Door dat ik ff een post erachter aan deed werd ie zichtbaar.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Door dat ik ff een post erachter aan deed werd ie zichtbaar..
Leef je uit! Iets bewegends zou wel leuk zijn, of iets met de kleurstelling o.i.d...quote:Op woensdag 21 september 2005 14:43 schreef blackmage het volgende:
ehm tse nog een beetje richtlijnen voor je pimping?
er valt niets mee te doen! sorry! heb je de foto niet origineel?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
He, wat een leuk topic!Kan iemand mijn avatar 'pimpen'?
Ben ik zo onmogelijk dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:50 schreef Miarf het volgende:
[..]
er valt niets mee te doen! sorry! heb je de foto niet origineel?
Oh yeah! Hij is leuk! Kan hij ook al fadend in negatief veranderen en weer terug?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:12 schreef Miarf het volgende:
[afbeelding]
fading ipv knipperen, even uitproberen...![]()
moment!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oh yeah! Hij is leuk! Kan hij ook al fadend in negatief veranderen en weer terug?
on itquote:Op woensdag 21 september 2005 14:56 schreef Klonk het volgende:
Verzoekje aan alle creatiev geesten:
probleem 1: ik hou van mijn kampvuurtje
probleem 2: ik heb hem al 2 jaar, beetje saai dus (of juist herkenbaar, kan ook)
kortom wie geeft mijn kampvuurtje een facelift.
Die van Miarf vind ik leuker.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oeh! Ze zijn allebei leuk! Nu kan ik niet kiezen...
Ik heb een Photobucket account. Kan dat niet rechtstreeks vanaf de computer dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:19 schreef blackmage het volgende:
en deze dan?
[afbeelding]
edit als je er een van mij gaat gebruiken raadik je aan zelf even een photobucket acount aan te maken om hem te kunnen hosten enzo![]()
maar nog meer eisen?
op welke van de 2 vragen is dit het antwoord?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:25 schreef blackmage het volgende:
nee dat was veel makkelijker geweest
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
hoe ziet ie eruit met het vuurtje wat groter en zonder username ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |