Laatst van de L&S meet zag ik een foto voorbij komen toch. Niet superflatteus of zo, maar misschien wel genoeg om een indruk te krijgenquote:Op maandag 12 september 2005 15:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zal het topic in de gaten houden.. heb alleen weinig recente foto's van mezelf, maar ben ook niet echt veranderd.
Oh jaquote:Op maandag 12 september 2005 15:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Laatst van de L&S meet zag ik een foto voorbij komen toch. Niet superflatteus of zo, maar misschien wel genoeg om een indruk te krijgenIk dnek overigens dat jij bets een mooi gezicht voor zo'n shoot hebt, but who am I?
welke regio zit je? wil je ook wel voor andere shoots of fotografen poseren? 1 op 1 ofzo? ik vind je erg geschikt namelijk. Zo ja, registreer je dan hier ffquote:Op maandag 12 september 2005 15:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zal het topic in de gaten houden.. heb alleen weinig recente foto's van mezelf, maar ben ook niet echt veranderd.
Hij blijft leuk Cookiequote:Op maandag 12 september 2005 15:30 schreef IJzercookie het volgende:
Ik heb een keer een shoot gedaan met Morpheus_at_work, met een soortgelijk uitgangspunt. Dit is een foto die daar uitrolde:
[afbeelding]
http://forum.fok.nl/topic/746571 is de plek waar je je aan moet melden. We hebben expres geen automatische registratie aan gemaakt zodat we vooraf enige controle hebben over de toegang.quote:Op maandag 12 september 2005 15:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
welke regio zit je? wil je ook wel voor andere shoots of fotografen poseren? 1 op 1 ofzo? ik vind je erg geschikt namelijk. Zo ja, registreer je dan hier ffhttp://model.emielhollander.nl/
verkapte 'wil je een keertje voor me poseren post'
Tijdsgewricht is goed. haar, make-up, auto: allemaal 40-er jaren. Alleen bedoelde ik meer werk in een studio-achtige omgeving..quote:Op maandag 12 september 2005 15:30 schreef IJzercookie het volgende:
Ik heb een keer een shoot gedaan met Morpheus_at_work, met een soortgelijk uitgangspunt. Dit is een foto die daar uitrolde:
[afbeelding]
Owquote:Op maandag 12 september 2005 15:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
welke regio zit je? wil je ook wel voor andere shoots of fotografen poseren? 1 op 1 ofzo? ik vind je erg geschikt namelijk. Zo ja, registreer je dan hier ffhttp://model.emielhollander.nl/
verkapte 'wil je een keertje voor me poseren post'
Ok ik kijk in dat topicquote:Op maandag 12 september 2005 15:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/746571 is de plek waar je je aan moet melden. We hebben expres geen automatische registratie aan gemaakt zodat we vooraf enige controle hebben over de toegang.
Als je op de link even meldt dat je als model of fotograaf op de lijst wilt dan wordt er een account voor je aangemaakt.
Was ook de bedoeling.. maar krijg zo'n auto maar eens in de studioquote:Op maandag 12 september 2005 15:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tijdsgewricht is goed. haar, make-up, auto: allemaal 40-er jaren. Alleen bedoelde ik meer werk in een studio-achtige omgeving..
quote:Op maandag 12 september 2005 14:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja sorry, maar jij bent echt te jong hoor!
zoals altijd ligt die beslissing bij de fotografen en het beeld dat hun voor ogen hebben. Dit is niet iets zoals bijvoorbeeld de Lek-meeting waar het ook om een gezellig samenzijn ging. Dit is studiowerk (of andere locatie) waarbij het doel puur en alleen fotografie is. Natuurlijk gaat dat ook in een leuke sfeer...quote:Op maandag 12 september 2005 15:58 schreef purplerose het volgende:
Ja, ik zou het wel superleuk vinden mee te doen
*als ik geschikt bevonden word that is*
En piercings (behalve de oren) zijn al helemaal uit-den-bozequote:Op maandag 12 september 2005 16:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ook niet for that matter, en tattoos helpen al helemaal niet. Ik weet niet waar de jouwe zitten, maar een strapless jurk zou bijvoorbeeld al niet kunnen etc.
no offence echt niet...
Voor degene die dit nog niet helemaal begrijpen.... zo werkt het in de modellenwereld. Maar je bent als model ook vrij om je eigen fotograaf te kiezen.quote:Op maandag 12 september 2005 17:14 schreef RonaldV het volgende:
-heel verhaal-
Dat komt natuurlijk ook wel omdat het groepje op Fok relatief klein is. Op DH zou je een heel ander respons krijgen. Maar nu zie je wel de mensen die graag willen.quote:Op maandag 12 september 2005 17:34 schreef Icicle het volgende:
Wat ik in heel veel FOT topics zie is dat zich steeds dezelfde fotografen maar vooral modellen aanmelden. Ik denk dat mensen best wat kritischer op zichzelf mogen zijn om te bepalen of ze geschikt zijn. Niet iedereen heeft een bepaald thema 'in zich'. Zou ook niet goed zijn!
Jij staat sowieso nog op de site van Emiel. Ik heb met je bij Kessel gewerkt, en je doet het meer dan prima. Daarbij heb je het belangrijke voordeel dat je ruime ervaring hebt, en dus beginnende fotografen heel goed zou kunnen helpen met poses en zo. Als iemand mij zou vragen op wie hij het eens zou kunnen oefenen (met de camera dus heren!quote:Op maandag 12 september 2005 17:26 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Voor degene die dit nog niet helemaal begrijpen.... zo werkt het in de modellenwereld. Maar je bent als model ook vrij om je eigen fotograaf te kiezen.
Maar ook na dit verhaal wil ik me nog best als vrijwilliger opwerpen.
Ik hoor het wel!
Ik ben het wel en niet met je eens: sommige mensen realiseren zich nou eenmaal niet dat ze iets in zich hebben. En wat je persoonlijke suggestie betreft: Ripley is hier omdat ik haar vroegquote:Op maandag 12 september 2005 17:34 schreef Icicle het volgende:
Wat ik in heel veel FOT topics zie is dat zich steeds dezelfde fotografen maar vooral modellen aanmelden. Ik denk dat mensen best wat kritischer op zichzelf mogen zijn om te bepalen of ze geschikt zijn. Niet iedereen heeft een bepaald thema 'in zich'. Zou ook niet goed zijn!
@Ronald
Misschien is het een idee om zélf een naam van een model wat je in de setting vind passen te geven? Foto's genoeg op Subhuman's site
Dat laatste is absoluut waar. Toeps zei het me al vlak voor de lek-meet: als model mag je zelf ook wel op jacht om meer foto's te krijgen. Heel veel meisjes schrijven zich in, en durven daarna niet meer te bellen uit een soort valse schaamte. De modeltopics zijn er nou juist om die schaamte te helpen overwinnen! Stuur fotografen een berichtje om je op de foto te laten zetten! Ze hebben niet gelijk tijd, maar er valt altijd wel met iemand een afspraak te maken!quote:Op maandag 12 september 2005 17:40 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk ook wel omdat het groepje op Fok relatief klein is. Op DH zou je een heel ander respons krijgen. Maar nu zie je wel de mensen die graag willen.
Ik vind het bijvoorbeeld heel leuk, maar het hoeft niet zo nodig.. Het zou ook niet goed zijn als de mensen op fok weer zouden denken: ik reageer maar niet want ze vinden mij toch vast niet goed genoeg. Het zou leuk zijn als we dat kunnen voorkomen.
Kijk, als er dingen zijn die ik zelf wil uitwerken regel ik gewoon mijn eigen shoot... en dat zouden meer modellen moeten doen![]()
* PdeHoog schopt RonaldV eens flinkquote:Op maandag 12 september 2005 17:42 schreef RonaldV het volgende:
Enniewee:
Voorlopig lijstje:
Fotografen: Icicle, H-Master, Posiedon, Puckzzz en ondergetekende
Moet het NOG duidelijker worden vermeldquote:Op maandag 12 september 2005 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
JaMijn type foto's
Ik doe meeals fotograaf natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |