quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:17 schreef Githa het volgende:
Dat is hier juist andersom,als ik in de buurt ben dan gilt hij om de aandacht die hij wil en ben ik uit beeld, dan kan hij zich prima vermaken. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk![]()
Als we dat nou eens onthouden, dan is dat 'probleempje' ook opgelostquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:12 schreef bixister het volgende:
[..]wij begrijpen elkaar altijd verkeerd geloof ik. ik zette de aanhalingstekens om 'alleen' omdat het juist gaat om momenten dat ze me nog wel kan zien, maar zich toch zelf moet vermaken.
en lily, jaah ik ben weer aan 't (betaalde) werk!![]()
Wacht maar tot je er eentje naar de basisschool mag brengen, en de andere naar het kdv. En 's ochtends gaat het nog wel, maar 's avonds is het een gerace (rare spelling trouwens) tegen de klok. Ik kook voor die dagen alvast maar vooruit, want anders wordt het helemaal 7 uur voor we eten...quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:50 schreef bixister het volgende:
ze zitten nu dus op 't kdv, ik vind het best spannend hoor. wel veel ingewikkelder dan bij 1: 2 kinderen wegbrengen! pfff! en dan deden we 't vanmorgen nog samen, maar in de toekomst moet 't toch meestal door 1 van ons gedaan worden.
Ehh... ja, vooral als ze op m'n hand bijt...quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:12 schreef texelonia het volgende:
Nou je voelt het vanzelf wel als de boventandjes doorkomen Suzanna
aiks, ik geloof je meteen!quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:17 schreef Icaä het volgende:
kortom, ik heb het véél zwaarder dan jij![]()
![]()
![]()
Whahahahaha tijdens het verschonenquote:Op zondag 18 september 2005 17:36 schreef Igraine het volgende:
Kan wel 2 dagen duren Fuente, ik had helaas de pech dat het gebeurde terwijl ik haar aan het verschonen was, de poep ging van keutel, via caramelmousse naar bananenvla zeg maar![]()
![]()
Maarrrr de krampjes waren wel een heeeeeel stuk minder sindsdien. Nu krijgt ze alleen nog Friso Comfort (ik heb het ook niet gemengd gegeven) en na een dag of 4 was de poep weer normaal van structuur. Wel laat ze ontzettend veel (en harde) windjes...
Nah, niet echt aantrekkelijk. Moet ik 4 kilometer fietsen met die lege kar achter m'n fiets... En weer terug! Dan maar liever even langs huis (ligt toch op de route) om de boel af te koppelen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:03 schreef Ladybos het volgende:
icaä waarom neem je de fietskar niet mee naar je werk, scheelt een boel gekoppel
vroeg ik me net ook af!quote:Op zondag 18 september 2005 16:50 schreef Lishe het volgende:
Iemand enig idee wanneer Renzell weer terug komt? Ik ben wel benieuwd naar julius' reisavonturen!
Dat krijgt ze al, evenals cinababy druppels. Alles bij elkaar (voeding, thee, druppels) is het wel een stuk minder geworden.quote:Op maandag 19 september 2005 09:03 schreef Martineke het volgende:
geen idee om de kleintjes met krampjes een beetje afgekoelde venkelthee te geven?
Maar hoe vaak doe je dat? Ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef Igraine het volgende:
Ik geef het meestal een 20 minuten voor de voeding en dan zo'n 10 a 20 cc, wat ik ook weleens doe is een zakje venkelthee mee laten trekken met het water wat je kookt voor de voeding.
Oh en nog een tip, ik maak al haar voeding (en de thee) met spa blauw.
Waar kun je dat halen? En hoe prijzig is het ongeveerquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:39 schreef texelonia het volgende:
Moeilijk he Fuente die krampjes... Noah heeft er ook zo verschrikkelijk last van gehad.... Al die middeltjes hielpen bij allemaal niet. pas ana het einde, toen het vanzelf al minder begon te worden, ging het wel helpen. Het heeft bij Noah toch ook wel een maand of 4 geduurd in totaal. En je voelt je zo vreselijk machteloos en je kan wel meejanken mt dat kleine hoopje ellende dan
Ons laatste redmiddel was ABC Dophilus ofzow. We hadden dat eerder niet gebruikt omdat het wat prijzig zou zijn en we eerst die andere dingen wilden proberen. Uiteindelijk begon het net beter te gaan toen we dat wilden gaan proberen. Misschien kun je dat eens proberen? Heb er wel goeie verhalen over gehoord
Bedankt, kga het zeker onthouden! Als er met een paar daagjes geen verbetering is ga ik het zeker halen/bestellenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:58 schreef texelonia het volgende:
Wat ik op internet kon vinden is dat je het bij de reformwinkels kunt halen en het 26,95 kost (en je doet er ongeveer 2 maanden mee).
Mijn zoontje is nu 8 maanden en heeft ook de eerste paar maanden vreselijk last van krampjes gehad. Niets hielp, de Cinababy, venkelthee, massage. Toen toch ook maar dat dure spul gekocht ABC Dophilus van Solgar (26 euro voor een pot). Maar het was het geld meer dan waard, al had die pot 200 euro gekost dan zou ik hem nu nog aanraden. Ik deed consequent een klein mespuntje in elke fles, en binnen een week / 10 dagen waren de krampjes echt verdwenen. Het werd gewoon een ander kind. Ik ben het spul 3 maanden blijven gebruiken, als 'onderhoudsmiddel'. Je doet er trouwens een eeuwigheid mee, na 3 maanden zat er nog ongeveer 1/3e in de pot.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:39 schreef texelonia het volgende:
Moeilijk he Fuente die krampjes... Noah heeft er ook zo verschrikkelijk last van gehad.... Al die middeltjes hielpen bij allemaal niet. pas ana het einde, toen het vanzelf al minder begon te worden, ging het wel helpen. Het heeft bij Noah toch ook wel een maand of 4 geduurd in totaal. En je voelt je zo vreselijk machteloos en je kan wel meejanken mt dat kleine hoopje ellende dan
Ons laatste redmiddel was ABC Dophilus ofzow. We hadden dat eerder niet gebruikt omdat het wat prijzig zou zijn en we eerst die andere dingen wilden proberen. Uiteindelijk begon het net beter te gaan toen we dat wilden gaan proberen. Misschien kun je dat eens proberen? Heb er wel goeie verhalen over gehoord
Mij ook ...en zichzelf ook aan zijn reactie te zienquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:52 schreef Lishe het volgende:
En Jordy blijft me verbazen! Wat een snelle slimmerik!
Kun je niks aan doen, het IQ van jonge moeders schijnt met 10 punten te dalen. Helaas is dat slechts een gemiddelde, dus je kunt lager uitkomen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:30 schreef Lishe het volgende:
Edit: Ik! type! over! Jan! Huijgen!.... Het is echt gebeurt met me....![]()
Volgens mij ligt het aan de naamquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:57 schreef lily het volgende:
David ligt niet graag in de box. Hij zit het liefste rechtop (op schoot of wipstoeltje). Hij wil blijkbaar graag rondkijken ofzo.
haha, hij was nogal mager en is de laatste tijd dikker geworden vandaar dat hij voor ons gevoel flink zou zijn bijgekomen maar het viel inderdaad meequote:Op woensdag 21 september 2005 19:19 schreef Icaä het volgende:
-edit- ik lees net het gewicht van jullie David. Nou, die van ons is daar met z'n zes maanden al lang en breed overheen(met de nadruk op breed!)
Ik heb dat ook eens gehad (met Damon).quote:Op woensdag 21 september 2005 16:39 schreef texelonia het volgende:
Weet bijna zeker dat ze het niet zo bedoelde, normaal zijn ze altijd zo makkelijk, mag ik zo lang blijven als ik wil en bieden ze me vaak zelfs een kopje thee ofzow aan. Dus waarschijnlijk heb ik het gewoon verkeerd opgevat ofzow, maar ik ging echt met zo'n rotgevoel weg
in het fototopic gezetquote:Op woensdag 21 september 2005 11:29 schreef texelonia het volgende:
Wanneer krijgen we weer wat foto's te zien van Maxim, Martineke?
Ja dat weet ik ook wel dat je beter gewoon kunt gaan en dan 5 minuten later is het over. Maar het was nu meer de manier waarop ofzow. Ze bedoelde het vast wel goed enzow, het kwam er alleen een beetje ongelukkig uitquote:Op woensdag 21 september 2005 19:42 schreef lily het volgende:
Ik heb dat ook eens gehad (met Damon).
Hij bleef toen ook huilen en toen zeiden ze ook dat ik beter meteen weg kon gaan omdat ze dan meestal wel bijtrekken.
Zolang jij er nog bent blijven ze verdrietig omdat het "afscheidsmoment" wordt gerekt (hmm, is dat wel goed nederlands).
Ik denk dus niet dat ze het verkeerd bedoelen verder... (maar het is inderdaad een rot gevoel). Sowieso, weggaan terwijl je kleintje zo verdrietig is...bah..![]()
Ontzettend onwijs bedankt! Mail me nog even de verzendkosten door, dan maak ik die over. Heel erg bedankt meisquote:Op donderdag 22 september 2005 21:19 schreef Lishe het volgende:
Fuente, het pakketje is vanmiddag verstuurd! Hopelijk helpt het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |