letterlijk danquote:Op maandag 12 september 2005 19:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het ook net, wat zal Menno zich genomen voelen straks![]()
![]()
![]()
Ja en waar halen ze die geruchten vandaan? .................precies internetquote:Op maandag 12 september 2005 19:15 schreef ThaPete het volgende:
Jaaaaaaaaaaa....ik had gelijk met mijn Ingrid...die schijnt dus transsexueel te zijn
Volgens geruchten van rtl boulevard dus
Denk het wel.quote:Op maandag 12 september 2005 19:17 schreef fantastrick het volgende:
zal het geroepen worden vanavond over het hek?
Ik denk/hoop het welquote:Op maandag 12 september 2005 19:17 schreef fantastrick het volgende:
zal het geroepen worden vanavond over het hek?
onjuist!quote:Op maandag 12 september 2005 19:17 schreef fantastrick het volgende:
bron: Talpa
quote:Meerdere websites berichtten dit weekend dat Talpa bevestigd heeft dat er een kandidate in het huis zit die een geslachtsverandering heeft onder- gaan. Hier is echter niets van waar, aldus Maarten van Rooijen van Talpa.
anders ik welquote:Op maandag 12 september 2005 19:16 schreef Dynabite het volgende:
hahaha "macho" Menno zal balen!!!!!!!!
willen wel maar het is te ver fietsen voor mijquote:Op maandag 12 september 2005 19:17 schreef Inca het volgende:
zijn er nog mensen die dat ff over het hek willen schreeuwen
Nee joh, Roel is leuk johquote:Op maandag 12 september 2005 19:19 schreef -Delta- het volgende:
Waarom zien we elke dag een close-up van Roel tijdens het eten?![]()
![]()
Kan niet iemand anders op die plek gaan zitten, ben die domme bekken die hij trekt zat, na de zoveelste keer.
welke streamquote:Op maandag 12 september 2005 19:19 schreef -Delta- het volgende:
Waarom zien we elke dag een close-up van Roel tijdens het eten?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |