Kun je de scrollpane ook aanpassen naar wens (omlijning weghalen, buttons veranderen etc)?quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:48 schreef menesis het volgende:
[..]
Je meot een scrollpane neerzetten en daar kun je dan weer een movie in laden. Zoek maar even op scrollplane...
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:38 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ja idd... Flash is leuk voor multimedia-zooi. Gebruik zelf meestal alleen Flash voor leuke menuutjes. Voor de rest gewoon HTML/PHP.
Nou de hoeken .. rechts boven zie je bv dat de kwart cirkel donkerder is dan de andere borders.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:33 schreef menesis het volgende:
wijs eens in het plaatje aan wat nu het probleem is...
Sorry.. ik zie het niet..?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:09 schreef Devilnl het volgende:
[..]
Nou de hoeken .. rechts boven zie je bv dat de kwart cirkel donkerder is dan de andere borders.
en de achtergrond is niet 100% transparant.
weet iemand of er nog een manier is om borders temaken met een verloop van kleur? (kleur > transparant)
en ronde hoeken?
Je hebt hem een stop-teken gegeven. Als je hem wil laten 'afspelen' moet het Play zijn, cq. gotoAndPlay.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:53 schreef Lukaso het volgende:
ik heb een swfje gemaakt met 2 layers, elk 6 frames(allemaal keyframes)
nu wil ik dat ie bij het laden naar een bepaald punt op de timeline springt.
Ik heb op de eerste frame:
gotoAndStop(3);
toegevoegd, maar dan gebeurt er niets, hij blijft zelfs gewoon bij de eerste frame hangen.
Als ik die regel laat uitvoeren bij het indrukken van een knop doet hij het wel gewoon, wat doe ik fout?
Excuses, verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:02 schreef Lukaso het volgende:
ik wil ook dat hij stopt. Die keyframes zijn allemaal verschillende plaatjes(fotos)
ik wil dus dat hij er eentje laat zien, en dat in het stukje code in de eerste frame zetten.
Vreemdgenoeg gaat hij bij gotoAndStop(3); niet naar frame 3 toe, maar hij blijft gewoon hangen bij het eerste frame.
Het is zowiezo beter om met labels te werken ipv met frame-nummers je TimeLine Control Actionscript.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:26 schreef Lukaso het volgende:
je bedoelt stop(); ?
neen
Ik heb het ook ff geprobeerd en je hebt gelijk, de fout ligt dus ergens anders.
Ik heb nu de actionscript in layer 1 staan(samen met een textfield(elke keyframe andere plaats)) en de plaatjes in layer 2.
Als ik layer 2(met de foto's) weggooi doet ie het wel... :S
Ik ga maar eens ff zoeken dan
Ik heb het even nagemaakt en bij mij slaat hij ook het eerste gedeelte over door de Textfields.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:26 schreef Lukaso het volgende:
je bedoelt stop(); ?
neen
Ik heb het ook ff geprobeerd en je hebt gelijk, de fout ligt dus ergens anders.
Ik heb nu de actionscript in layer 1 staan(samen met een textfield(elke keyframe andere plaats)) en de plaatjes in layer 2.
Als ik layer 2(met de foto's) weggooi doet ie het wel... :S
Ik ga maar eens ff zoeken dan
quote:Of is de swf nog bezig met variabelen inlezen op het moment dat het commando GotoAndStop komt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |