Ja en hij zwaait af en toe met een wijsend vingertje naar Lieske, echt een vader rol...quote:Op zondag 11 september 2005 23:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Alleen Rikkert lijkt te luisteren. Wat een zorgzame kerel is dat toch.
quote:Op zondag 11 september 2005 23:39 schreef Flakkie01 het volgende:
onderschrift van schatje is van toepassing op rob
Als hij nou eens dat stomme accentje kon afleren.quote:Op zondag 11 september 2005 23:39 schreef Showtime het volgende:
[..]
heb het idee dat Ralph steeds vlotter begint te communiceren met de andere bewoners, eerst sprak hij ook vrij hakkelig maar nu komt het er allemaal wat vlotter uit lijkt het
*denkt na*quote:Op zondag 11 september 2005 23:40 schreef ruby het volgende:
Rob klinkt als Rob de tuinman. Van Rob en Nico.
kijken ze zelfs niet naar haar?quote:Op zondag 11 september 2005 23:37 schreef -Delta- het volgende:
Tanja ziet er zo moe en slecht uit (ja normaal ook, ik weet het, maar nu erger...
Begin me bijna zorgen te maken.![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 23:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als hij nou eens dat stomme accentje kon afleren.![]()
weer een geniale teks, op het goeie momentquote:
Als de vriendin van Ice T er een plekje heeft, mag Dido er ook één!quote:Op zondag 11 september 2005 23:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
lol, nou celeb...... beetje teveel van het goede he![]()
Als ik geld ruik ben ik ook enorm geldgerichtquote:Op zondag 11 september 2005 23:42 schreef Copycat het volgende:
Wat is Chantal toch enorm geldgericht.
''Een stoel bestaat uit 4 poten en een leuning. En dient om op te zitten.''quote:
So what?quote:Op zondag 11 september 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Als Chantal 10 miljoen zou winnen, zou ze een half miljoen aan haar ouders geven. Haar vrienden en vriendinnen kunnen de boom in.
quote:Op zondag 11 september 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
zou ik ook niet doen, word je toch misselijk van
Ik begin een beetje Dido moe te worden, maar dit vind ik dan weer zo liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |