Welkom.quote:Op maandag 19 september 2005 15:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik wilde even de HTL doorlezen en het viel me op dat mijn postschermpje er wij bijstond opeens.
Geduld, geduld, nog maar 4 maanden.quote:
Ik meende dat ie tot eind januari moest?quote:Op maandag 19 september 2005 16:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
3 maanden volgens mij. D'r zit al 'n maandje op van zijn ban toch?
Mocht hij niet mailen na een bepaalde periode?quote:Op maandag 19 september 2005 16:44 schreef flipsen het volgende:
Eh, correct me if I'm wrong, een perm-ban is für immer?
Er zijn maar weinig mensen die bij een perm-ban nooit meer terug mochten keren.quote:Op maandag 19 september 2005 16:44 schreef flipsen het volgende:
Eh, correct me if I'm wrong, een perm-ban is für immer?
Diego mag na 4 maanden mailen volgens mij.quote:Op maandag 19 september 2005 16:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mocht hij niet mailen na een bepaalde periode?
We kunnen zonder reden van opgave iemand net zo lang iemand van het forum houden, zonder dat we het van te voren aankondigen. Af en toe is er voor sommigen een amnestieregeling.quote:Op maandag 19 september 2005 16:50 schreef flipsen het volgende:
Tsssk, wat is dan het nut van een perm-ban?![]()
Ah, verklaring van goed gedrag zeg maar.quote:Op maandag 19 september 2005 16:56 schreef Lucille het volgende:
[..]
We kunnen zonder reden van opgave iemand net zo lang iemand van het forum houden, zonder dat we het van te voren aankondigen. Af en toe is er voor sommigen een amnestieregeling.
Daar heb ik dan echt nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 19 september 2005 16:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Makaken is nog altijd gebanned.
Da's wellicht een groter succes dan de campingreviewwedstrijd.quote:Op maandag 19 september 2005 17:01 schreef DutchTrain het volgende:
Zullen we een banreviewwedstrijd organiseren?
tja met 110962 kan ik me dat wel voorstellen..quote:Op maandag 19 september 2005 17:01 schreef Jaguarized het volgende:
Daar heb ik dan echt nog nooit van gehoord.
Jammer dat de zoekfunctie het niet doet, dan had ik namelijk wat spraakmakende columns kunnen terugzoeken.quote:Op maandag 19 september 2005 17:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar heb ik dan echt nog nooit van gehoord.
110962 zelfsquote:Op maandag 19 september 2005 17:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
tja met 110926 kan ik me dat wel voorstellen..
Dat is wel van vroegâh ja...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |