dat hele slanke en strakke lettertype moet echt verbannen worden, vind ik persoonlijk. gebruik gewoon mooie ronde fonts. tahoma of arial, om maar eens wat te noemen.quote:op vrijdag 11 november 2005 23:54 schreef cryonic het volgende:
http://www.deviantart.com/view/24897037/
eerste sitedesign in photoshop; anders doe ik het altijd meteen in html en gooi ik er daarna graphics in.
ik ben redelijk bedreven in flash, maar de functie tracen in flash ken ik niet. bedoel je daarmee vlakken "overtrekken" en inkleuren?quote:
trace bitmap, en vervolgens verder met photoshop denk ik.quote:op zaterdag 12 november 2005 00:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
ik ben redelijk bedreven in flash, maar de functie tracen in flash ken ik niet. bedoel je daarmee vlakken "overtrekken" en inkleuren?
en het is portfolio, geen portefolioquote:op zaterdag 12 november 2005 00:19 schreef tc03 het volgende:
[..]
dat hele slanke en strakke lettertype moet echt verbannen worden, vind ik persoonlijk. gebruik gewoon mooie ronde fonts. tahoma of arial, om maar eens wat te noemen.
woei!! die kende ik nog niet!! dank jequote:op zaterdag 12 november 2005 00:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
trace bitmap, en vervolgens verder met photoshop denk ik.
quote:op zaterdag 12 november 2005 00:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
woei!! die kende ik nog niet!! dank je.,
dit doe je niet met de magic wand tool in ps, maar handmatig in illustrator. er is geen filter ofzo die dit zo kan.quote:op zaterdag 12 november 2005 00:11 schreef blieblie het volgende:
van:
[afbeelding]
naar:
[afbeelding]
iemand enig idee hoe je dit effect krijgt met illustrator cs of photoshop?
elk deeltje handmatig invullen vind ik te veel werk. en er moet een makkelijkere manier zijn dan in ps vlakken te selecteren met de magic wand om vervolgens die selectie in te kleuren.
ik wil dus zeg maar een foto van mezelf in kleuren dmv. vlakken.
die vind ik wel zeer geslaagdquote:op zaterdag 12 november 2005 07:12 schreef draztic het volgende:
[afbeelding]
gewoon beetje fotosoepwerk voor de fun
die van mij?quote:op zaterdag 12 november 2005 11:17 schreef nietzman het volgende:
wauw, heb je die in 1600 bij 1200 voor me?
natuurlijk, die is prachtig.quote:op zaterdag 12 november 2005 11:25 schreef electro-worm het volgende:
die van mij?
dta is niet zo moeilijk hoor.quote:op zaterdag 12 november 2005 11:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
natuurlijk, die is prachtig.
wou dat ik 't kon.
onder de watte?quote:op zaterdag 12 november 2005 11:51 schreef skiczukie het volgende:
dta is niet zo moeilijk hoor.kijk maar eens onder filters.
bedoel je nu het bitmap font ? het andere font is namelijk verdanaquote:op zaterdag 12 november 2005 00:19 schreef tc03 het volgende:
[..]
dat hele slanke en strakke lettertype moet echt verbannen worden, vind ik persoonlijk. gebruik gewoon mooie ronde fonts. tahoma of arial, om maar eens wat te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |