Pfff.. waarom schoppen ze die irritante hormoonbundel niet gewoon het huis uitquote:Op maandag 12 september 2005 22:47 schreef Skaai het volgende:
Ligt Tanja nou weer te janken?
Staat vast in het contract dat dat niet mag ofzo de eerste 6 wekenquote:Op maandag 12 september 2005 22:48 schreef elskreeft het volgende:
als de bewoners slim zijn, nomineren ze allemaal Tanja (voor haar eigen (ahum) bestwil!)
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 12 september 2005 22:49 schreef Wup het volgende:
als Tanja echt weer ligt te huilen vind ik dat BB moet ingrijpen...
Die weet echt niet wat omgangsvormen zijnquote:Op maandag 12 september 2005 22:47 schreef elskreeft het volgende:
trusten tanja!
zeggen we niets meer als we naar bed gaan?
nope nog geen weekopdracht.........er zitten een paar in de jacuzzie...roel is weer kaal....2 zitten te dammen....Tanja is ook ergens...........enne de rest zit een tijdje spannende verhalen te vertellenquote:Op maandag 12 september 2005 22:48 schreef Day het volgende:
Hallo allemaal
Aan de gesprekken te horen heb ik niks gemist.
Hebben ze nog steeds geen weekopdracht?
Take zoveel jaquote:Op maandag 12 september 2005 22:48 schreef Flakkie01 het volgende:
Dido's sterke verhalenboek gaat weer open..contractueel vast gelegd dat je aan de sexuele behoefte van de bewoners moet voldoen.![]()
Gaan we Tanja nu opeens zielig vinden??quote:
Laat maar, ik was jou wel ffquote:Op maandag 12 september 2005 22:46 schreef PalinG het volgende:
Voel me ineens niet zo lekker...
Didooooo!!!!
Wil jij me ff wassen?
Blijft moeilijk idd, ze heeft duidelijk begeleiding nodig in haar leven, in haar vermoedelijk diep ingeslepen gedragspatronen.quote:Op maandag 12 september 2005 22:49 schreef Wup het volgende:
als Tanja echt weer ligt te huilen vind ik dat BB moet ingrijpen...
Nee hoor, want Tanja stemt dan ook op iemand en die is dan gewoon ook genomineerd, dus dan kan die er ook uitgestemd worden.quote:Op maandag 12 september 2005 22:52 schreef elskreeft het volgende:
wat zou BB doen als er 12 man op Tanja stemt? dan MOET ze er toch echt wel uit!
Dan gaat die persoon eruit die door Tanja is genomineerd.quote:Op maandag 12 september 2005 22:52 schreef elskreeft het volgende:
wat zou BB doen als er 12 man op Tanja stemt? dan MOET ze er toch echt wel uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |