abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 september 2005 @ 09:55:32 #51
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30533784
Heb al twee weken achter elkaar stadionkosten die worden afgeschreven, hoe kan dat???
A.M.A.B
pi_30533834
Huur van het stadion blijf je betalen, ongeacht of je er speelt of niet.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_30533929
ik vind het maar saai zo de periode tussen twee competities in, ik heb mijn team op orde, ben een beetje aan het twijfelen of ik zal beginnen met daytraden, maar ik denk dat ik hier toch maar vanaf zie.
hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
pi_30533942
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 09:55 schreef Cart_man het volgende:
Heb al twee weken achter elkaar stadionkosten die worden afgeschreven, hoe kan dat???

Cart_man, in deze hoedanigheid, die van onwetende newbie hattrick speler, ben je tenminste wel wat liever.

dinsdag 13 september 2005 @ 10:19:20 #55
82036 AstroStart
http://www.mushroomkingdom.nl
pi_30534293
Heey! Ik ben nu ook lid van de Fok! Federatie. Mijn team heet FC AstroStart (508049).

Ik speel het spel nu sinds 30 november 2004. Ik begon in de IX en ben sindsdien continu gepromoveerd (maar nooit kampioen geworden). Ik zit nu in de VI.571 en zal komend seizoen een zwaar seizoen krijgen, maar ik zal niet degraderen.

Ik train positiespel en mijn meest gebruikte tactiek is 3-5-2. Dit voornamelijk omdat ik mijn middenveld train en mijn verdediging is sterk zat om met 3 mensen op te knappen.

Ik zou het leuk vinden als jullie wat in mijn gastenboek zetten en misschien tot ziens in een competitie, oefenwedstrijd en anders vast en zeker op het federatieforum
De grootste Super Mario fansite van Nederland: Mushroom Kingdom.
pi_30535073
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 09:45 schreef truSteh het volgende:

[..]

Ik heb de eerste wedstrijd van het seizoen een uitwedstrijd die ik speel. Daarna heb ik t/m 18 december WO's. En hele hoop dus. Dan heb ik een wedstrijd.

Kspeel maar twee wedstrijden Die lekker MOTS spelen en de rest PIC
en dan vinden ze het raar als mensen snel met het spelletje stoppen :S
gelukkig zit ik in een zeer actieve IV, altijd mooi
pi_30535453
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 10:54 schreef Prosac het volgende:

[..]

en dan vinden ze het raar als mensen snel met het spelletje stoppen :S
gelukkig zit ik in een zeer actieve IV, altijd mooi
Ik merk het, vorige seizoen 5wo's
en nu geen enkele
pi_30536257
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 10:19 schreef AstroStart het volgende:
Heey! Ik ben nu ook lid van de Fok! Federatie. Mijn team heet FC AstroStart (508049).

Ik speel het spel nu sinds 30 november 2004. Ik begon in de IX en ben sindsdien continu gepromoveerd (maar nooit kampioen geworden). Ik zit nu in de VI.571 en zal komend seizoen een zwaar seizoen krijgen, maar ik zal niet degraderen.

Ik train positiespel en mijn meest gebruikte tactiek is 3-5-2. Dit voornamelijk omdat ik mijn middenveld train en mijn verdediging is sterk zat om met 3 mensen op te knappen.

Ik zou het leuk vinden als jullie wat in mijn gastenboek zetten en misschien tot ziens in een competitie, oefenwedstrijd en anders vast en zeker op het federatieforum
Leuk dat er bij bent! Op het federatieforum doen we eigenlijk niks, hier is alles te doen. Als je op "Active Topics" klikt bovenin kun je dit topic altijd weer makkelijk terugvinden.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
  dinsdag 13 september 2005 @ 14:19:58 #59
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_30540460
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 10:19 schreef AstroStart het volgende:

Ah, dus net als Komrad en ik Beide ook rond die tijd begonnen en nu ook in VI beland
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 13 september 2005 @ 14:22:25 #60
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_30540533
Sow... ik heb dus zondag een WO, maar de 3 weken daarop respectievelijk tegen nummer 2, 1 en 3 van vorig seizoen Mjah.. 2x piccen deze week (beker+comp) en dan volgende week beker weer piccen, dan heb ik een lekkere ts en dan kan ik de nummer 2 van vorig seizoen vast wel verslaan Daarna piccen tegen nummer 1, want daar win ik vast toch niet van en die week erop weer normaal tegen de nummer 3. Dan heb ik de nummer 2 en 3 van vorig seizoen al verslagen en dan zou ik dus al op 9 punten komen, das bijna genoeg om degradatie te voorkomen

Tot zover mijn planning

OVerigens ga ik niet creatief spelen woensdag, temeer mijn zwakkere bekertegenstander meer spelers met een speciality heeft dan ik... dan ga ik niet creatief spelen zodat hij meer kansen zou krijgen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_30542499
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 07:33 schreef Robar het volgende:

[..]

15 man is wel erg krap
Ik heb op een moment 13 spelers plus een coach gehad..
De rest was gewoon zo slecht dat ze het loon nog niet een waardig waren en ik geen geld had voor wat beters. Ik begin ook met een uitwedstrijd, wat best vervelend is omdat ik alweer aardig in geldnood zit nog 1 week kan ik zonder thuiswedstrijd daarna word het een probleem gelukikig dus net op tijd..

tvptje tvptje
  dinsdag 13 september 2005 @ 15:42:42 #62
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_30542918
Beker krijg je ook inkomsten hoor
pi_30543365
een trainee gekocht
quote:
Hans Workinn (76122151)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Snel

Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 1 160
Loon: 808 ¤/week inclusief een 20% bonus

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Voor teveel geld, maar dat boeit niet. .
Hoi.
  dinsdag 13 september 2005 @ 16:52:52 #64
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_30544767
Ik ben ook op zoek naar versterkingen en ik zit nu regelmatig op de transferlijst.
Kom ik dit tegen

Waarom bieden ze nooit zo goed voor mijn spelers?
  dinsdag 13 september 2005 @ 16:55:14 #65
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_30544823
Nu ik wat verder kijk zie ik dat 17jarigen met goed pos aan het begin van een seizoen belachelijk veel opbrengen.
Wat gaat daar een geld in om.

* Oldbie kan dat niet betalen
  dinsdag 13 september 2005 @ 16:58:51 #66
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_30544918
Hehe, ik koop met redelijk... en dan betaal je nog 320k
quote:
Grégoire Flüeler
TSI = 590, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Volgens mij is het niet eens rendabel ook over 4 weken is een redelijk nog maar 200k waard
pi_30545087

Ik had met Hoofdpijn afgesproken dat ik mijn uitmuntend keep op woensdag om 19.00 uur zou laten aflopen, heb ik hem een dag te vroeg gezet

Dik Derissen (57729209)

Er is al wel 1,7 mill geboden
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:11:38 #68
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_30545266

Jij bent ook zo'n prutser
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:15:21 #69
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_30545382
Nee jij trekt volle zalen.
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:16:32 #70
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_30545419
Nogmaals een reminder, er is tot nu toe gewoon meer genomineerd dan gestemd, dus ik zou graag zien dat er nog wat gestemd wordt!!!! Ik geef jullie t/m zaterdagavond de gelegenheid te stemmen. Zondagavond maak ik tijdens de wedstrijden de winnaars bekend!!!

Guus Hiddink-award:

Voor de beste Fok!Hattrick-manager van I t/m VI

Grumpey
Madkow
Lortnoc

Peter Bosz-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VII t/m lager

Komrad
Maniack (aka Joralf)
Sjarkie

Dirk Kuijt-award:
Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie (staat vast)

21 doelpunten door Peter Morgansson van Nielzsche's Fußball Mannschaft

Johan Cruijff-award:
Voor de Fok!Hattricker die de beste adviezen heeft gegeven

Grumpey
Johan Derksen
Komrad

Rita Verdonk-award:
Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen

De Hovenier (aka Rob): Omdat hij nog steeds iedere week komt melden dat hij een friendly met zijn a-team speelt en bovendien traint hij nog steeds keepers en om nou te zeggen dat dat rendabel is.
Dylan Dog: Die kerel die halverwege het seizoen hier langskwam en -400k ofzo stond en toen (bijna) failliet is gegaan.
sirdalord: Tegen beter weten in blijft hij toch World of Warcraft spelen en verwaarloosd hij zijn team ontzettend, net als de OP die hij ook nooit meer bijwerkt.

Koei-award:
Voor de Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen

Jonks: Bied een nulletje teveel op een speler, waardoor hij ontzettend veel geld kwijt is

Oldbie: Moet tegen Chen in de Fok!Cup, Chen staat op niet uitdagen en Oldbie zegt donderdag dat hij Chen niet kan uitdagen. Hij krijgt als advies wachten tot maandag, maar regelt toch een friendly. 2 minuten nadat die friendly is geregeld komt Chen online op IRC

Niet het meest genomineerd, maar ik zet hem er toch bij:

Mokkaboon (aka Suriman): Hij had de laatste competitiewedstrijd gemotst ipv gepicced (want dat wilde hij), hierdoor was zijn teamgeest zwaar verneukt en verloor hij uiteindelijk het p/d duel (onterecht overigens) waardoor hij nu in VI speelt.

Ole Gunnar Solskjaer-award:
Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren (post zelf even de match + tijdstip van doelpunten)

Maniack28 met matchID=44554008
2-2 Jesper Tollens (87)
3-2 Maron Beek (88)

Refused met: Rauno Hemminki made a run for the goal in the 90:th minute but the home teams far left defense managed to sort the situation out in the end.
en daardoor verloor ik de wedstrijd 2-1 met 71% balbezit

John Obi Mikel-award:
Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler (iedereen mag een speler posten en dan kunnen die genomineerd worden)

Helaas zijn er vrij weinig complete en niet verkochte spelers gepost .... maar goed.... dit zijn dus de genomineerden:

K.F.C. Minnertsga met:
quote:
Micha Kusters (56152172)
TSI = 11 040, 18 jaar, redelijk in vorm
Specialiteit: Koppen

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
Vintage FC met:
quote:
Ricardo Hauri (66513001)
TSI = 5 450, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider

Condtie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Kristiansund met:
quote:
Vyacheslav Brusnichenko (70201855)
TSI = 4 390, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
Fok!Cupwinnaar-award:
Voor de winnaar van de Fok!Cup

Pekel met VV Emmen
pi_30545432
joralf dat is niet aardig voor ROb
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_30545462
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 17:11 schreef maniack28 het volgende:

Jij bent ook zo'n prutser
Meestal wel ja

Dit is oveigens een heuglijke dag!

Onze Dik is vandaag 6 maanden geleden uit mijn jeugdopleiding gekomen! Toen was hij goed of uitstekend keepen...en kijk wat hij nu is!

*Rob trots is*
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:18:34 #73
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_30545469
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 17:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nee jij trekt volle zalen.
Dat weet je toch

Heb je vrijdagavond of zondagavond tijd om te overleggen over de Fok!Cup? Ik kan hier op de uni ook niet meer op MSN dus ik kan nu enkel via het forum en via email communiceren, is niet zo praktisch m.b.t. de Fok!Cup

Ow... en hoe staat het met het subdomein voor de site? Heb je dat al aangemaakt? Dan kunnen we hem zo langzaam aan gaan verhuizen enzo
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:20:27 #74
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_30545516
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 17:18 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Meestal wel ja

Dit is oveigens een heuglijke dag!

Onze Dik is vandaag 6 maanden geleden uit mijn jeugdopleiding gekomen! Toen was hij goed of uitstekend keepen...en kijk wat hij nu is!

*Rob trots is*
Wat is ie? Vertel
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:21:26 #75
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_30545535
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 17:17 schreef komrad het volgende:
joralf dat is niet aardig voor ROb

Ik zal hem een mooie avatar geven als ie wint... (de Rita Verdonk-award). Met een mooie foto van onze lieve Rita
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')