Bron: Teletekstquote:LOS ANGELES Door een stroomuitval in
Los Angeles is een verkeerschaos
ontstaan.De luchthaven van de stad
heeft nog wel elektriciteit.De oorzaak
van de stroomuitval is onbekend.
Wat is het toch een zenuwachtig volkje.quote:Op maandag 12 september 2005 22:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Bron: Teletekst
CNN brengt het als Breaking News
zijn die aardbevingsbestendig?quote:Op maandag 12 september 2005 23:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Overbelasting. Moeten ze maar een keertje stevige ondergrondse stroomleidingen bouwen in plaats van die bovengrondse pauperdingen.
Wat een enorme haat. Volgens mij heb je nog nooit in een amerikaan in het echt gezien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:29 schreef Spammert het volgende:
Wat de fok! Dat ze lekker allemaal kapot gaan die tuk Amerikanen! Tjezus, ik haat dat volk echt zo enorm zeg...
LA was toch aan de beurt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:50 schreef Meh7 het volgende:
wanneer zou hij opgeeist worden door al qaida leden?
Geen idee, het zou zo kunnen zijn dat zowel ondergrondse kabels als bovengrondse palen niet bestendig zijn tegen aardschokken, alleen die palen zijn uiteraard makkelijker en goedkoper te vervangen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:27 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
zijn die aardbevingsbestendig?
Dat was toen toch wel meer dan alleen de omgeving van NY?quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:54 schreef LLetje het volgende:
Haha das lullig!!!
Al die amerikanen weer in paniek!! Naja, net zoals 2 jaar terug bij de Black Out toen in NYC en omgeving!
De gehele omgeving van Chicago tot NY. Van paniek was overigens nauwelijks sprake, behalve dat de mensen die in NY financial district werkten met de voet moesten lopen naar hun huis omdat de metro het niet meer deed.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:54 schreef Murray het volgende:
[..]
Dat was toen toch wel meer dan alleen de omgeving van NY?
Nou, das best n kuteind lopen anders, als je in uptown woont.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
De gehele omgeving van Chicago tot NY. Van paniek was overigens nauwelijks sprake, behalve dat de mensen die in NY financial district werkten met de voet moesten lopen naar hun huis omdat de metro het niet meer deed.
Niet dat nu de situatie echt verbeterd is ofzo hoor. Je hebt wel een hoge pet op van die gasten...quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Die enorme storing van enkele jaren terug kwamkomt inderdaad door een gebrekkige structuur van het electriciteitsnetwerk. De storing verspreidde zich als een kettingreactie waardoor de ene na de andere centrale ermee kapte
momentquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:38 schreef APK het volgende:
Gaan we trouwens nog iets aan die typo in de TT doen?
PDC ??quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:48 schreef greetoz_ het volgende:
ik zit nu in los angeles... het heeft er iig in het convention center 40 minutjes uitgelegen verder niet veel van gemerkt... ik vind wel dat alle amerikanen hier over 1 kam gescheert worden.. ik vind dat je iig een stuk vriendelijker wordt behandelt dan in nederland veel mag dan wel alleen oppervlakkig zijn maar dat maakt toch verder niet uit?.. totnutoe vind ik de amerikanen erg aardige mensen... zelfs de zwervers zijn hier beleeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door DiRadical op 13-09-2005 10:49:49 (link toegevoegd voor niet ITers) ]Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:29 schreef Spammert het volgende:
Wat de fok! Dat ze lekker allemaal kapot gaan die tuk Amerikanen! Tjezus, ik haat dat volk echt zo enorm zeg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |