Ja vraag ik me ook al dagen afquote:Op maandag 12 september 2005 13:54 schreef charlysilva het volgende:
MogguhWaar blijft de week opdracht
![]()
Als Rob erbij zit springt ie bij mij automatisch op MUTEquote:Op maandag 12 september 2005 13:53 schreef Peter6000 het volgende:
stream 3 is toch leuker, Roel, Dido..en Rob erbij(voor de betweterigheid)
Neequote:Op maandag 12 september 2005 13:56 schreef GraafD het volgende:
Je mag het al geen week opdracht meer noemen![]()
Update is dat van Windows.Beveiliging voor extreem harde ongewenste zeikgeluidenquote:Op maandag 12 september 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Rob erbij zit springt ie bij mij automatisch op MUTE
Zou best kunnen. Ik heb gisteren een update gedownload en sindsdien doet ie dat inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2005 13:59 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Update is dat van Windows.Beveiliging voor extreem harde ongewenste zeikgeluiden![]()
Dan heb je hem vannacht zeker niet gehoord tegen Ralphquote:Op maandag 12 september 2005 14:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vind Rob niet zo erg hoor leuk dat iedereen zo er zijn eigen kijk op heeft
Nee, ik heb haar niet zelf horen zeggen. Ik maak het op uit wat de andere bewoners erover zeggen. Chantal en Linda hadden het net ook weer over Tanja. Dat je blij moet zijn met wat je krijgt. En dat Chantal het kind anders wel wilt hebben.quote:Op maandag 12 september 2005 13:44 schreef Day het volgende:
[..]
Hebben jullie gehoord dat Tanja dit zei? Ik volg de streams elke dag, maar ik heb haar dat nooit horen zeggen. Wel dat ze dacht dat het een jongen was, maar dat ze weer begon te twijfelen om dat haar buik nu in de breedte groeit en dat dat meestal met meisjes zo is.
Lees de streamverslagen zou ik zeggen. Maar je had het zelf moeten zien. Verslagen komen toch niet zo goedover als de werkelijkheid. Het was tenenkrommend in ieder geval.quote:Op maandag 12 september 2005 14:03 schreef jessie het volgende:
Wat heeft hij vanacht tegen Ralph gezegd?
Aardige vent die Billquote:Op maandag 12 september 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik heb gisteren een update gedownload en sindsdien doet ie dat inderdaad.
Dat heeft Bill Gates netjes gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |