ogottegod.... geen geinigegoogheltruukies even hè?quote:
Nee maar volgens mij vind je het helemaal niet meer leuk hier, waarom ben jij in de clib gaan zitten? we snappen er niks meer vanquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:15 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik doe geheel tegen de regels in niet mee aan zwangerschapsgym, maar ik rook niet![]()
Joost mag het wetenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:17 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
ogottegod.... geen geinigegoogheltruukies even hè?
Waarom confrontereer je mij daarmee, mijn leven is al zo kut. Heel mijn zwangerschap verpest, straks ga je nog zeggen dat ik een kind krijg!quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij vind je het helemaal niet meer leuk hier, waarom ben jij in de clib gaan zitten? we snappen er niks meer van
Go! Joost! go joost!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij vind je het helemaal niet meer leuk hier, waarom ben jij in de clib gaan zitten? we snappen er niks meer van
het is een meisje trouwens..quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:21 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Waarom confrontereer je mij daarmee, mijn leven is al zo kut. Heel mijn zwangerschap verpest, straks ga je nog zeggen dat ik een kind krijg!
Even wachten je moeder haalt eerst even een paar dvdtjesquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:24 schreef Tinkerbell het volgende:
Mag ik onmiddelijk mijn moeder bellen. Ik vind er niets meer aan! Jank, krijs, stampvoet, huil! Alles verpest! Ik wil meteen met Big Sister praten!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:22 schreef fashionably_late het volgende:
het is een meisje trouwens..
Kun je lang wachten. Joost zou het doen, maar die heeft het laten afweten. Rob schijnt wel 1 zinnetje te hebben gezegd. Hele plannetje is dus blijkbaar weer afgeblazen. Over een uurtje zitten de 4 roddeltantes weer massaal Tanja te bashen in de tuin, zonder dat ze erbij isquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:48 schreef Sanne het volgende:
Waar blijft de confrontatie van Tanja?
Ik zit er klaar voor.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je lang wachten. Joost zou het doen, maar die heeft het laten afweten. Rob schijnt wel 1 zinnetje te hebben gezegd. Hele plannetje is dus blijkbaar weer afgeblazen. Over een uurtje zitten de 4 roddeltantes weer massaal Tanja te bashen in de tuin, zonder dat ze erbij is
Thanks, die hebben we wel verdiend.quote:
Joost durft niet of zo?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je lang wachten. Joost zou het doen, maar die heeft het laten afweten. Rob schijnt wel 1 zinnetje te hebben gezegd. Hele plannetje is dus blijkbaar weer afgeblazen. Over een uurtje zitten de 4 roddeltantes weer massaal Tanja te bashen in de tuin, zonder dat ze erbij is
iddquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:24 schreef OpaLing het volgende:
*zet radio zacht en duikt kelder in voor nieuwe fles port*
Hai opaLing, nog ff hier een bakkie doen tussen het koffers pakken door.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:25 schreef OpaLing het volgende:
*kijkt door raampje naar binnen*
Hallooo-ooo-ooo?
Hoooi, je komt toch wel terug?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:35 schreef cuall het volgende:
Hai opaLing, nog ff hier een bakkie doen tussen het koffers pakken door.
Ik ga jullie wel een beetje missen denk ik.![]()
Ja joh ik ga lekker genieten op Kreta vlieg vannacht en kom de 27e weer terug.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:42 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Hoooi, je komt toch wel terug?
De tijd vliegt, zul je zien! Geniet er van.
Fijne vakantiequote:Op woensdag 14 september 2005 18:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja joh ik ga lekker genieten op Kreta vlieg vannacht en kom de 27e weer terug.
Ik neem daar wel een borrel op je hoor![]()
Het begint hier nu serieus herfst te worden, dus: goede timing!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja joh ik ga lekker genieten op Kreta vlieg vannacht en kom de 27e weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |