abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30555764
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:29 schreef -Marjo- het volgende:
Met die opmerking van jou kan ik niks. Het is alleen maar negatief commentaar...
Daar heb je een punt, ik had het even kunnen toelichten.

Waar het me om gaat is dat de foto voor een groot deel leunt op het effect tussen een klein stukje kleur en de rest z/w. Dat is een leuk stukje Photoshoppen, maar het gaat in mijn beleving toch vooral om je talent voor fotografie (sec).
pi_30555837
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:32 schreef pea4fun het volgende:
Ho es, hij heeft wél gelijk hoor. We kunnen hier wel met zijn allen beslissen dat PS wel mag op die manier, maar het is nog nooit toegestaan, en zolang het nog in de regelementen van de wedstrijd staat is het dus nog van kracht.
Ok, als het op deze manier niet mag probeer ik iets anders...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_30555844
Wat ik vind ( ja ik ) is dat echt geen fuck uitmaakt wie er op het knopje drukt.. zo lang jij de compositie maar hebt gedaan en alle instellingen etc.
of het nou een timer is of een buurvrouw.. maar goed daar zal iedereen wel op tegen zijn
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:36:44 #179
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_30555873
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:35 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

In kleur mag ie, of in zw/w
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_30555912
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:34 schreef k_man het volgende:

[..]

Daar heb je een punt, ik had het even kunnen toelichten.

Waar het me om gaat is dat de foto voor een groot deel leunt op het effect tussen een klein stukje kleur en de rest z/w. Dat is een leuk stukje Photoshoppen, maar het gaat in mijn beleving toch vooral om je talent voor fotografie (sec).
Ik fotografeer nog niet zo lang en dit is een probeersel. Kritiek mag best maar onderbouw het dan zodat ik er iets van kan leren...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
pi_30555952
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:36 schreef pea4fun het volgende:

[..]

In kleur mag ie, of in zw/w
Ik vond het juist zo leuk om die strik eruit te laten springen. Beetje cartoon effect...
Woeiii - Blog
pi_30556000
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:35 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Het voorbeeld dat je had, was in zwart wit ook erg mooi. Misschien is jouw foto helemaal in zwart wit zelfs wel beter. Het rode steekt er nu erg veel uit vind ik, waardoor de aandacht te veel afgeleid wordt van waar het eigenlijk om gaat (JOU! )
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_30556229
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:39 schreef Elefes het volgende:

[..]

Het voorbeeld dat je had, was in zwart wit ook erg mooi. Misschien is jouw foto helemaal in zwart wit zelfs wel beter. Het rode steekt er nu erg veel uit vind ik, waardoor de aandacht te veel afgeleid wordt van waar het eigenlijk om gaat (JIJ! )
Ik zal 'm eens in zwart/wit posten...
Woeiii - Blog
pi_30556317
Woeiii - Blog
pi_30556532
Beter!

Zou waarschijnlijk nog mooier zijn als je vrolijker keek en je elleboog niet net buiten het beeld zou vallen.
pi_30556595
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:52 schreef k_man het volgende:
Beter!

Zou waarschijnlijk nog mooier zijn als je vrolijker keek en je elleboog niet net buiten het beeld zou vallen.
Ja, ik wil 'm nog overnieuw maken...
Woeiii - Blog
pi_30556729
En daar waar ik wel vrolijk op kijk heb ik halve oren...
Woeiii - Blog
pi_30556878
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 21:43 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Die was niet voor jou maar voor PdeHoog.
Kennelijk werd dit gezien als spam.
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

PdeHoog is hier ook echt iemand waar je mod-technisch gezien, naar gaat luisteren he?
Zeg Flash...je gaat mijn gezag toch niet ondermijnen he
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_30562728
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

PdeHoog is hier ook echt iemand waar je mod-technisch gezien, naar gaat luisteren he?
Geen idee. Ik ben hier nog redelijk nieuw. Ik "luister" dus nog een beetje naar de oude garde op een forum.
Over het algemeen kennen zij de regels beter als ik en kent men de cultuur beter als ik.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
  woensdag 14 september 2005 @ 07:37:27 #190
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30562930
@Marjo, in bed is ie beter, nu nog ff die scheven mond erbij trekken, dan is ie helemaal af. Van mij mag ie met rode strik, maar ik zei het je al dat het buiten de regels viel. Ik vond het nog relatief lang duren voordat er over gezeken werd
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 14 september 2005 @ 07:44:59 #191
118002 PieDobbelJoe
Elk nadeel heeft een voordeel
pi_30562977
quote:
Op woensdag 14 september 2005 07:37 schreef Puckzzz het volgende:
@Marjo, in bed is ie beter, nu nog ff die scheven mond erbij trekken, dan is ie helemaal af. Van mij mag ie met rode strik, maar ik zei het je al dat het buiten de regels viel. Ik vond het nog relatief lang duren voordat er over gezeken werd
Oeps, dat hier ook regele gedlen voor het foto's plaatsen ...
  woensdag 14 september 2005 @ 07:47:19 #192
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30563001
quote:
Op woensdag 14 september 2005 07:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:

[..]

Oeps, dat hier ook regele gedlen voor het foto's plaatsen ...
het gaat om het bewerken van foto's. Eigenlijk heb ik dat al beantwoord in de SC op jouw vraag over bewerken remember?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_30563023
quote:
Op woensdag 14 september 2005 07:37 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga 'm nog over maken van de week.
En ja, je zei het inderdaad al tegen me. Al heb ik nog geen mod erover gehoord...
Woeiii - Blog
  woensdag 14 september 2005 @ 07:54:14 #194
118002 PieDobbelJoe
pi_30563054
quote:
Op woensdag 14 september 2005 07:47 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

het gaat om het bewerken van foto's. Eigenlijk heb ik dat al beantwoord in de SC op jouw vraag over bewerken remember?
Je hebt gelijk! Had alleen niet in de gaten dat dit hier ook gelden zou. Heb je anders nog een linkje naar die regels? Thnx! Want moet je er alleen zelf op staan, of een combinatie van 2 foto's enz enz.
Dan waren mijn 2 foto's dus volledig fout hier.
  woensdag 14 september 2005 @ 07:57:13 #195
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30563083
quote:
Op woensdag 14 september 2005 07:49 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Ik ga 'm nog over maken van de week.
En ja, je zei het inderdaad al tegen me. Al heb ik nog geen mod erover gehoord...
De mods lijken een beetje afwezig..

Anarchie!!!!

of we gedragen ons nou eenmaal keurig

@Pie: de regels vind je in de eerste post van het wedstrijdtopic bovenaan de startpagina.
  woensdag 14 september 2005 @ 08:02:16 #196
118002 PieDobbelJoe
pi_30563129
quote:
Op woensdag 14 september 2005 07:57 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

De mods lijken een beetje afwezig..

Anarchie!!!!

of we gedragen ons nou eenmaal keurig

@Pie: de regels vind je in de eerste post van het wedstrijdtopic bovenaan de startpagina.
Of de slaap slaat toe, of mijn grolsch. Ik zie het niet Puckzzz
  woensdag 14 september 2005 @ 08:39:18 #197
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30563476
Het zal je Grolsch wel zijn
quote:
Voor deze foto's gelden een paar regeltjes:

Uiteraard de standaard FOK!-policy

Probeer fotobewerkingen zoveel mogelijk te beperken, dit is een fotowedstrijd, geen Photoshop-wedstrijd. Levels, crops e.d. zijn uiteraard geen enkel probleem, bewerkingen die daadwerkelijk het karakter van de foto aantasten zijn dat wel.

Je moet de foto zelf genomen hebben, en alle eventuele bewerkingen er aan ook zelf gedaan hebben. Kortom alle copyrights op de foto moeten van jou zijn.

Er mag maximaal één foto per inzender ingeleverd worden, dus denk goed na over welke je inlevert. Mocht je toch een mooiere foto hebben gemaakt voor de uiterste inleverdatum dan kun je die nog inleveren. Maar denk erom: de laatst ingeleverde foto doet mee aan de wedstrijd.

De foto's kunnen alleen worden ingeleverd door ze als bijlage te mailen naar Het-Gele-Teken of Subhuman. Mailadressen staan in hun profielen.

Vergeet bij het mailen je nickname niet te vermelden, en geef de foto ook alleen je nickname als bestandsnaam mee! De foto's worden geupload naar een speciaal plaatsje op de Fok!server. Deze foto's komen dan ook uiteindelijk in een mooi overzicht-topic te staan, en op de wedstrijdsite (bijgehouden door Offy). Mocht je per se niet willen dat jouw foto op de Fok!server komt te staan geef dit dan even aan.

Het JPG-format is verplicht! Geen BMP of TIF of andere hele mooie maar veel te grote bestandsformaten.

Resizen is verplicht! Een breedte van 550 pixels past perfect in de lay-out van het forum. Uiteraard is het prima mogelijk om je foto klikbaar te maken zodat de full-size versie zichtbaar wordt. Voor full-size versies zal men echter zelf webspace moeten regelen, want alleen de foto's die in het topic komen te verschijnen zal de coördinator uploaden.

Houd je aan het onderwerp. Dit is ter beoordeling van de coördinator en de mods. Als je foto niet aan het onderwerp voldoet zal je foto niet geplaatst worden en zul je van de reden op de hoogte worden gesteld (bij voorkeur per mail, staat dit niet in je profiel dan in het slowchat-topic).

In het geval van een meningsverschil o.i.d. waarin bovenstaande regels niet voorzien geldt het oordeel van de coördinator en de mods (Subhuman of Het-Gele-Teken). Mocht je het niet eens zijn met de beslissing van een van de moderators, of vind je dat een van de foto's onterecht meedoet, laat het ons dan even weten, dan zullen we er in elk geval nog een keertje goed naar kijken.

Meedoen aan de fotowedstrijd houdt in dat je akkoord gaat met bovenstaande regels.

Succes iedereen!
  woensdag 14 september 2005 @ 08:51:27 #198
118002 PieDobbelJoe
pi_30563619
quote:
Op woensdag 14 september 2005 08:39 schreef Puckzzz het volgende:
Het zal je Grolsch wel zijn
[..]
Dank je !!!!

En nee, lag toch niet aan de grolsch ...
  woensdag 14 september 2005 @ 09:23:37 #199
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30564136
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 17:31 schreef Xilantof het volgende:
waarom gaat iedereen/veel mensen bloot voor dit onderwerp?

misschien als in: zelfportret = jezelf "bloot geven"?
ik heb met die laatste foto's meer kleren aan dan jullie tot nu toe gezien hebben

maar dan vinden ze toch de douchescene weer mooier

@Shark: Ja je bent leuk hoor
  woensdag 14 september 2005 @ 09:39:00 #200
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30564429
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:11 schreef Elefes het volgende:
Shark.Bait: blond
Ik discrimineer niet op intelligentie hoor
quote:
Ik vind dit echt een meesterlijke foto.
Die blik, die houding, die lach...

Dit was mijn eerste idee, (lastig om die vinger goed op de draadontspanner te krijgen) maar ik vind mijn huidige inzending toch het best.....
quote:
Op woensdag 14 september 2005 09:23 schreef Puckzzz het volgende:
@Shark: Ja je bent leuk hoor
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')