Albert Verlinden meldde het net op tv.quote:Op maandag 12 september 2005 19:15 schreef Christine het volgende:
Linkje?
Dat doen ze vrijwel nooit bij dit soort nieuws die ze krijgen van een insider.quote:Op maandag 12 september 2005 19:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zag het ook net![]()
Ze gaven alleen geen bron...
Ja oke, maar geef dan ff een linkje naar die tv?quote:Op maandag 12 september 2005 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Albert Verlinden meldde het net op tv.
quote:Op maandag 12 september 2005 19:18 schreef teamlead het volgende:
maar als het klopt: respect voor die chirurgbeter gelukt dan kwellie
Leuke roddel... maar wat Kwalbert Verlinden zegt geloof ik sowieso al nooitquote:Op maandag 12 september 2005 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Albert Verlinden meldde het net op tv.
(inkopmodus): Juist niet!quote:Op maandag 12 september 2005 19:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Kut voor Menno
met een foto van InRit op de achtergrond waarop Daphne zei: 'en dat is haar?'quote:Op maandag 12 september 2005 19:21 schreef stil het volgende:
Volgens mij melden ze alleen dat er een gerucht gaat, dat er een transsexuceel in bb zit.
quote:Op maandag 12 september 2005 19:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja oke, maar geef dan ff een linkje naar die tv?
Wel bizar want ik dacht in de eerste week gehoord te hebben dat ze zei dat ze ongesteld moest worden maar toen zat ik vast niet zo in de stemmenquote:Op maandag 12 september 2005 19:20 schreef milagro het volgende:
Ik geloof niet dat er ueberhaupt een Trans in zit, en als er iets met Ingrid aan de hand ZOU zijn, dat ze hooguit een dame is zoals Jamie Lee Curtis, een soort van XXY versie dus, all woman on the outside, licht mannelijke trekken maar qua gevoelensweer helemaal vrouw, maar dan wel weer geboren zonder baarmoeder of eierstokken.
"InRit" hahaha, geniaal !quote:Op maandag 12 september 2005 19:24 schreef FlowKey het volgende:
[..]
met een foto van InRit op de achtergrond ...
Daar heeft die vervelende sunchaser ook last van.quote:Op maandag 12 september 2005 19:27 schreef Gert het volgende:
Tong weer hoor met z'n topic-diarree. Zat je al met je vinger op de F5-toets toen het item begon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |