en? ben je blij met je prijs?quote:Op maandag 12 september 2005 17:20 schreef freiss het volgende:
Daarnaast waren er ook hier nog troostprijzen te winnen, en dan wel drie ansichtkaarten van Jannes. Die zijn gewonnen door:
aashaas
amusement
freiss
JoohanDePoohan
MrManiak
MisterWolf
NuGa
PekingDuck
Ratt
stresskippie![]()
bij mij mag welquote:Op maandag 12 september 2005 17:28 schreef Brechtje het volgende:
Bij wie mag ik een berichtje in de fotoboek plaatsen?
jaa hoor!! en als je echt lef heb dan moet je het gewoon doen!!!quote:Op maandag 12 september 2005 17:28 schreef Brechtje het volgende:
Bij wie mag ik een berichtje in dehet fotoboek plaatsen?
het fotoboek.quote:Op maandag 12 september 2005 17:28 schreef Brechtje het volgende:
Bij wie mag ik een berichtje in de fotoboek plaatsen?
Scherp van je Spenkyquote:Op maandag 12 september 2005 17:30 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa hoor!! en als je echt lef heb dan moet je het gewoon doen!!!
hee collegaquote:Op maandag 12 september 2005 17:32 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Scherp van je Spenky
Maarreh....Fuck de OP...hummm...kweetnie
en die worden cker allemaal met postzelgel gestempeld en al geleverd!! met iets van een handtekening van um ofzoquote:Op maandag 12 september 2005 17:33 schreef freiss het volgende:
[..]
Nou, fantastisch, ansichtkaart van JAnnes![]()
Hoi min-of-meer-naamgenootje !!!quote:
nouw... ikke wel!!! jij dan???quote:Op maandag 12 september 2005 17:40 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Hoi min-of-meer-naamgenootje !!!![]()
Did you get yourtoday?
Nog niet vandaag, maar dat komt vanavond waarschijnlijk (hopelijk) weerquote:
en wie is de gelukkige die jou gaat spenken vandaag?quote:Op maandag 12 september 2005 17:50 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Nog niet vandaag, maar dat komt vanavond waarschijnlijk (hopelijk) weer![]()
En dan geef ik eens flink van Jetje (Niets persoonlijks hoor JETT)
wat je zegt kerelquote:Op maandag 12 september 2005 17:54 schreef the_legend_killer het volgende:
ja Brechtje wij sturen iets terug !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |