Mijn dank is groot... Dat ziet er natuurlijk en goed uit. Ga ik vanavond maar eens nader in verdiepen..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:23 schreef Aneurism het volgende:
http://www.refona.nl/webshop/
Kijk of dit iets is voor je?
vergeet alleen niet dat meeste bestrijdingsmiddelen OOK slecht zijn voor je slangquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Mijn dank is groot... Dat ziet er natuurlijk en goed uit. Ga ik vanavond maar eens nader in verdiepen..
Dutchies zijn de beestjes die ik aanraad in mijn linkje.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:30 schreef UZN het volgende:
Dutchies
Daarom: Gebruik Dutchies.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:42 schreef UZN het volgende:
Retielen zijn errug gevoelig voor gif (want dat is het uiteindelijk)
Verder hoor ik niemand over de eitjes van de mijt aanpakken. evt gifkuur zal dus herhaald moeten worden vlak nadat de eitjes zijn uitgekomen. Anders zijn ze inderdaad binnen de koste keren weer terug
Dat dacht ik geen week geleden ook alquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:42 schreef tweakdsl het volgende:
Zet ik eindelijk foto's neer, reageert er niemand
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:12 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Dat dacht ik geen week geleden ook al![]()
Hmm bij zo'n opmerking horen dus fotoos hequote:Op maandag 19 juni 2006 21:54 schreef kimmie261 het volgende:
hoi,
leuk topic hier,
ik ben in het bezit van zo'n 20 vogelspinnen en een hoornkikker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |