Ik vind het erg opwindend als iemand mijn oorlelletje streelt met haar tong, er lichtjes op bijt en zachtjes likt.
Post hier de dingetjes die jou opwinden.
P. A. Lumile
------------
If there's more between heaven and earth, why didn't anyone tell me.
[Dit bericht is gewijzigd door P. A. Lumile (Datum 06 November 1999).]
en wat hierboven staat ook wel, maar Rood Haar is toch wel hetgene wat mij het meest opwindt
quote:
op 11-06-1999 om 02:59 PM schreef devilman_ het volgende:
opwindend vind ik als jhe samen okp bed kligt, als ze langzaam over je zij begint te streneln
Hoe dronken was je?
quote:
op 11-06-1999 om 02:47 PM schreef ShowMaster het volgende:
Opwindend is dat je na een goed wijntje (met op de achtergrond een heerlijke ceedee)in elkaars armen valt. Elkaar streelt, ondeugend elkaar in de ogen kijkt. Langzaam ga je steeds een stap verder, je voelt elkaars lichaamswarmte. Je windt elkaar op, door 'stoutig' met elkaar te zoenen. Daarna bespeelt hij je lichaam met z'n tong.Uiteraard is dit het voordspel... de finale moet dan nog gespeeld worden
en dan wordt het Game,Set & Match?
quote:
op 11-07-1999 om 12:07 PM schreef Jesper het volgende:
en dan wordt het Game,Set & Match?
Nee, dan wordt het 'hole in one'!
------------------
...Live is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get...
[Dit bericht is gewijzigd door ShowMaster (Datum 07 November 1999).]
quote:
op 11-07-1999 om 01:50 PM schreef Djeez het volgende:Mij lijkt dat ook wel opwindend, maar dan wel met z'n tweeen op m'n mooie, snelle scooter. Dat lijkt mij nou leuk. En dan elkaar insmeren met de scooterolie. Niet teveel, anders loopt de scooter niet meer.
Dit doet me denken aan wat ik ooit bij Menno Buch zag en m'n nekharen gaan rechtop staan. Was jij dat misschien, op die scooter?
quote:
op 11-07-1999 om 02:11 PM schreef Isabeau het volgende:
Dit doet me denken aan wat ik ooit bij Menno Buch zag en m'n nekharen gaan rechtop staan. Was jij dat misschien, op die scooter?
quote:
op 11-08-1999 om 12:10 AM schreef Djeez het volgende:
[QUOTE]op 11-07-1999 om 02:11 PM schreef Isabeau het volgende:
[/quote]
Jiehaaaa jaaaaaaaaaaaaa dat was jij echt wel!!! Dat was ook zo'n drenthie...
Grx, Maarten
quote:
op 11-06-1999 om 11:23 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:
ROOD HAARen wat hierboven staat ook wel, maar Rood Haar is toch wel hetgene wat mij het meest opwindt
HELEMAAL MEE EENS!!. ik heb al 11 jaar en relatie met "een rooie"
en wat mij nog meer opwind? over mijn rug gestreeld worden
Als ze me daarbij ook nog aankijkt met een blik van 'Ik wil je !' kan ik er al helemaal van genieten..
Wanneer stopt die koe ver@#$ eens een keer met loeien }:0
quote:
op 11-08-1999 om 02:51 PM schreef Beertje66 het volgende:
Het lezen van de reacties alleen al vind ik opwindend. Alleen het in praktijk brengen bij de betreffende dames lijkt mij nog opwindender!Grx, Maarten
Toch, Glowie??? Onze nucleaire vriend, dit bedoel ik als een geintje en niet om je af te kraken, oké
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |