Pingelen op een piano heb ik als kind ook nog weleens gedaan.quote:Op zondag 11 september 2005 23:15 schreef Neohammer het volgende:
Leer een instrument bespelen![]()
(of bouw radiografisch bestuurbare monstertrucks zoals ik)
Lijkt me wel ja. Het voordeel van een toneelclub t.o.v. een muziekinstrument is dat je er je huis voor uit moet (lijkt me fijn als je werkloos bent, been there done that) en je ontmoet nieuwe mensen.quote:Op zondag 11 september 2005 23:16 schreef Biancavia het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met zo'n toneelgezelschap?
Kun je je daar zomaar voor aanmelden ofzo?
Ja absoluut.quote:Op zondag 11 september 2005 23:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Het voordeel van een toneelclub t.o.v. een muziekinstrument is dat je er je huis voor uit moet (lijkt me fijn als je werkloos bent, been there done that) en je ontmoet nieuwe mensen.
Nee toch? Lijkt me dat nieuw bloed altijd welkom is.quote:Op zondag 11 september 2005 23:24 schreef Biancavia het volgende:
Of dat het niet raar is dat je je aanmeldt, zo van, halloooo, mag ik meedoen?
"Hallo mag ik mee doen?"quote:Op zondag 11 september 2005 23:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja absoluut.
Eigenlijk heb ik daar al weer vaker info over zitten zoeken, maar ik vind het gewoon een beetje eng, omdat ik helemaal niet weet hoe dat allemaal in zijn werk gaat enzo.
Of dat het niet raar is dat je je aanmeldt, zo van, halloooo, mag ik meedoen?
Nou ja, ik moet gewoon een keer bellen dan.quote:Op zondag 11 september 2005 23:24 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee toch? Lijkt me dat nieuw bloed altijd welkom is.
Ik ga mezelf morgenmiddag dwingen om te bellen.quote:Op zondag 11 september 2005 23:28 schreef Neohammer het volgende:
Go for it !
p.s. Braun, wil je aub je oude avatar weer terug doen? Ik kan hier echt niet aan wennen! 1000x dank!
Vraag of je een keer mag komen kijken. Kun je meteen zien wat je zoal doet en met welke mensen je al dan niet te maken hebt.quote:Op zondag 11 september 2005 23:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet gewoon een keer bellen dan.
Goed idee!quote:Op zondag 11 september 2005 23:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Vraag of je een keer mag komen kijken. Kun je meteen zien wat je zoal doet en met welke mensen je al dan niet te maken hebt.
Ik zag wat anders...quote:
Is wel duur. Nee, toneelspelen it is!quote:Op maandag 12 september 2005 00:01 schreef ProFox het volgende:
kitesurfen! stiekem een sport, maar wel super leuk om te doen (wel eerst een les nemen, anders wordt het een beetje link)!
Goh...waarom zou dat nou zo zijn?quote:Op zondag 11 september 2005 23:20 schreef Neohammer het volgende:
Of harp, volgens mij zijn er niet zoveel harp spelers.
En het heeft lichamelijk zo z'n voordelen.quote:Op zondag 11 september 2005 22:18 schreef Jett het volgende:
paardrijden, echt sporten is het niet
en je bent wel bezig en het is leuk
quote:Op zondag 11 september 2005 23:28 schreef Neohammer het volgende:
Go for it !
p.s. Braun, wil je aub je oude avatar weer terug doen? Ik kan hier echt niet aan wennen! 1000x dank!
Nee hoor. Ik zit waar jij dat wil.quote:Op zondag 11 september 2005 22:21 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo wat, dan moet ik hier midden in mijn huiskamer zo'n paal installeren zeker?
Bedankt voor je steun.quote:Op zondag 11 september 2005 23:39 schreef Conflict het volgende:
Niet op een toneelclub he?
Verdomme, krijgen we dat ook nog![]()
Ik weet wel precies wat ik níet wil!quote:Op maandag 12 september 2005 01:03 schreef Barcelona het volgende:
Grappig, jij leek mij echt iemand die precies weet wat ze wil..
Dat is natuurlijk ook handig om te weten (heb ik zelf ookquote:Op maandag 12 september 2005 09:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik weet wel precies wat ik níet wil!
Das nogal een dure hobby dunkt me...quote:
Iedereen kan schilderen van Ravensburger ?quote:Op zondag 11 september 2005 21:42 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben het computerschermstaren een beetje zat en ik zoek een nieuwe hobby.
Liefst iets dat niet direct computergerelateerd is.
Of ga oefenen voor kinderenquote:Op maandag 12 september 2005 21:14 schreef PAA-053 het volgende:
Ga iets met kinderen doen! Doe ik al een tijdje, en ik vind het echt geweldig!
Mja..en wat vinden de kinderen ervan?quote:Op maandag 12 september 2005 21:14 schreef PAA-053 het volgende:
Ga iets met kinderen doen! Doe ik al een tijdje, en ik vind het echt geweldig!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |