abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30515235
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:18 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik zal het topic in de gaten houden.. heb alleen weinig recente foto's van mezelf, maar ben ook niet echt veranderd.
Laatst van de L&S meet zag ik een foto voorbij komen toch. Niet superflatteus of zo, maar misschien wel genoeg om een indruk te krijgen Ik dnek overigens dat jij bets een mooi gezicht voor zo'n shoot hebt, but who am I?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_30515414
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:22 schreef Ripley het volgende:

[..]

Laatst van de L&S meet zag ik een foto voorbij komen toch. Niet superflatteus of zo, maar misschien wel genoeg om een indruk te krijgen Ik dnek overigens dat jij bets een mooi gezicht voor zo'n shoot hebt, but who am I?
Oh ja

Ik zal er even 1 opzoeken. En thanks

-edit-
Staan niet meer online, maar ik post er wel 1 als ik thuis ben.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 12 september 2005 @ 15:30:47 #53
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_30515444
Ik heb een keer een shoot gedaan met Morpheus_at_work, met een soortgelijk uitgangspunt. Dit is een foto die daar uitrolde:
That's the way the cookie crumbles
  maandag 12 september 2005 @ 15:31:48 #54
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30515474
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:18 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik zal het topic in de gaten houden.. heb alleen weinig recente foto's van mezelf, maar ben ook niet echt veranderd.
welke regio zit je? wil je ook wel voor andere shoots of fotografen poseren? 1 op 1 ofzo? ik vind je erg geschikt namelijk. Zo ja, registreer je dan hier ff http://model.emielhollander.nl/

verkapte 'wil je een keertje voor me poseren post'
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 12 september 2005 @ 15:33:21 #55
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30515513
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:30 schreef IJzercookie het volgende:
Ik heb een keer een shoot gedaan met Morpheus_at_work, met een soortgelijk uitgangspunt. Dit is een foto die daar uitrolde:
[afbeelding]
Hij blijft leuk Cookie maar niet echt glamour wat ze hier in gedachten hebben denk ik
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 12 september 2005 @ 15:34:17 #56
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30515540
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:31 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

welke regio zit je? wil je ook wel voor andere shoots of fotografen poseren? 1 op 1 ofzo? ik vind je erg geschikt namelijk. Zo ja, registreer je dan hier ff http://model.emielhollander.nl/

http://forum.fok.nl/topic/746571 is de plek waar je je aan moet melden. We hebben expres geen automatische registratie aan gemaakt zodat we vooraf enige controle hebben over de toegang.
Als je op de link even meldt dat je als model of fotograaf op de lijst wilt dan wordt er een account voor je aangemaakt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 12 september 2005 @ 15:36:43 #57
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30515585
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:30 schreef IJzercookie het volgende:
[afbeelding]
Tijdsgewricht is goed. haar, make-up, auto: allemaal 40-er jaren. Alleen bedoelde ik meer werk in een studio-achtige omgeving..
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_30515593
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:31 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ow
Nou ik zit afwisselend in regio Amsterdam en Rotterdam/Dordrecht. Ik ga eens een kijkje nemen op die site, klinkt leuk
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:34 schreef RonaldV het volgende:

[..]

http://forum.fok.nl/topic/746571 is de plek waar je je aan moet melden. We hebben expres geen automatische registratie aan gemaakt zodat we vooraf enige controle hebben over de toegang.
Als je op de link even meldt dat je als model of fotograaf op de lijst wilt dan wordt er een account voor je aangemaakt.
Ok ik kijk in dat topic
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 12 september 2005 @ 15:46:04 #59
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_30515784
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:36 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Tijdsgewricht is goed. haar, make-up, auto: allemaal 40-er jaren. Alleen bedoelde ik meer werk in een studio-achtige omgeving..
Was ook de bedoeling.. maar krijg zo'n auto maar eens in de studio
Ik begrijp wel wat jullie bedoelen hoor!
pi_30515958
Jeez, ben ik eens een keer een dag weg, open je zo'n topic Ronald!
Maareh, dit soort foto's vind ik dus geweldig..
Ik heb mijn zusje ooit als Audrey Hepburn op de foto gezet, naar een foto van Yousuf Karsh uit de jaren 50.

Visagie heb ik ook zelf gedaan trouwens.

Voor de inspiratie heb ik een boek van Karsh gekocht uit 1960. Staan prachtige portetten in! Iets minder glamour dan in de meeste voorbeelden hier, maar wel typisch jaren 50.

pi_30515987
quote:
Op maandag 12 september 2005 14:47 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ja sorry, maar jij bent echt te jong hoor!
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  maandag 12 september 2005 @ 15:58:55 #62
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_30516037
Ja, ik zou het wel superleuk vinden mee te doen

*als ik geschikt bevonden word that is *
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  maandag 12 september 2005 @ 16:45:52 #63
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30516992
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:58 schreef purplerose het volgende:
Ja, ik zou het wel superleuk vinden mee te doen

*als ik geschikt bevonden word that is *
zoals altijd ligt die beslissing bij de fotografen en het beeld dat hun voor ogen hebben. Dit is niet iets zoals bijvoorbeeld de Lek-meeting waar het ook om een gezellig samenzijn ging. Dit is studiowerk (of andere locatie) waarbij het doel puur en alleen fotografie is. Natuurlijk gaat dat ook in een leuke sfeer...

persoonlijk vind ik je uitstraling niet 'geschikt' het klinkt lullig...maar dat vind ik nou eenmaal.
Bij dit type fotografie hoort een bepaald klassiek gezicht. Ik vind niet dat jij dat hebt. Ik ook niet for that matter, en tattoos helpen al helemaal niet. Ik weet niet waar de jouwe zitten, maar een strapless jurk zou bijvoorbeeld al niet kunnen etc.

no offence echt niet...
pi_30517145
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:45 schreef Puckzzz het volgende:

[..]
Ik ook niet for that matter, en tattoos helpen al helemaal niet. Ik weet niet waar de jouwe zitten, maar een strapless jurk zou bijvoorbeeld al niet kunnen etc.

no offence echt niet...
En piercings (behalve de oren) zijn al helemaal uit-den-boze
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_30517486
Als er ruimte is zou ik misschien best graag mee willen als fotograaf. Ik heb weinig ervaring met modelfotografie, maar ik zou graag een keer mee gaan om te leren.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_30517566
Erg leuk idee Ron.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  maandag 12 september 2005 @ 17:14:03 #67
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30517571
@ Purplerose (en anderen):

Ik heb het idee dat deze opmerking en mijn reactie erop mensen heel erg op het verkeerde been zet of kan zetten.

Tegenwoordig zijn de anorexia looks plots weer populair. De dames op de foto's in de OP kenden het verschijnsel niet, en dus zie je daar wat rondere gezichten en natuurlijker gevormde armen dan wat de boulevardbladen ons tegenwoordig voorschotelen. Strict voor mezelf sprekend: ik ben niet op zoek naar de perfecte maten of het perfecte gezicht. Een model kan heel goed het één met het ander weer in evenwicht brengen bijvoorbeeld. Maar dat is wel binnen bepaalde limieten.

Ik heb Ripley en XcUZ_Me al aangegeven dat ze voor deze shoot wat bij betreft binnen die limieten zitten. MissBliss is qua figuur weer heel erg slank, en ze ziet er jong uit. Het eerste is geen probleem, het tweede zou dat kunnen zijn. Ik wacht bij haar op een recente foto voor ik mijn oordeel vorm. Het klinkt nogal vleeskeurderig he? Dat is het ook, sorry. Ik heb er niet voor niets foto's bij gepost, om te laten zien wat ik wil proberen te bereiken. Sommige lichamen en/of gezichten vallen daarbij buiten de bandbreedte die ik mezelf als limieten heb gezet voor dit projectje, al kunnen andere fotografen daar anders over denken.

Ik wil niemand keihard een mentale schop geven, door ze in dit topic keihard te beoordelen op een bepaald onderdeel. Ik vertel ja alleen maar of je voor mij voldoet, en niet waarom (niet). Houdt er rekening mee dat je qua lichaam of hoofd (of misschien wel beiden) net buiten de boot kunt vallen. Iedereen mag zich aanmelden, maar aanmelden betekent niet automatisch dat je ook mee kunt doen, althans: niet in deze shoot. Als je bang bent om afgewezen te worden dan kun je dus beter niet opgeven. Als je het risico wel durft te nemen: gooi je naam maar in dit topic.

Ik beloof bij deze: ik kijk niet alleen naar je foto voor deze shoot. Ik heb wel meer ideeën in mijn hoofd, en het kan heel goed zijn dat ik je graag voor iets anders wil gebruiken. Ik hoop dat mijn mede-fotografen jullie op dezelfde manier beoordelen, en jullie dat ook zullen laten weten.
- Privacy Matters
  maandag 12 september 2005 @ 17:26:27 #68
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_30517750
quote:
Op maandag 12 september 2005 17:14 schreef RonaldV het volgende:
-heel verhaal-
Voor degene die dit nog niet helemaal begrijpen.... zo werkt het in de modellenwereld. Maar je bent als model ook vrij om je eigen fotograaf te kiezen.

Maar ook na dit verhaal wil ik me nog best als vrijwilliger opwerpen.

Ik hoor het wel!
pi_30517864
Wat ik in heel veel FOT topics zie is dat zich steeds dezelfde fotografen maar vooral modellen aanmelden. Ik denk dat mensen best wat kritischer op zichzelf mogen zijn om te bepalen of ze geschikt zijn. Niet iedereen heeft een bepaald thema 'in zich'. Zou ook niet goed zijn!

@Ronald
Misschien is het een idee om zélf een naam van een model wat je in de setting vind passen te geven? Foto's genoeg op Subhuman's site
  maandag 12 september 2005 @ 17:40:17 #70
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_30517957
quote:
Op maandag 12 september 2005 17:34 schreef Icicle het volgende:
Wat ik in heel veel FOT topics zie is dat zich steeds dezelfde fotografen maar vooral modellen aanmelden. Ik denk dat mensen best wat kritischer op zichzelf mogen zijn om te bepalen of ze geschikt zijn. Niet iedereen heeft een bepaald thema 'in zich'. Zou ook niet goed zijn!
Dat komt natuurlijk ook wel omdat het groepje op Fok relatief klein is. Op DH zou je een heel ander respons krijgen. Maar nu zie je wel de mensen die graag willen.
Ik vind het bijvoorbeeld heel leuk, maar het hoeft niet zo nodig.. Het zou ook niet goed zijn als de mensen op fok weer zouden denken: ik reageer maar niet want ze vinden mij toch vast niet goed genoeg. Het zou leuk zijn als we dat kunnen voorkomen.

Kijk, als er dingen zijn die ik zelf wil uitwerken regel ik gewoon mijn eigen shoot... en dat zouden meer modellen moeten doen
  maandag 12 september 2005 @ 17:42:01 #71
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30517981
quote:
Op maandag 12 september 2005 17:26 schreef IJzercookie het volgende:

[..]

Voor degene die dit nog niet helemaal begrijpen.... zo werkt het in de modellenwereld. Maar je bent als model ook vrij om je eigen fotograaf te kiezen.

Maar ook na dit verhaal wil ik me nog best als vrijwilliger opwerpen.

Ik hoor het wel!
Jij staat sowieso nog op de site van Emiel. Ik heb met je bij Kessel gewerkt, en je doet het meer dan prima. Daarbij heb je het belangrijke voordeel dat je ruime ervaring hebt, en dus beginnende fotografen heel goed zou kunnen helpen met poses en zo. Als iemand mij zou vragen op wie hij het eens zou kunnen oefenen (met de camera dus heren! ) dan zou ik hem o.a. op jou wijzen.

Enniewee:
Voorlopig lijstje:
Fotografen: Icicle, H-Master, Posiedon, Puckzzz en ondergetekende
Modellen: Ripley, XcUZ_Me, MissBliss (in afwachting fotootje)

En nu eerst maar eens kijken hoe het vanavond gaat lopen hier.
- Privacy Matters
  maandag 12 september 2005 @ 17:50:42 #72
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30518117
quote:
Op maandag 12 september 2005 17:34 schreef Icicle het volgende:

@Ronald
Misschien is het een idee om zélf een naam van een model wat je in de setting vind passen te geven? Foto's genoeg op Subhuman's site
Ik ben het wel en niet met je eens: sommige mensen realiseren zich nou eenmaal niet dat ze iets in zich hebben. En wat je persoonlijke suggestie betreft: Ripley is hier omdat ik haar vroeg mother-mother en Auticia heb ik op het topic gewezen, en klonken over MSN heel enthousiast, maar ze houden de boot nog een beetje af (bang voor overexposure?) De beide andere dames meldden zich hier nog voor ik in het fotoboek van Emiel kon kijken.

Ik zit nog een beetje te wachten op suggesties van andere fotografen, die hebben aangegeven belangstelling te hebben. Is het niet iets voor jou trouwens?
quote:
Op maandag 12 september 2005 17:40 schreef IJzercookie het volgende:

[..]

Dat komt natuurlijk ook wel omdat het groepje op Fok relatief klein is. Op DH zou je een heel ander respons krijgen. Maar nu zie je wel de mensen die graag willen.
Ik vind het bijvoorbeeld heel leuk, maar het hoeft niet zo nodig.. Het zou ook niet goed zijn als de mensen op fok weer zouden denken: ik reageer maar niet want ze vinden mij toch vast niet goed genoeg. Het zou leuk zijn als we dat kunnen voorkomen.

Kijk, als er dingen zijn die ik zelf wil uitwerken regel ik gewoon mijn eigen shoot... en dat zouden meer modellen moeten doen
Dat laatste is absoluut waar. Toeps zei het me al vlak voor de lek-meet: als model mag je zelf ook wel op jacht om meer foto's te krijgen. Heel veel meisjes schrijven zich in, en durven daarna niet meer te bellen uit een soort valse schaamte. De modeltopics zijn er nou juist om die schaamte te helpen overwinnen! Stuur fotografen een berichtje om je op de foto te laten zetten! Ze hebben niet gelijk tijd, maar er valt altijd wel met iemand een afspraak te maken!
- Privacy Matters
pi_30518252
Er zijn vast geen bruine modellen van toen. En toch wil ik meelurcken
Whatever I want.
pi_30518315
quote:
Op maandag 12 september 2005 17:42 schreef RonaldV het volgende:
Enniewee:
Voorlopig lijstje:
Fotografen: Icicle, H-Master, Posiedon, Puckzzz en ondergetekende
* PdeHoog schopt RonaldV eens flink
quote:
Op maandag 12 september 2005 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ja Mijn type foto's

Ik doe mee als fotograaf natuurlijk
Moet het NOG duidelijker worden vermeld
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 12 september 2005 @ 18:01:26 #75
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_30518327
Ik zou het toch wel fijn vinden als fotografen is een keer tegen alle 'gevraagde' sjit ingaan....
So what dat anorexialook in is...beetje meer lef had ik wel graag gezien hier

Maargoed, tis duidelijk en zal me voortaan alleen nog maar aanmelden als het om een massa meet gaat en niet om andere projecten

edit: en ja ik snap waar het om gaat in de modellen wereld.
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')