En ik een wijf...quote:Op maandag 12 september 2005 18:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Shit, dan ben ik ook een kerel....
* flugeltje] kijkt wanhopig in slipje.... Gelukkig, er hangt écht niets....[/me]
Volgens mij was dat dus een geintje....quote:Op maandag 12 september 2005 18:37 schreef ThaPete het volgende:
hoor net in Tuis dat het Dido zou kunnen zijn
Reden is: dat bij de man de ringvinger langer schijnt te zijn dan de wijsvinger
in tegenstelling tot de vrouwen
leugebnaar je bent de + vergeten tussen de 2 en de 3quote:Op maandag 12 september 2005 18:39 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik een wijf...
* gert kijkt wanhopig in slip.... Gelukkig, er hangt nog steeds 23 centimeter....
het staat er ook niet goedquote:Op maandag 12 september 2005 18:40 schreef bemeall het volgende:
Volgens mij was dat dus een geintje....
of ik moet ook ernstig aan mezelf gaan twijfelen
Ik denk eerder de kommaquote:Op maandag 12 september 2005 18:41 schreef Inca het volgende:
[..]
leugebnaar je bent de + vergeten tussen de 2 en de 3
Ik ben al weer te laat zie ikquote:Op maandag 12 september 2005 18:41 schreef Inca het volgende:
[..]
leugebnaar je bent de + vergeten tussen de 2 en de 3
Yep, de eruit voortkomende grapjes zijn al net zo afgezaagd als mijn oorspronkelijke opmerking.quote:
Ik doe er alles voor om het niveau zo laag mogelijk te houdenquote:Op maandag 12 september 2005 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, de eruit voortkomende grapjes zijn al net zo afgezaagd als mijn oorspronkelijke opmerking.
De baard is inderdaad 23 centimeterquote:Op maandag 12 september 2005 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, de eruit voortkomende grapjes zijn al net zo afgezaagd als mijn oorspronkelijke opmerking.
Ten eerste zondigd ze zichzelf constant af ten tweede is ze zelf nog in niemand geintresseerd geweest ze praat alleen over zichzelf en toont totaal geen interesse voor anderen .quote:Op maandag 12 september 2005 18:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoewel ik haar dus NIET lief vind enzo, krijg ik wel enigzins medelijden met 'r dat ze zo genegeerd wordt door de rest.... Alsof Dido en Natte Lie momenteel niet veel erger bezig zijn....
Misschien wel, maar Rikkert zit erbij en Linda zelf ook.quote:Op maandag 12 september 2005 18:52 schreef BlaBlub het volgende:
Begrijp ik nu uit het gesprek tussen Lieske en Linda dat ze verwachten dat Ralph dr uitgaat?
Ze hebben écht géén idee....quote:Op maandag 12 september 2005 18:52 schreef BlaBlub het volgende:
Begrijp ik nu uit het gesprek tussen Lieske en Linda dat ze verwachten dat Ralph dr uitgaat?
ik kan alleen maar hopen dat de fok meting representatief is voor NL en dan is Rikkert of Lindaquote:Op maandag 12 september 2005 18:52 schreef BlaBlub het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |