Dat moet ook behoorlijk pijnlijk zijn, je reet afvegen met krantenpapierquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:03 schreef sybsyb het volgende:
die linkse kut krant daar wil ik m'n reet nog niet mee afvegen
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:03 schreef sybsyb het volgende:
Ik lees m'n nieuws via tig verschillende sites, het eerste dat ik doe als ik de tv aanzet (wat niet vaak is, meestal is het radio1) dan is het teletekst kijken, onderweg check ik het nieuws nog via m'n telefoon en toch koop ik op zaterdag alsnog de Volkskrant en het NRC omdat niets zo lekker is als met een mok koffie omsingeld door katernen midden op de vloer de krant te lezen terwijl de kat net op dat plekje zit waar jij aan het lezen bent.quote:Op maandag 12 september 2005 22:15 schreef tong80 het volgende:
Zijn er trouwens mer mensen die door dezelfde als dier ik aangeef hun abbo hebben opgegeven ? Of überhaubt nooit een krant hebben gehad omdat ze er geenj behoefte aan hebben. Ik kon het me voor internet niet voorstellen.
Tegen de tijd dat jij abonnement goed hebt leren schrijven ben je misschien rijp voor een echte krant.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:32 schreef Meki het volgende:
hebben jullie nog een abbonement op de kranten
jullie lopen achter wij hebben Internet-krant
Precies.quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:07 schreef golfer het volgende:
er gaat nooit iets boven de geur van druk-inkt en echt krantenpapier
Achterpagina van de Volkskrant.quote:
Da's een goedkoop alternatief voor wc-papier, het absorbeerd alleen wat minder.quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:32 schreef Herald het volgende:
je kan natuurlijk ook lekker 's ochtends met de hond naar het treinstation, de spits en metro halen![]()
Alle spits en Metro lezers moeten dood.quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:32 schreef Herald het volgende:
je kan natuurlijk ook lekker 's ochtends met de hond naar het treinstation, de spits en metro halen![]()
Ik ben niet bang voor banrechten van users, ik vrees slechts dat ik 1200 mongolen de dood toegewenst heb.quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:47 schreef popolon het volgende:
Voor de banrechten van users hoef je niet zo bang te zijn.
Ja hoor meneer, ga jij maar in je telegraaf wereldje levenquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:03 schreef sybsyb het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |