abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157062
Wat vinden de Fok!kers nou eigenlijk erotisch opwindend?

Ik vind het erg opwindend als iemand mijn oorlelletje streelt met haar tong, er lichtjes op bijt en zachtjes likt.

Post hier de dingetjes die jou opwinden.

P. A. Lumile
------------
If there's more between heaven and earth, why didn't anyone tell me.

[Dit bericht is gewijzigd door P. A. Lumile (Datum 06 November 1999).]

Ik word wakker, ik doe een plas en sta op.. en denk ineens: "Verrek dat moest andersom!"
pi_157063
Als je kleine kusjes op mijn rug geeft, heel opwindend. Zachtjes bijten (zachtjes!), lieve woordjes fluisteren, opzwepende muziek, close wild dansen...
De rest begin ik maar niet over te schrijven, meer iets voor een heel ander topic (nadat ik mijn naam veranderd heb).

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 6 november 1999 @ 14:47:00 #3
974 ShowMaster
I was cured all right
pi_157064
Zo is ie goed

[Dit bericht is gewijzigd door ShowMaster (Datum 05 Februari 2000).]

pi_157065
opwindend vind ik als jhe samen okp bed kligt, als ze langzaam over je zij begint te streneln
pi_157066
Oogcontact met een wildvreemde mooie vrouw. Ik weet wat zij wil, zij weet wat ik wil. Maar toch gebeurt het niet. The ultimate game. Verveeld nooit.
Dé garantie op een succesvol leven ben jezelf!
  zaterdag 6 november 1999 @ 18:50:00 #6
188 Ravaso
Kiss me twice Im schizophrenic
pi_157067
Eehh... nou ik vindt eigenlijk alles wat met meiden/vrouwen te maken heeft opwindend.
ben een echte vrouwen/meiden gek!!!
ONE WORLD, ONE FUTURE
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 november 1999 @ 23:23:00 #7
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_157068
ROOD HAAR

en wat hierboven staat ook wel, maar Rood Haar is toch wel hetgene wat mij het meest opwindt

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_157069
quote:
op 11-06-1999 om 02:59 PM schreef devilman_ het volgende:
opwindend vind ik als jhe samen okp bed kligt, als ze langzaam over je zij begint te streneln

Hoe dronken was je?

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157070
quote:
op 11-06-1999 om 02:47 PM schreef ShowMaster het volgende:
Opwindend is dat je na een goed wijntje (met op de achtergrond een heerlijke ceedee)in elkaars armen valt. Elkaar streelt, ondeugend elkaar in de ogen kijkt. Langzaam ga je steeds een stap verder, je voelt elkaars lichaamswarmte. Je windt elkaar op, door 'stoutig' met elkaar te zoenen. Daarna bespeelt hij je lichaam met z'n tong.

Uiteraard is dit het voordspel... de finale moet dan nog gespeeld worden

en dan wordt het Game,Set & Match?

zondag 7 november 1999 @ 13:12:00 #10
974 ShowMaster
I was cured all right
pi_157071
quote:
op 11-07-1999 om 12:07 PM schreef Jesper het volgende:
en dan wordt het Game,Set & Match?

Nee, dan wordt het 'hole in one'!

------------------
...Live is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get...

[Dit bericht is gewijzigd door ShowMaster (Datum 07 November 1999).]

pi_157072
Bedoelen jullie niet dat het dan gewoon wreed SCOREN wordt?
  Redactie Frontpage zondag 7 november 1999 @ 13:50:00 #12
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_157073
Volgens Youp van 't Hek hoor je het de eerste keer in een tochtige steeg op een zinken vuilnisbak te doen. Dat je thuiskomt met de deksel nog aan je anus.
Mij lijkt dat ook wel opwindend, maar dan wel met z'n tweeen op m'n mooie, snelle scooter. Dat lijkt mij nou leuk. En dan elkaar insmeren met de scooterolie. Niet teveel, anders loopt de scooter niet meer. Maar ja, ik woon nou op mezelf, dus ik kan het ook gewoon op mijn leren driezits doen. Of op m'n balkon, 8 hoog, bij de snelweg. Als de buurman dan maar niet meegluurt.
Vele groetjes,
Djeez
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_157074
quote:
op 11-07-1999 om 01:50 PM schreef Djeez het volgende:

Mij lijkt dat ook wel opwindend, maar dan wel met z'n tweeen op m'n mooie, snelle scooter. Dat lijkt mij nou leuk. En dan elkaar insmeren met de scooterolie. Niet teveel, anders loopt de scooter niet meer.

Dit doet me denken aan wat ik ooit bij Menno Buch zag en m'n nekharen gaan rechtop staan. Was jij dat misschien, op die scooter?

Redactie Frontpage maandag 8 november 1999 @ 00:10:00 #14
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_157075
quote:
op 11-07-1999 om 02:11 PM schreef Isabeau het volgende:
Dit doet me denken aan wat ik ooit bij Menno Buch zag en m'n nekharen gaan rechtop staan. Was jij dat misschien, op die scooter?

Ik zeg niks....

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_157076
quote:
op 11-08-1999 om 12:10 AM schreef Djeez het volgende:
[QUOTE]op 11-07-1999 om 02:11 PM schreef Isabeau het volgende:

Ik zeg niks....

[/quote]

Jiehaaaa jaaaaaaaaaaaaa dat was jij echt wel!!! Dat was ook zo'n drenthie...

She came, she saw, she read, she posted, she left

maandag 8 november 1999 @ 12:11:00 #16
1456 Littlewitch
Toch nog wel even een newbie
pi_157077
Hm wat vind ik opwindend.......
Zacht gekriebel over de onderkant van mijn arm.
Als hij zacht bijt en sabbelt op mijn oor.
Zacht gekriebel in mijn nek.
Teasing (of ik het nou doe of de ander....is even opwindend)
En nog een aantal dingen die heel moeilijk uit te leggen zijn in woorden
Do what you will if in it you harm none

pi_157078
Het lezen van de reacties alleen al vind ik opwindend. Alleen het in praktijk brengen bij de betreffende dames lijkt mij nog opwindender!

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
  dinsdag 9 november 1999 @ 11:09:00 #18
1157 Frodo
absoluut géén newbie
pi_157079
quote:
op 11-06-1999 om 11:23 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:
ROOD HAAR

en wat hierboven staat ook wel, maar Rood Haar is toch wel hetgene wat mij het meest opwindt

HELEMAAL MEE EENS!!. ik heb al 11 jaar en relatie met "een rooie"

en wat mij nog meer opwind? over mijn rug gestreeld worden

pokemuuuuuuuuhhhh!!!
  dinsdag 9 november 1999 @ 23:00:00 #19
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_157080
Helaas geen ervaring.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_157081
Wat ik zeker opwindend vind is als m´n vriendin me onopvallend over 'bepaalde delen' streelt terwijl we op een plek zijn waar nog meer mensen rondlopen. (Bioscoop, zwembad, kroeg, etc.)

Als ze me daarbij ook nog aankijkt met een blik van 'Ik wil je !' kan ik er al helemaal van genieten..

Big Brother Quote Page:
http://www.crosswinds.net/~elja/bigbrother/

donderdag 11 november 1999 @ 14:32:00 #21
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_157082
Opwindend? Tja, ik kan veel noemen, maar het meest opwindend vind ik het als iemand mijn buik streelt.
pi_157083
Shit hee, als ik dit allemaal lees heb ik toch wel een enorm saai leven , maar ik ben gelukkig niet de enige, hè Glowie??

Wanneer stopt die koe ver@#$ eens een keer met loeien }:0

pi_157084
quote:
op 11-08-1999 om 02:51 PM schreef Beertje66 het volgende:
Het lezen van de reacties alleen al vind ik opwindend. Alleen het in praktijk brengen bij de betreffende dames lijkt mij nog opwindender!

Grx, Maarten

Toch, Glowie??? Onze nucleaire vriend, dit bedoel ik als een geintje en niet om je af te kraken, oké

pi_157085
} of }:0, effe kijken welke het nu doet
pi_157086
Aha, ik zie het al , dit moet 'em wezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')