even de laatste 2 gesloten topics teruglezenquote:Op zondag 11 september 2005 23:13 schreef Andyvie het volgende:
Euhmmm, waar gaat dit over?
doe maar 2 topics teruglezenquote:Op zondag 11 september 2005 23:13 schreef Andyvie het volgende:
Euhmmm, waar gaat dit over?
Nah!quote:Op zondag 11 september 2005 23:17 schreef Markie-Mark het volgende:
ik ben iig wel blij dat ik een geheime relatie metcybart heb, als het dan toch met iemand moet
dame->heer, vindt Wonderer.quote:Op zondag 11 september 2005 23:14 schreef petre86 het volgende:
langzaam sijpelt het nieuws het huis binnen dat er dit jaar wéér een transsexueel in huis is.. en het zou weer om een heer>>dame transformatie zijn
Oeh!quote:Op zondag 11 september 2005 23:14 schreef Waxxer het volgende:
Waxxer heeft zin om met bepaalde iemanden ruzie te maken. Zal hij dat doen? Zo ja: hoe?!
welke dame is eigenlijk een heer denkt vlarp.. wie kan er nog meer met me het bed in.. hmmmmmquote:
Siberië : 620 km?quote:Op zondag 11 september 2005 23:22 schreef Stroekie het volgende:
Ondertussen worden de regels weer eens aangepast, maar ja dat mag Talpa doen want wie betaald die bepaalt
Iedereen stapt dus de bus in en die zet zich langzaam in beweging van via Aalsmeer gaat het naar A9 A10 en dan naar A1
Voor de meest spectaculaire shots wordt er gebruik gemaakt van een camera in helicopter, maar ook in de bus hangen camera's en blijken d'r al mensen in te zitten te weten ene vlaamse valse koen en een druk rokende sjekkie
wat zou de bestemming van deze reis zijn, en weten de bewoners onderling nog informatie uit te wisselen, en hoe is de tafelschikking in de bus, en waarom vechten Ang3l en Blubberzwijn om de microfoon en wat gebeurd er daar allemaal op de achterbank
dat gaat nooit goed met al die hormomen die door de lijven gieren bovenop een trillende dieselmotor
komt ryan_r terug ?quote:Op zondag 11 september 2005 23:25 schreef Weemz het volgende:
*spannend*
- iemand eruit
- iets in een buik
- iets met een bus
- iemand erbij
nope, die is hoofdgast in de live uitzending bij Ruud en Bridgetquote:
ja en Bridget bracht toen Nathan en DePresident naar binnen, maar 1 van die twee moest het huis na een half uur alweer verlatenquote:Op zondag 11 september 2005 23:30 schreef Weemz het volgende:
Nee, maar in het vorige topic zat iedereen bij elkaar omdat er een niewe bewoner bij zou komen (misschien wel een ex? een nieuwe mona? In ieder geval niet Pup...)... Net aan het einde van het topic stelde Yvonne de bekendmaking nog even uit, maar ze stond ondertussen al wel met Danny voor de deur te stommelen...
Hoe kan dat nou? DP was allllllang binnen. En het is Yvonne die de bekendmaking zou doenquote:Op zondag 11 september 2005 23:32 schreef Stroekie het volgende:
ja en Bridget bracht toen Nathan en DePresident naar binnen, maar 1 van die twee moest het huis na een half uur alweer verlaten
Big HOMO bus dusquote:Op zondag 11 september 2005 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
Beaverhausen snapt het niet meer helemaal en kijkt verward voor zich uit.
Zit ie nou in Big [HOMO] of in De Bus?
nee, jij ging nog rellen!quote:Op zondag 11 september 2005 23:36 schreef Waxxer het volgende:
Goed, nou, het is wel mooi geweest zo he...?
* XMN8R gaat naast creno liggenquote:Op zondag 11 september 2005 23:42 schreef creno het volgende:
* creno gaat in de bus liggen slapen, en merkt wel als ie wakker word wat er is gebeurd
quote:Op maandag 12 september 2005 00:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
one by one they die...
a massacre, they had no chance
last van muggen in huis?quote:Op maandag 12 september 2005 00:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
one by one they die...
a massacre, they had no chance
mag niet, daar ligt namelijk een bordje geen toegang voor onbevoegdenquote:Op maandag 12 september 2005 00:07 schreef petre86 het volgende:
trusten alvast hier
*kruipt in bagageruimte waar nòg een bewoner ligt.. tussen de exra accu's en naast de chauffeurs-slaapplaats die als regiekamertje wordt gebruikt door 2 cameramannen...
uhm.. ja, maar ik lig alleen nog niet in bedquote:Op maandag 12 september 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dan doe ik het ook!
*woel*
*kruip*
Zo!
OCH, je knuffel-aapje!quote:Op maandag 12 september 2005 00:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
uhm.. ja, maar ik lig alleen nog niet in bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Dan moet je ook niet in m'n weblog kijkenquote:Op maandag 12 september 2005 00:40 schreef Cybart het volgende:
vanaf nu mag hier niet meer gespoiled worden....herken de homo
ik zal die log over moeten slaan danquote:Op maandag 12 september 2005 00:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in m'n weblog kijken
Staan ook al 3 namen van homo's uit dat gebeuren
Succesquote:Op maandag 12 september 2005 00:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zal die log over moeten slaan dan
quote:Op maandag 12 september 2005 00:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OK mijn keuze is gemaakt.
En brengt ook gevolgen en verrassingen met zich mee:
Diegene die gekozen worden door mij, zullen als dank voor het doorstaan van deze spelletjes deze week immuun zijn voor de weekopdracht.
EN zij bepalen welke ander koppel de weekopdracht gaat vervullen...deze luid:
Dit koppel gaat aan elkaar geboeid het bed in....zij moeten elk uur de nitroglycerine toegediend krijgen door de andere bewoners......de bewoners dienen zelf de tijd bij te houden en een bewoner mag maximaal 3x achter elkaar de nitroglycerine toedienen en moet daarna 6 uur rusten.
Rocky en Ang3l. Jullie hebben een half uur de tijd om afscheid te nemen van je medebewoners. Maar.......voordat jullie dit doen heeft Yvonne nog een mind-fok:
Wijs NU een mede bewoner aan.
De reden word na jullie vertrek duidelijk.Mag ik ook gewoon léven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder poespas en statusspelletjes en kermis?
![]()
bij tv staat er volgens mij al een 4e in het topic over fiona Heringquote:Op maandag 12 september 2005 00:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in m'n weblog kijken
Staan ook al 3 namen van homo's uit dat gebeuren
trusten!quote:
Wie?quote:
Ja, nog één zo'n stomme BB post en ik kom toch naar de Efteling meet om je persoonlijk uit de Python te flikkeren, op het hoogste punt.quote:Op maandag 12 september 2005 00:53 schreef Stroekie het volgende:
Dit is een medeling van de Rijksvoorlichtingsdienst namens Koningin Beatrix
Landgenoten
zeer tegen mijn zin in heeft het kabinet besloten om de uitzendingen van BB-Gay tot nadere datum te laten staken. Dit om de toestand in het land niet langer op de proef te stellen.
Ik deel u dit dan ook met pijn in het hart mede, zeker ook gezien het feit dat mijn zoon Friso de selectierondes reeds had doorlopen en nu in een huis in Spanje zit te wachten om toegelaten te worden.
Nadere mededelingen zullen morgen gedaan worden tijdens een ingelaste persconferentie
lieve G_Equote:Op maandag 12 september 2005 01:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, nog één zo'n stomme BB post en ik kom toch naar de Efteling meet om je persoonlijk uit de Python te flikkeren, op het hoogste punt.. Duidelijk?
.
Die weet wel beter.quote:Op maandag 12 september 2005 01:35 schreef Stroekie het volgende:
XMN8R, schijf je G_E ook even op de lijst van Efteling bezoekers?![]()
Op je aarskloofjes smeren.quote:Op zondag 11 september 2005 23:37 schreef Stroekie het volgende:
Ondertussen is Rocky in de bus gestuit op een koffer die onder 1 van de banken staat
hij maakt deze open en zit allemaal potjes, tubes en flesjes.
Nu is hij wel vaker in de PC hoofstraat in de ICI Paris geweest dus hij weet wel dat het geen Fierce van A&F is of Kiton
hakkelend leest hij Nitroglycerine.........en gilt dan VLARP wat is dat Nitroglycerine
en wat doe je daar mee?
Ik heb gister nog metquote:Op maandag 12 september 2005 00:40 schreef Cybart het volgende:
vanaf nu mag hier niet meer gespoiled worden....herken de homo
en waarom ben ik niet gekozen!quote:Op maandag 12 september 2005 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister nog metzitten praten. Die had zichzelf niet eens opgegeven! Blijkbaar hebben ze homo's zitten ronselen op Betty Ford
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |