en dan raakt ie gelijk weer geblesseerdquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
volgens mij maakt ie pas in januari zijn debuut

Volgens mij gaat ie gewoon met de volgende transfermarkt de deur weer uitquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
volgens mij maakt ie pas in januari zijn debuut

hij voor een jaar gehuurd he. geen idee of we binnen dat jaar van hem af kunnenquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ie gewoon met de volgende transfermarkt de deur weer uit.

Filmpje al gevonden? Ik ben benieuwd wat verstaan wordt onder weergaloos.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:46 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zal eens een filmpje zoeken van dat doelpunt

Dat lijkt me niet zo moeilijk, ajax heeft fantastisch spel laten zien en AZ, zeg maar niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Filmpje al gevonden? Ik ben benieuwd wat verstaan wordt onder weergaloos.
Ben trouwens benieuwd wie er het sterkst uit de Europese week is gekomen, Ajax of AZ?

quote:Op donderdag 15 september 2005 23:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
tsja, doen ze ook alleen maar om AZ niet te missen, Ado is toch een makkie.

quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Filmpje al gevonden? Ik ben benieuwd wat verstaan wordt onder weergaloos.
Ben trouwens benieuwd wie er het sterkst uit de Europese week is gekomen, Ajax of AZ?

understatement, t gaat met 2.5kbsquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]http://www.megaupload.com/?d=33NBR4B4
downloaden gaat niet zo snel bij mij.

Ben vijf minuten bezig, 5% gedownload, is het de hele wedstrijd?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]http://www.megaupload.com/?d=33NBR4B4
downloaden gaat niet zo snel bij mij.

nope, alleen het doelpunt als het goed is. 't is ook maar 8 mbquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben vijf minuten bezig, 5% gedownload, is het de hele wedstrijd?

http://rapidshare.de/file(...)-hak-superr.avi.htmlquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Een link in het HSV topic: (filmpje doelpunt)
[zentral] Hamburg SV - met Boulahrouz en v.d. Vaart!

Moet je natuurlijk wel goede buitenspelers hebben die vanaf de zijlijn een voorzet kunnen geven i.p.v. dat ze steeds naar binnen trekken.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:33 schreef keijz het volgende:
Gewoon 433 blijven spelen natuurlijk, het komt echt wel goed, er is alleen een beetje geduld nodig

quote:AT5: Grygera vrijgesproken van rode kaart
De Amsterdamse zender AT meldt dat Zdenek Grygera de rode kaart van Grygera, die hij opliep in het duel tegen Willem II, is ingetrokken. Ajax liet de zaak voorkomen nadat het een schikkingsvoorstel van een duel afwees, zodat het bij een eventueel beroep toch kon beschikken over Grygera komend weekend tegen AZ. De tuchtcommissie bepaalde vrijdag dat de aanvaller nog niet helemaal was doorgebroken en de rode kaart daarom onterecht was.

vreemd, ik vond het eigenlijk wel een terechte rode kaartquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:09 schreef twi het volgende:
Sterker nog, op Ajax Netwerk las ik net dit:
[..]

Gewoon Rosenberg weer ins basis dus tegen AZquote:Blind onderstreept vertrouwen in Rosenberg
Vrijdag 16 september, door JS, A'dam, 17.03u GMT+01.00, Het Parool
Ajax trainer Danny Blind heeft in het Parool nogmaals zijn tevredenheid over het spel van Markus Rosenberg onderstreept. Hoewel de trainer vindt dat 'zijn' spits tegen Sparta Praag had moeten scoren is hij tevreden.
'Hij heeft specifiek getoond wat zijn kwaliteiten zijn. Hij brengt veel looplijnen in ons spel en loert veel op de ruimte achter de verdedigers. Hij kwam woensdag vier keer in scoringspositie. Dat is gunstig.'
Dat de trainer hierbij voorbij gaat aan de scorende kwaliteiten van Angelos Charisteas klinkt vreemd. 'Angelos is beter in het kaatsen en het breed leggen van de ballen. Ik ben blij dat ik deze twee mogelijkheden heb. Dit elftal is nog niet toe om elke wedstrijd hetzelfde systeem te spelen,' aldus Blind.

Ik zie meer toekomst in Rosenberg, en heb er vertrouwen in dat hij vanzelf wel de goals gaat maken. Je blijft maar aanmodderen als je elke drie wedstrijden maar je spits blijft wisselen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:51 schreef methodmich het volgende:
En twi, waarom wil jij Rosenberg ipv Harry?

Hier ben ik het dan weer mee eens.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Daarom moet Harry gewoon minstens tot de winterstop in de basis. Kan Rosenberg rustig aan Ajax en Nederland wennen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |