Nogmaals een reminder, er is tot nu toe gewoon meer genomineerd dan gestemd, dus ik zou graag zien dat er nog wat gestemd wordt!!!! Ik geef jullie t/m zaterdagavond de gelegenheid te stemmen. Zondagavond maak ik tijdens de wedstrijden de winnaars bekend!!!
Guus Hiddink-award:Voor de beste Fok!Hattrick-manager van I t/m VI
Grumpey
Madkow
Lortnoc
Peter Bosz-award:Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VII t/m lager
Komrad
Maniack (aka Joralf)
Sjarkie
Dirk Kuijt-award:Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie (staat vast)
21 doelpunten door Peter Morgansson van Nielzsche's Fußball Mannschaft
Johan Cruijff-award:Voor de Fok!Hattricker die de beste adviezen heeft gegeven
Grumpey
Johan Derksen
Komrad
Rita Verdonk-award:Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen
De Hovenier (aka Rob): Omdat hij nog steeds iedere week komt melden dat hij een friendly met zijn a-team speelt en bovendien traint hij nog steeds keepers en om nou te zeggen dat dat rendabel is.
Dylan Dog: Die kerel die halverwege het seizoen hier langskwam en -400k ofzo stond en toen (bijna) failliet is gegaan.
sirdalord: Tegen beter weten in blijft hij toch World of Warcraft spelen en verwaarloosd hij zijn team ontzettend, net als de OP die hij ook nooit meer bijwerkt.
Koei-award:Voor de Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
Jonks: Bied een nulletje teveel op een speler, waardoor hij ontzettend veel geld kwijt is
Oldbie: Moet tegen Chen in de Fok!Cup, Chen staat op niet uitdagen en Oldbie zegt donderdag dat hij Chen niet kan uitdagen. Hij krijgt als advies wachten tot maandag, maar regelt toch een friendly. 2 minuten nadat die friendly is geregeld komt Chen online op IRC
Niet het meest genomineerd, maar ik zet hem er toch bij:
Mokkaboon (aka Suriman): Hij had de laatste competitiewedstrijd gemotst ipv gepicced (want dat wilde hij), hierdoor was zijn teamgeest zwaar verneukt en verloor hij uiteindelijk het p/d duel (onterecht overigens) waardoor hij nu in VI speelt.
Ole Gunnar Solskjaer-award: Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren (post zelf even de match + tijdstip van doelpunten)
Maniack28 met matchID=44554008
2-2 Jesper Tollens (87)
3-2 Maron Beek (88)
Refused met: Rauno Hemminki made a run for the goal in the 90:th minute but the home teams far left defense managed to sort the situation out in the end.
en daardoor verloor ik de wedstrijd 2-1 met 71% balbezit
John Obi Mikel-award:Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler (iedereen mag een speler posten en dan kunnen die genomineerd worden)
Helaas zijn er vrij weinig complete en niet verkochte spelers gepost .... maar goed.... dit zijn dus de genomineerden:
K.F.C. Minnertsga met:
quote:
Micha Kusters (56152172)
TSI = 11 040, 18 jaar, redelijk in vorm
Specialiteit: Koppen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
Vintage FC met:
quote:
Ricardo Hauri (66513001)
TSI = 5 450, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Condtie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Kristiansund met:
quote:
Vyacheslav Brusnichenko (70201855)
TSI = 4 390, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
Fok!Cupwinnaar-award:Voor de winnaar van de Fok!Cup
Pekel met VV Emmen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.