Zelfs Japie moest er om lachen...quote:Op maandag 12 september 2005 00:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Over Collina; "Hij komt niet uit Twente"
stilquote:Op maandag 12 september 2005 00:23 schreef Suijk het volgende:
Leonardo is ook geen nieuws meer natuurlijk.
ja dat was erg sterk, moet altijd vreselijk lachen om hugoquote:Op maandag 12 september 2005 00:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Over Collina; "Hij komt niet uit Twente"
Ja er is een herhaling op hun eigen studiosportsite, alleen de afl van gister moet er nog op komen, maar ik geloof dat dat vandaag al gebeurd weet niet hoelaatquote:Op maandag 12 september 2005 10:01 schreef Doc het volgende:
Fuck - gemist. Zijn er herhalingen van dit programma?
Shanks!quote:Op maandag 12 september 2005 11:39 schreef maril het volgende:
[..]
Ja er is een herhaling op hun eigen studiosportsite, alleen de afl van gister moet er nog op komen, maar ik geloof dat dat vandaag al gebeurd weet niet hoelaat
http://www.nos.nl/nosstud(...)_studio_voetbal.html
Ja heb het recentie-exemplaar van SCH/Jaap toegestuurd gekregen.quote:Op maandag 19 september 2005 14:41 schreef shmoopy het volgende:
Hugo is okee.
Heb je z'n laatste boek al, tong?
Ben het met je eens Tong...quote:Op maandag 23 januari 2006 00:32 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf hem geweldig vinden. Tegenwoordig met mooie atributen uit het verleden. Het schijnt dat Ron Jans zijn Panini boek vorige week heeft meegekregen.
Borst rules. Steeds maar weer.
quote:Als Sneijder langs komt ga ik niet naast hem zitten, wat een sleutelhangerfiguur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |