Wat hij bedoelt is.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat Nolius bedoelt te zeggen is:
"Komen er nog foto's?"
ze doet aan rijles, dus jaquote:Op woensdag 14 september 2005 21:13 schreef NJ het volgende:
IJsmeis is inmiddels toch 18?
Nou dan op een minderjarige jongen en een kleuter van 18.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:13 schreef NJ het volgende:
IJsmeis is inmiddels toch 18?
Reageer je eigenlijk nog wel eens met letter ipv smilies? (of kijk ik gewoon in de verkeerde topics?)quote:
Begint inderdaad irritant te worden.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:18 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Reageer je eigenlijk nog wel eens met letter ipv smilies? (of kijk ik gewoon in de verkeerde topics?)
ofzoquote:suck my balls
Uhm jij staat niet eens meer in mijn msn.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ofzo.
Tonks, wil je al van de block af en verder gaan met praten over koetjes en stieren?
Heaumeau !quote:Op woensdag 14 september 2005 21:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Uhm jij staat niet eens meer in mijn msn.
Mocht je wat interessants te melden hebben buiten het hersenloze gebrabbel wat er normaal uitkomt, laat het ff weten dan voeg ik je weer toe.quote:
' Neuken? ' is al goed genoeg.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Mocht je wat interessants te melden hebben buiten het hersenloze gebrabbel wat er normaal uitkomt, laat het ff weten dan voeg ik je weer toe.
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:26 schreef tonks het volgende:
Mocht je wat interessants te melden hebben buiten het hersenloze gebrabbel wat er normaal uitkomt, laat het ff weten dan voeg ik je weer toe.
Te laat, kleine drol.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:29 schreef tonks het volgende:
Ik haat jou.
Je moet je gore broekjesbek houden en mijn fakking homie met rust laten.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:39 schreef tonks het volgende:
Tis nooit te laat voor een dosis H A A T
Nu doe ik het natuurlijk expres dat snap je wel!quote:Op woensdag 14 september 2005 21:40 schreef nietzman het volgende:
En mocht je nog eens in staat zijn me op een manier op MSN aan te spreken waardoor ik niet binnen een minuut de muur met mijn eigen hersenen wil verven krijg je een koekje van me.
Toch wel zo'n roze glace koek?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:40 schreef nietzman het volgende:
En mocht je nog eens in staat zijn me op een manier op MSN aan te spreken waardoor ik niet binnen een minuut de muur met mijn eigen hersenen wil verven krijg je een koekje van me.
Jij zou verdomme geen zinnig gesprek kunnen voeren als je maagdelijkheid er vanaf hing.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:41 schreef tonks het volgende:
Nu doe ik het natuurlijk expres dat snap je wel!
Nee, het koffiekoekje (Bjôrn.) die ik bij de IKEA heb gejat.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:41 schreef ijsmeis het volgende:
Toch wel zo'n roze glace koek?
Ik was al ontmaagd toen jij nog met duplo aan het spelen was man.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jij zou verdomme geen zinnig gesprek kunnen voeren als je maagdelijkheid er vanaf hing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |