ik hoop het wel dan maakt het zijn kans te blijven nog iets groterquote:Op maandag 12 september 2005 20:16 schreef EmjaY het volgende:
Zou dat Ralph-bashing nog in de uitzending komen morgen? Of Laten ze dat gewoon helemaal weg
Ralph kwam vandaag in ieder geval 3 tellen in beeldquote:Op maandag 12 september 2005 20:16 schreef EmjaY het volgende:
Zou dat Ralph-bashing nog in de uitzending komen morgen? Of Laten ze dat gewoon helemaal weg
Ja, ze is echt super actief vandaagquote:Op maandag 12 september 2005 20:18 schreef MissX het volgende:
staat de buik nou fanatiek af te drogen![]()
Ik ga ook kijken. Zie je misschien in het andere topicquote:Op maandag 12 september 2005 20:22 schreef Darklight het volgende:
ik stop weer ff met kijken, ER komt zo
Ralluf bashen is so not donequote:Op maandag 12 september 2005 20:22 schreef MissX het volgende:
okay Lieske daalt ook flink in mijn lijstje omdat ze Ralph iedere x zo basht
Ja, gisteren ook al 2 keer, omdat Ralph pillen slikt voor nagels en haren.quote:Op maandag 12 september 2005 20:22 schreef MissX het volgende:
Ik vind meisjes van 19 zonder diepgang niet kunnen!!!quote:Op maandag 12 september 2005 20:23 schreef BB-King het volgende:
Lieske vindt jongens met mouwloze shirts niet kunnen!!![]()
grappig dat ze wel op Ralph letten qua kleding maar Linda volledig over het hoofd zien die heeft toch zeker een dag of 5 in het roze witte setje gelopenquote:Op maandag 12 september 2005 20:22 schreef MissX het volgende:
Ze gaat diep genoegquote:Op maandag 12 september 2005 20:25 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ik vind meisjes van 19 zonder diepgang niet kunnen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |