Ik vanavond...echt zo'n mega-reclame-ding volquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:01 schreef -Marjo- het volgende:
Ik zag ze van de week bij AH...
* pea4fun zingtquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:18 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik ben ook met foto's bezig
Ik ben dating sites aan het afstruinen
Koekje is slecht voor mijn lijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:23 schreef pea4fun het volgende:
* pea4fun zingt
Ben je geil of wil je een koekje....
WHZquote:
Somige vrouwenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:31 schreef pea4fun het volgende:
Je bent gewoon aan het trollen sharkie...hoe komt het? wie heeft je zo trollerig gemaakt vandaag?
Ik heb niks gedaan, ik zit hier alleen maar...quote:
Nee.....volgens mij wil Bri ook wel meequote:Op dinsdag 13 september 2005 23:31 schreef Shark.Bait het volgende:
oja, hoi PdeH
Zondag is ok. Maken we er een minimeet van, of denk je dat er alleen maar mannen meegaan?
Yup, er zijn er meer dan 1 nlquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:44 schreef Re het volgende:
meervoud?
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Yup, er zijn er meer dan 1 nl
ow... okeee.... nou ja, dan maar in mijn eentje vakantie vierenquote:
dankjewel!quote:Op woensdag 14 september 2005 07:35 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik heb ff snel een paar foto's van je bekeken ... zitten mooie tussen![]()
Kan ik me voorstellen, ook ik wil graag een site (domain name heb ik al lang) 1voudig, mooi en waar ik toch lekker mijn idee over fotografie kan laten zien. Maar ik ben geen site bouwer om dit zo te kunnen. Jammer!quote:Op woensdag 14 september 2005 07:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dankjewel!
ben zelf "druk" bezig met een site, want er staat zooooo veel niet op site in mijn sig. maarja echt vlotten wilt het niet door andere bezigheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |