? hoe bedoel je?quote:op vrijdag 16 september 2005 20:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
anders stel je eventjes in dat er een witte achtergrond moet komen.. verder een beetje standaard gradient achtig...
in je css:quote:
1 2 3 4 | body { background-color:#ffffff; } |
owhh okee juist... tnq naar tis wel geen css...quote:op vrijdag 16 september 2005 22:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
in je css:
[code=css]
body
{
background-color:#ffffff;
}
[/code]
niet iedereen heeft als standaard kleur wit.. en over dat gradient, heel de site is zelg maar alleen amar eens tukje overlopen van blauw naar wit.
.
logo is erg jammer, rest beetje standaard maar voor een clansite is het wel te overleven...quote:op zaterdag 17 september 2005 11:53 schreef xaruz het volgende:
[[url=http://img394.imageshack.us/img394/140/site7hg.th.jpg]afbeelding][/url]
site die ik voor een clan van counter-strike:source hebgemaakt =)
dit mag ik wel, beetje grungy gevoel erover.. vooral de "banner" is erg mooiquote:op vrijdag 16 september 2005 16:23 schreef voh het volgende:
abandoned places design
mijn laatste webdesign. mwah, vind hem wel okay.
quote:op vrijdag 16 september 2005 21:36 schreef lukaso het volgende:
[..]
ik vind hem wel vet, hoe heb je het gedaan? tutorial?
erg strak, mooie opzet maar mijn idee zou zijn om de banner (lees: header) wat minder leeg te laten. dit komt een beetje saai over. nogmaals dat is alleen mijn mening...quote:op zaterdag 17 september 2005 23:03 schreef nemephis het volgende:
hij is nog in aanbouw - alleen het menuutje is af zo ongeveer - http://www.minimaxaudio.com/michiel/
http://forums.gfxvoid.com/t-5843.htmquote:op zaterdag 17 september 2005 22:14 schreef trance-force het volgende:
[..]ik kan alleen niet ff het linkje posten omdat ik momenteel niet thuis/werk zit.. ik zal em wel ff opzoeken voor je
wow, don't quit your daytime job.quote:op dinsdag 13 september 2005 21:33 schreef miss_bleu het volgende:
http://www.miss-bleu.nl/portfolio.php mijn portfolio staat gewoon online. alles is standaard gemaakt met photoshop en dreamweaver
ik herken er al minimaal 2 gedownloade brushes in, die het grootste gedeelte van je design vormen. très origineel.quote:op vrijdag 16 september 2005 16:23 schreef voh het volgende:
abandoned places design
mijn laatste webdesign. mwah, vind hem wel okay.
moet nog wel veel aan gebeuren, het is nogal onsamenhangentquote:op zaterdag 1 oktober 2005 20:49 schreef electro-worm het volgende:
ik heb net ff een screenshot van mijn site gemaakt, check it out.. nogal saai maarja....[afbeelding]
ik vind dat gemekker van zoveel mensen over het gebruik van brushes zo elitistisch. als je met brushes een aantrekkelijk design kan maken, boeie. naast brushes gebruik je ook typografie, ontwerp, kleuren en de hele mikmak. vaak ook fotos, layers, en in veel vexelart gradients en god weet wat nog meer. een design is niet perse goed of aantrekkelijk vanwege het hoge gehalte "moeilijke dingen", het is gewoon hoe het oogt voor een ander. en dat er dan design nerds zijn die dan precies weten welk lettertype en welke brush je hebt gebruikt.. tja. dat zijn design nerds.quote:op vrijdag 30 september 2005 14:59 schreef nitespeed het volgende:
[..]
ik herken er al minimaal 2 gedownloade brushes in, die het grootste gedeelte van je design vormen. très origineel.
ik had hetzelf niet beter kunnen zeggen, al ken je iedere functie van ps voledig uit je hoofd, zolang je er creatief gezien niets mee kan heb je er geen fuck aan.quote:op zondag 2 oktober 2005 01:06 schreef releaze het volgende:
[..]
ik vind dat gemekker van zoveel mensen over het gebruik van brushes zo elitistisch. als je met brushes een aantrekkelijk design kan maken, boeie. naast brushes gebruik je ook typografie, ontwerp, kleuren en de hele mikmak. vaak ook fotos, layers, en in veel vexelart gradients en god weet wat nog meer. een design is niet perse goed of aantrekkelijk vanwege het hoge gehalte "moeilijke dingen", het is gewoon hoe het oogt voor een ander. en dat er dan design nerds zijn die dan precies weten welk lettertype en welke brush je hebt gebruikt.. tja. dat zijn design nerds.
(ik ook hoor, daar niet van. maar ik ga niet afgeven op mensen die brushes gebruiken)
maar de meeste designs zijn ook godsgruwelijk simpel. je kan niet met een digitaal schilderij aankomen als de header van je website of als het logo van je visitekaartje.quote:op zondag 2 oktober 2005 11:58 schreef pc-fr34k het volgende:
ik denk dat nitespeed meer bedoeld dat het een beetje klik klik klaar is en je dat weinig desingen kan noemen. maar er hangen ook dingen in musea waar alleen een streep op staat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |