Laatste keer dat ik keek was ik nog man. Ik moest goed kijken inderdaad, maar toch zeker.quote:Op maandag 12 september 2005 16:30 schreef jalla het volgende:
waarom zien alle vrouwen hier lieske als een domme doos?
Okay, daar heb je misschien gelijk in. Het is alleen jammer dat ze dat zelf niet inziet en denkt dat ze overal over mee kan lullen en d'r mening kan spuien, wat er dan weer zo ontzettend dom uitkomt.quote:Op maandag 12 september 2005 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie haar niet als een domme doos. Maar als het negentienjarig meisje dat ze is en dat nog veel moet leren van het leven.
Niets mis mee.
Maar heeft Tanja vandaag al gesproken, gelachen, gezellig gedaan???
Vandaag nog nauwelijks. De roddelclub heeft zich wel al zeer negatief over haar uitgesproken. Nathalie heeft zelfs gezegd dat ze buite dit huis enorm kwaad was geworden op iemand als Tanja.quote:Op maandag 12 september 2005 16:36 schreef Copycat het volgende:
Maar heeft Tanja vandaag al gesproken, gelachen, gezellig gedaan???
quote:Op maandag 12 september 2005 16:36 schreef flugeltje het volgende:
Bedenk mezelf ineens dat het wel grappig zou zijn om Ralph samen met Johan Cruijf in Villa Felderhof te zetten... Wordt top-tv!!
Ik deed volgens mij niet veel anders toen ik 18, 19 wasquote:Op maandag 12 september 2005 16:39 schreef Day het volgende:
Het is alleen jammer dat ze dat zelf niet inziet en denkt dat ze overal over mee kan lullen en d'r mening kan spuien, wat er dan weer zo ontzettend dom uitkomt.
Ah, dank. Kan ik met een gerust hart verder werken!quote:Tanja zag ik eerder even met Menno praten, verder niet.
pffff... 2 mannen die allebei denken dat ze de slimste zijn... heel boeiend......quote:Op maandag 12 september 2005 16:34 schreef Bergie het volgende:
Nou....op Ralph en Roel zie je ook stof vallen.....
tnx hun...quote:Op maandag 12 september 2005 16:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klik op het plaatje voor de orginele grote versie:
[[url=http://img5.picsplace.to/img5/4/thumbs/ScanmanBB272-groot.jpg]afbeelding][/url]
U heeft Versatel?quote:Op maandag 12 september 2005 16:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://img5.picsplace.to/(...)anmanBB272-groot.jpg
BB Stem: "Rob moet zijn zender uitzetten. Rob, zender uitzetten!"quote:Op maandag 12 september 2005 16:40 schreef Bergie het volgende:
Nou...de dames gaan aan de drank. Hopen dat het dan een beetje losser wordt!!
Rob NIET ZINGEN!!!!
Kunnen ze die man zijn microfoon niet dichtgooiten als tie weer gaat galmen.....vreselijk...
BTW Chantal is nu ook een verhaal aan het vertellen...pffff...spontaan acne op mijn bovenlip!!
Ja, jammer dat ze dat zelf niet in ziet en gewoon denkt 'laat ik m'n mond maar houden' !quote:Op maandag 12 september 2005 16:39 schreef Day het volgende:
[..]
Okay, daar heb je misschien gelijk in. Het is alleen jammer dat ze dat zelf niet inziet en denkt dat ze overal over mee kan lullen en d'r mening kan spuien, wat er dan weer zo ontzettend dom uitkomt.
Als je het op leeftijd moet bepalen zijn er zeker andere vrouwen in het huis die beslist dommer zijn.
Tanja zag ik eerder even met Menno praten, verder niet.
quote:Op maandag 12 september 2005 16:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BB Stem: "Rob moet zijn zender uitzetten. Rob, zender uitzetten!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |