Een paard behoort uitgestorven te zijn. Als ik de keuze had tussen het uitsterven van de Dodo of het paardenras... Nou poepoeh, moeilijke keuze hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 11:26 schreef Dophertje het volgende:
Ik voel... jaloezie???![]()
Een paard hoort in de wei of op je bord![]()
De dag dat ik voor een meid kies met een paard is de dag dat ik zelfmoord pleeg gok ik zo.quote:Op maandag 12 september 2005 11:30 schreef PDOA het volgende:
Je vriendin heeft het uitgemaakt omdat ze geen tijd meer had voor d'r paard?
dat was een inkoppertjequote:Op maandag 12 september 2005 11:30 schreef PDOA het volgende:
Je vriendin heeft het uitgemaakt omdat ze geen tijd meer had voor d'r paard?
Nee dit is geen verkapt Brechtje-bash topic Buzzer, ik heb gewoon een hekel aan paarden, dus je hoeft je niet meteen in te dekken hoor. De crew neemt je immers toch zoals je bent?quote:Op maandag 12 september 2005 11:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat was een inkoppertje
verder negeer ik de OP maar.... of hij moet genomineerd worden voor de Fok! Darwin Award
quote:Op maandag 12 september 2005 11:35 schreef Admiraal_Aids het volgende:
[..]
De crew neemt je immers toch zoals je bent?
Echt alleen mannen kunnen zulke onzin bedenkenquote:Op maandag 12 september 2005 11:24 schreef Admiraal_Aids het volgende:
Op de paarden kom ik straks wel, eerst even over de fanatieke fanclub van paarden. Kansloze 14 jarige amazone's die overlopen van de oestrogeen en maar wat graag een kerel tussen hun benen willen hebben. Maar blijkbaar hebben ze daar het lef niet voor en proppen ze maar een paard tussen hun benen. Want een paard is gespierd en mannelijk. Hier hoef je geen Freud voor te zijn om in te zien dat paardrijden enkel oefenen is om een man te bereiden.
Je was me net voorquote:Op maandag 12 september 2005 11:53 schreef Scalley het volgende:
http://www.tvopjepc.nl/programma/122
klik op de 2e link van boven, Paarden
Dit is echt wat voor echte paardehaaters
jouw feestje {quote:Op maandag 12 september 2005 11:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat was een inkoppertje
verder negeer ik de OP maar.... of hij moet genomineerd worden voor de Fok! Darwin Award
quote:Op maandag 12 september 2005 11:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Echt alleen mannen kunnen zulke onzin bedenken
quote:Op maandag 12 september 2005 11:55 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]! Het levende bewijs is lang genoeg moderator geweest op SEX.
Die was een kort leven beschoren helaasch.quote:Op maandag 12 september 2005 11:58 schreef NJ het volgende:
Generaal Grafkanker klonk een stuk beter dan Admiraal Aids.
Goh vreemd dat ik meiden die paardrijden wel eens gesproken heb en dat eerlijk hebben toegegeven. Dat ze paardrijden als iets euforisch beschouwen omdat als het paard in draf is ze de kracht voelen en de spieren zien. Er werd letterlijk gezegd "Paardrijden is als hardlopen met een mooie mannelijke atleet"quote:Op maandag 12 september 2005 11:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Echt alleen mannen kunnen zulke onzin bedenken
Hij heeft ons wel een mooi topic nagelaten.quote:Op maandag 12 september 2005 12:01 schreef Admiraal_Aids het volgende:
[..]
Die was een kort leven beschoren helaasch.
Dat is waar, helaas is Generaal_Grafkanker begraven en is Luitenant_Lepra ook al ten ziele ( hij verloor een been tijdens het hardlopen en kwam in een maaidorsmachine terecht).quote:Op maandag 12 september 2005 12:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij heeft ons wel een mooi topic nagelaten.
Die heb ik gemist.quote:Op maandag 12 september 2005 12:04 schreef Admiraal_Aids het volgende:
[..]
Luitenant_Lepra is ook al ten ziele.
Kolonel_Kinkhoest zit al ongeduldig te wachtenquote:Op maandag 12 september 2005 12:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Die heb ik gemist.
En hoelang denk je dat deze het vol zal houden?
Hoeveel staan er reeds op de lijst?quote:Op maandag 12 september 2005 12:07 schreef Admiraal_Aids het volgende:
[..]
Kolonel_Kinkhoest zit al ongeduldig te wachten.
Whehehe.quote:Op maandag 12 september 2005 12:10 schreef Admiraal_Aids het volgende:
[..]
Even zien hoor....ah... ik zie het al... Oneindig veel.
Hoe ist met ze?quote:Op maandag 12 september 2005 12:09 schreef Admiraal_Aids het volgende:
Dank je Billekoek.
quote:Op maandag 12 september 2005 12:11 schreef Billekoek het volgende:
Captain_Claustrofobie
Opperbevelhebber_Ontsteking
Soldaat_Samonella
Ik heb notepad maar ff aangeslingerd.quote:Op maandag 12 september 2005 12:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Whehehe.
Commandant_Chlamydia?
Bootsman_Builenpest?
Nu ik elke beroepscatagorie kan gebruiken is het aantal klonen in de nabije toekomst niet meer te overzien natuurlijk.quote:Op maandag 12 september 2005 12:14 schreef Penis_Koker het volgende:
Uit de religieuze hoek, Pastor_Pedoaluminiumfolie?
Dan krijg je een soort kasta running gag, X.quote:Op maandag 12 september 2005 12:16 schreef Admiraal_Aids het volgende:
[..]
Nu ik elke beroepscatagorie kan gebruiken is het aantal klonen in de nabije toekomst niet meer te overzien natuurlijk.
Architect_Aarsbaard
etc.
Aartsbisschop_Antichrist.quote:Op maandag 12 september 2005 12:14 schreef Penis_Koker het volgende:
Uit de religieuze hoek, Pastor_Pedoaluminiumfolie?
Tja, ik had hiervoor de tic om xebro<nummer> te gebruiken, maar op een of andere manier vielen die altijd zo snel op. Vreemd wel...quote:Op maandag 12 september 2005 12:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan krijg je een soort kasta running gag, X.
Wat gek joh.quote:Op maandag 12 september 2005 12:20 schreef Admiraal_Aids het volgende:
[..]
Tja, ik had hiervoor de tic om xebro<nummer> te gebruiken, maar op een of andere manier vielen die altijd zo snel op. Vreemd wel...
Ik duw graag Wokmasters in een frituurpanquote:Op maandag 12 september 2005 12:23 schreef WokMaster het volgende:
ik sla graag paarden met ene plank op hum kop......
Nee liever in de wok dan of de wokpanquote:Op maandag 12 september 2005 12:32 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ik duw graag Wokmasters in een frituurpan
Ik vind die bergen geweldig...rol er altijd mestballen van..quote:Op maandag 12 september 2005 12:40 schreef kless het volgende:
ik heb een hekel aan de paardestront, savonds in het donker op de fiets, moet je opeens uitwijken omdat er een grote bult op het fietspad ligt.
paarden kunnen ook stinken. maar dat doen honden ook.
Als dat zo was dan had ik er geen topic over hoeven openen aangezien ik een discussie met mijn denkbeeldige vrienden had kunnen houden over paarden, of niet soms?quote:Op maandag 12 september 2005 13:43 schreef BennyNL het volgende:de fok schitzo zoekt weer eens aandacht
je bent al zo ver heen dat je denkbeeldige vrienden zich aan je begonnen te irriteren en je hebben verlatenquote:Op maandag 12 september 2005 13:46 schreef God_Gonorroe het volgende:
[..]
Als dat zo was dan had ik er geen topic over hoeven openen aangezien ik een discussie met mijn denkbeeldige vrienden had kunnen houden over paarden, of niet soms?
Nee ze waren gewoon jaloers.quote:Op maandag 12 september 2005 13:49 schreef BennyNL het volgende:
[..]
je bent al zo ver heen dat je denkbeeldige vrienden zich aan je begonnen te irriteren en je hebben verlaten
Stop je die in de magnetron?quote:Op maandag 12 september 2005 12:58 schreef WokMaster het volgende:
[..]
Ik vind die bergen geweldig...rol er altijd mestballen van..
quote:Jaahahaaa!
Weet je waar ik heel erg van hou?
Van paarden!
Ik houd heel erg van paarden! Ik hou van dikke paarden, dunne paarden, grote paarden, kleine paarden, maar ook van zwarte paarden met een witte punt op hun kop!
Ja, daar hou ik van.
En ik vind het ook mooi om een paard te zien stijgeren tegen de achtergrond van een ondergaande zon. Dat vin' ik mooi.
Vroeger dan ging ik altijd paardje rijden. Dat zat ik zo op de rug van het paard met een plank.
Als je paard dan moes' lopen, dan sloeg ik 'm met die plank zo *pats* op zijn kop.
En dan schrok ie. En dan ging ie lopen. En als ik wat harder wilde, dan sloeg ik wat harder *PATS*.
En als ik er vanaf wilde, dan sloeg ik zo hard *PATS!* dat ie door z'n voorpoten zakte en dak er zo af kon stappen
En als ik dan weer verder wilde, pakte ik een emmer ijskoud water, gooide dat over zijn kop, schrok ie weer wakker en dan gingen we verder paardje rijden!
En met een goed paard deed ik dan een week.
En na die week was het paard dan rijp voor de jacht. Dan ging ik met mijn vrienden op paardenjacht! En dan joegen wij het paard zo strategisch in een hoek... van de eh.. stal. En dan stond ik zo te trappen tegen zijn benen - want een paard heb' benen he? - en bleef je maar trappen tot ie als een blok beton tegen de grond viel en dan met de blote hand wurgen.
Dan kon wel effe duren ja!
MAAAr dames en heren, er waren ook mensen, en daar wil ik me bij deze graag van distantieren, dat waren mensen die vonden het leuk, om als dat het paard dood op de grond lag om dan.... het dode paard... in de reet te neuken! Ja, maar daar hou ik niet van. Dat heb' met sport helemaal niks te maken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |