Als je al rekening houdt met het feit dat vroeger een Jeroentje je een flinke klap heeft verkocht met een schepje en daardoor je melktandjes uit je mond zijn geslagen om vervolgens je kind nooit Jeroen te noemen vind ik het niet zo gek als je rekening gaat houden met namen van vermoorde kinderen. Kortom met het namenuitzoekgebeuren hou je overal rekening mee. Wiens kind heet al zo, heb je vervelende ervaringen met een persoon met zo'n naam. Waar denk je aan als je die naam hoort. Dan sluit je zo bepaalde namen uit maar Tanja blijkbaar niet. Die heeft een ontzettend positief gevoel bij die naam.quote:Op maandag 12 september 2005 09:32 schreef Atrimar het volgende:
[..]
En laten we alle andere beladen namen niet vergeten! (van Mark Dutroux tot Jack de Ripper)
Volgens mij blijft er dan bar weinig overWat een onzin zeg om op die manier rekening te moeten houden met de naam van je kleine.
Welnee, dat is een hoax.quote:Op maandag 12 september 2005 09:44 schreef Damzzz het volgende:
Ingrid een kerel??wat hoor ik nu?
Kom op zeg, doe even reëel. Als zij Savannah een mooie naam vindt dan vindt ze dat, daar is niets geks aan. Misschien kent ze wel een vreselijk lieve en leuke Savannah of heet haar oma zo. Weet jij veel. k vind het een beetje ver gaan om werkelijk àlles wat Tanja doet als verkeerd, achterlijk en gek te bestempelen. Als Dido haar kindje Savannah wil noemen is er misschien wel niemand die dat heel raar vindt.quote:Op maandag 12 september 2005 09:45 schreef noekje het volgende:
Als je al rekening houdt met het feit dat vroeger een Jeroentje je een flinke klap heeft verkocht met een schepje en daardoor je melktandjes uit je mond zijn geslagen om vervolgens je kind nooit Jeroen te noemen vind ik het niet zo gek als je rekening gaat houden met namen van vermoorde kinderen. Kortom met het namenuitzoekgebeuren hou je overal rekening mee. Wiens kind heet al zo, heb je vervelende ervaringen met een persoon met zo'n naam. Waar denk je aan als je die naam hoort. Dan sluit je zo bepaalde namen uit maar Tanja blijkbaar niet. Die heeft een ontzettend positief gevoel bij die naam.![]()
Tsja, heeft Kelly ook, flinke jetsersquote:Op maandag 12 september 2005 09:49 schreef Showtime het volgende:
Aardige tieten voor een vent, die Ingrid.
Die aardige tieten zijn dan ook de enige harde hint richting man zijn: ze zijn namelijk bij de chirurg aangeschaft.quote:Op maandag 12 september 2005 09:49 schreef Showtime het volgende:
Aardige tieten voor een vent, die Ingrid.
Nou ja, het is natuurlijk wel een cita sletten naamquote:Op maandag 12 september 2005 09:48 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Kom op zeg, doe even reëel. Als zij Savannah een mooie naam vindt dan vindt ze dat, daar is niets geks aan. Misschien kent ze wel een vreselijk lieve en leuke Savannah of heet haar oma zo. Weet jij veel. k vind het een beetje ver gaan om werkelijk àlles wat Tanja doet als verkeerd, achterlijk en gek te bestempelen. Als Dido haar kindje Savannah wil noemen is er misschien wel niemand die dat heel raar vindt.
Wat kan mij dat nou schelen of het nou Tanja is of Dido of Laurentien voor mijn part.quote:Op maandag 12 september 2005 09:48 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Kom op zeg, doe even reëel. Als zij Savannah een mooie naam vindt dan vindt ze dat, daar is niets geks aan. Misschien kent ze wel een vreselijk lieve en leuke Savannah of heet haar oma zo. Weet jij veel. k vind het een beetje ver gaan om werkelijk àlles wat Tanja doet als verkeerd, achterlijk en gek te bestempelen. Als Dido haar kindje Savannah wil noemen is er misschien wel niemand die dat heel raar vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |