vit C ingenomen. Maar ik hou dat blijkbaar niet zo lang vol.
Maar het is een kloterige ontsteking. Van mij mogen ze het afschaffen.
Volgens mij zou je het goed doen op tvquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lachenDaar kennen ze me nog best goed wed ik
Ai. Chronisch sounds bad.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als je zo vaak last hebt gehad moet je toch even door hoor, dan zoeken ze de oorzaak. Dat is beter dan steeds de gevolgen oplossen. Je wil echt niet dat het chronisch wordt en je straks met zwakke nieren zit
Ik heb al een jaar bij Endemol gewerkt, dat wist je toch?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Volgens mij zou je het goed doen op tv
Uhm nee...of word ik al dement?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar bij Endemol gewerkt, dat wist je toch?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaaffffff ...quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:41 schreef -Marjo- het volgende:
Flash kan heel leuk fröbelen:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu weet je waar je schoolgeld ingestoken wordquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:14 schreef Toeps het volgende:
Hahaha! Ja, ik zit hier verplicht te internetten.
ja, Helpdesk, werkplekbeheerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |