letterlijk danquote:Op maandag 12 september 2005 19:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het ook net, wat zal Menno zich genomen voelen straks![]()
![]()
![]()
Ja en waar halen ze die geruchten vandaan? .................precies internetquote:Op maandag 12 september 2005 19:15 schreef ThaPete het volgende:
Jaaaaaaaaaaa....ik had gelijk met mijn Ingrid...die schijnt dus transsexueel te zijn
Volgens geruchten van rtl boulevard dus
Denk het wel.quote:Op maandag 12 september 2005 19:17 schreef fantastrick het volgende:
zal het geroepen worden vanavond over het hek?
Ik denk/hoop het welquote:Op maandag 12 september 2005 19:17 schreef fantastrick het volgende:
zal het geroepen worden vanavond over het hek?
onjuist!quote:Op maandag 12 september 2005 19:17 schreef fantastrick het volgende:
bron: Talpa
quote:Meerdere websites berichtten dit weekend dat Talpa bevestigd heeft dat er een kandidate in het huis zit die een geslachtsverandering heeft onder- gaan. Hier is echter niets van waar, aldus Maarten van Rooijen van Talpa.
anders ik welquote:Op maandag 12 september 2005 19:16 schreef Dynabite het volgende:
hahaha "macho" Menno zal balen!!!!!!!!
willen wel maar het is te ver fietsen voor mijquote:Op maandag 12 september 2005 19:17 schreef Inca het volgende:
zijn er nog mensen die dat ff over het hek willen schreeuwen
Nee joh, Roel is leuk johquote:Op maandag 12 september 2005 19:19 schreef -Delta- het volgende:
Waarom zien we elke dag een close-up van Roel tijdens het eten?![]()
![]()
Kan niet iemand anders op die plek gaan zitten, ben die domme bekken die hij trekt zat, na de zoveelste keer.
welke streamquote:Op maandag 12 september 2005 19:19 schreef -Delta- het volgende:
![]()
Albert V bracht net in Boulevard naar buiten dat deze informatie door Talpa naar buiten is gebracht..quote:
quote:
Omdat het leuk is om naar hem te kijken. En hij zit wel telkens ergens anders, misschien gisteren niet want toen heb ik het niet gezien.quote:Op maandag 12 september 2005 19:19 schreef -Delta- het volgende:
![]()
Kan niet iemand anders op die plek gaan zitten, ben die domme bekken die hij trekt zat, na de zoveelste keer.
Dat is dus het onjuiste gerucht waar Talpa over heeft gezegd dat het niet waar is.quote:Op maandag 12 september 2005 19:21 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Albert V bracht net in Boulevard naar buiten dat deze informatie door Talpa naar buiten is gebracht..
Kwalbert V. is een goedkope relnicht.quote:Op maandag 12 september 2005 19:21 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Albert V bracht net in Boulevard naar buiten dat deze informatie door Talpa naar buiten is gebracht..
Ik ben Roel een beetje zat, sinds ik teveel verhalen heb gehoord met feiten, die volgens hem 100% waterdicht zijn en die van geen kant kloppen.quote:Op maandag 12 september 2005 19:21 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee joh, Roel is leuk joh
Maarre naar Tanja of Rob kijken is echt stukken beter
deze stond er al en aan de meeste baby's kan je niet zien of het Jongens of Meisjes zijn (eh.... als ze een luier aan hebben)quote:Op maandag 12 september 2005 19:22 schreef BBscanner het volgende:
Kinder foto van Ingrid van de Talpa site is net nieuw erbij gezet
[afbeelding]
Twijfel er nog steeds aan.
Nogal grof om deze info als een feit met foto in Boulevard te presenteren. Het blijven gissingen en roddels!quote:Op maandag 12 september 2005 19:21 schreef fantastrick het volgende:
[..]
"Ik moet hem even rechtleggen"quote:Op maandag 12 september 2005 19:24 schreef Inca het volgende:
wat voor smoesje zal dido zo meteen hebben om onder het afwassen uit te komen?
Er is helemaal geen omgebouwde, maar Talpa wilt gewoon meer sensatie maken en kennelijk is het al gelukt.quote:Op maandag 12 september 2005 19:24 schreef elskreeft het volgende:
[..]
Nogal grof om deze info als een feit met foto in Boulevard te presenteren. Het blijven gissingen en roddels!
D'r ouders kunnen weleen proces aanspannen
Vondt dat hij het ook zeer feitelijk bracht. Maar op de Talpa BB site staat er niks over.quote:Op maandag 12 september 2005 19:24 schreef elskreeft het volgende:
[..]
Nogal grof om deze info als een feit met foto in Boulevard te presenteren. Het blijven gissingen en roddels!
D'r ouders kunnen weleen proces aanspannen
Roel is gewoon het aller appetijtelijkst om naar te kijkenquote:Op maandag 12 september 2005 19:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben Roel een beetje zat, sinds ik teveel verhalen heb gehoord met feiten, die volgens hem 100% waterdicht zijn en die van geen kant kloppen.
Rob is vaak irritant maar beweert iig niet bij hoog en laag over bepaalde dingen dat hij gelijk heeft, hij bemoeit zich "alleen" en hoort mensen uit.
Ralph, Ingrid, Dido, Menno, Linda hadden we ook kunnen zien tijdens het eten en dan ben ik er nog een paar vergeten.
Nee hoor, dat is Ralphquote:Op maandag 12 september 2005 19:29 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Roel is gewoon het aller appetijtelijkst om naar te kijken![]()
![]()
Inderdaadquote:Op maandag 12 september 2005 19:46 schreef BlaBlub het volgende:
Ja hoor, de halve aflevering gaat over Tanja...BORING
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |