In de rechterhoek van de bank, stream 2quote:Op maandag 12 september 2005 00:10 schreef BB-King het volgende:
Ik heb serieus al Rikkert 24 uur niet gezien... waar is die gast???
wrm?quote:Op maandag 12 september 2005 00:09 schreef Jane het volgende:
Robs ex Reka heeft maatje 36. Noteren we het even?
Valt me nu pas op...quote:Op maandag 12 september 2005 00:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In de rechterhoek van de bank, stream 2
Wat was die opmerking van Lieske dan?quote:Op maandag 12 september 2005 00:11 schreef schatje het volgende:
Goede opmerking van Chantal na lullige opmerking van Lieske tegen Ralph: "Jij bent de enige student met dure Chanel spulletjes".
Heerlijk toch... ik geniet hier en luister aandachtig!quote:
Erg hè.quote:Op maandag 12 september 2005 00:10 schreef mazaru het volgende:
Het valt gewoon op hoe vaak je de stem van Rob en Chantal hoort, als je de streams aanzet.
Dat zeg ik dusquote:
ik ben blij dat jij ervan kan genieten en ik me er aan kan ergeren, thats big brother negatief of positief it sellsquote:Op maandag 12 september 2005 00:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
Heerlijk toch... ik geniet hier en luister aandachtig!![]()
quote:
De vorige keer dat je beweerde dat het allemaal verzonnen was, was met dat race-verhaal toch?quote:
Dat Ralph pilletjes slikt voor zijn haren en nagels. Nadat ze hadden voorgesteld om de mannen op te maken als vrouwen. Zo van, het is net al een wijf.quote:Op maandag 12 september 2005 00:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat was die opmerking van Lieske dan?
Daaroquote:Op maandag 12 september 2005 00:10 schreef BB-King het volgende:
Ik heb serieus al Rikkert 24 uur niet gezien... waar is die gast???
Cool!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |