zoals al wel eens eerder gezegd, erg gaaf!quote:op woensdag 14 september 2005 22:41 schreef impakt het volgende:
splashscreen voor mijn portfolio die bijna af is
[afbeelding]
een linkje valt minder op. ziet er mooi uit iig, niet erg origineel misschien, maar wel oké. ik zou het niet kunnen.quote:op donderdag 15 september 2005 12:37 schreef trance-force het volgende:
[..]
mijn design staat niet in de lijst van de keuringdienst van waren... is dat, omdat jullie er gewoon stil van zijn??![]()
gewoon arial denk ik.quote:op donderdag 15 september 2005 12:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
zoals al wel eens eerder gezegd, erg gaaf!
alleen...welk font is dat?
groetjes,
veldmuis
quote:op donderdag 15 september 2005 08:42 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heel vet. ik hou hier wel van
dank uquote:op donderdag 15 september 2005 12:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
zoals al wel eens eerder gezegd, erg gaaf!
alleen...welk font is dat?
groetjes,
veldmuis
ik vind m echt geweldig (en persoonlijk zie ik geen anatomische fouten, en gebruikt haast iedereen wel referentiemateriaal) iig: wauw!quote:op donderdag 15 september 2005 18:15 schreef impakt het volgende:
[..]
[..]
dank u
de naam van de font is reznorbroken, die kun je hier downloaden: http://www.dafont.com/en/search.php?q=reznor
conceptsquote:op vrijdag 16 september 2005 12:38 schreef pekingduck het volgende:
mijn nieuwste lay-out is nog niet helemaal klaar, k zal binnenkort wel even de link van m'n nieuwe website posten![]()
die op bakstenen stondquote:op vrijdag 16 september 2005 12:56 schreef spenky het volgende:
[..]
je zou die pauper bus erbij moet jassen
nee gaak niet posten ! te pauperquote:op vrijdag 16 september 2005 12:56 schreef spenky het volgende:
zoiets
ik zou een ander font gebruikenquote:op woensdag 14 september 2005 23:08 schreef sebastiaan_2003 het volgende:
hier nog een ontwerpje voor een hondenuitlaatdienst. is afgedrukt op poster formaat...
[afbeelding]
expirimenteren met breezahs.... maar dan andersquote:op vrijdag 16 september 2005 14:42 schreef eastwood het volgende:
tja..ik weet dat ik niet mag spammen, maar geen zin om te posten.. klik hier dan kan je zien wat ik met photoshop uitspook.
ik behoor nog altijd tot de beginners.. dus kijk niet... tja.. te moeilijkoowja, sommige zijn echt bar slecht, maar geen zin om ze er tussenuit te halen
![]()
haha iddquote:op vrijdag 16 september 2005 15:26 schreef trance-force het volgende:
[..]
expirimenteren met breezahs.... maar dan anders![]()
anders stel je eventjes in dat er een witte achtergrond moet komen.quote:
http://www.members.lycos.(...)%20%27nd%20tessa.jpgquote:op vrijdag 16 september 2005 14:42 schreef eastwood het volgende:
tja..ik weet dat ik niet mag spammen, maar geen zin om te posten.. klik hier dan kan je zien wat ik met photoshop uitspook.
ik behoor nog altijd tot de beginners.. dus kijk niet... tja.. te moeilijkoowja, sommige zijn echt bar slecht, maar geen zin om ze er tussenuit te halen
![]()
ik vind hem wel vet, hoe heb je het gedaan? tutorial?quote:op woensdag 14 september 2005 22:45 schreef trance-force het volgende:
hier een nieuw snufje die ik net weer geleerd heb in photoshop...
hier staat dan die mooie image van mij
? hoe bedoel je?quote:op vrijdag 16 september 2005 20:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
anders stel je eventjes in dat er een witte achtergrond moet komen.. verder een beetje standaard gradient achtig...
in je css:quote:
1 2 3 4 | body { background-color:#ffffff; } |
owhh okee juist... tnq naar tis wel geen css...quote:op vrijdag 16 september 2005 22:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
in je css:
[code=css]
body
{
background-color:#ffffff;
}
[/code]
niet iedereen heeft als standaard kleur wit.. en over dat gradient, heel de site is zelg maar alleen amar eens tukje overlopen van blauw naar wit.
.
logo is erg jammer, rest beetje standaard maar voor een clansite is het wel te overleven...quote:op zaterdag 17 september 2005 11:53 schreef xaruz het volgende:
[[url=http://img394.imageshack.us/img394/140/site7hg.th.jpg]afbeelding][/url]
site die ik voor een clan van counter-strike:source hebgemaakt =)
dit mag ik wel, beetje grungy gevoel erover.. vooral de "banner" is erg mooiquote:op vrijdag 16 september 2005 16:23 schreef voh het volgende:
abandoned places design
mijn laatste webdesign. mwah, vind hem wel okay.
quote:op vrijdag 16 september 2005 21:36 schreef lukaso het volgende:
[..]
ik vind hem wel vet, hoe heb je het gedaan? tutorial?
erg strak, mooie opzet maar mijn idee zou zijn om de banner (lees: header) wat minder leeg te laten. dit komt een beetje saai over. nogmaals dat is alleen mijn mening...quote:op zaterdag 17 september 2005 23:03 schreef nemephis het volgende:
hij is nog in aanbouw - alleen het menuutje is af zo ongeveer - http://www.minimaxaudio.com/michiel/
http://forums.gfxvoid.com/t-5843.htmquote:op zaterdag 17 september 2005 22:14 schreef trance-force het volgende:
[..]ik kan alleen niet ff het linkje posten omdat ik momenteel niet thuis/werk zit.. ik zal em wel ff opzoeken voor je
wow, don't quit your daytime job.quote:op dinsdag 13 september 2005 21:33 schreef miss_bleu het volgende:
http://www.miss-bleu.nl/portfolio.php mijn portfolio staat gewoon online. alles is standaard gemaakt met photoshop en dreamweaver
ik herken er al minimaal 2 gedownloade brushes in, die het grootste gedeelte van je design vormen. très origineel.quote:op vrijdag 16 september 2005 16:23 schreef voh het volgende:
abandoned places design
mijn laatste webdesign. mwah, vind hem wel okay.
moet nog wel veel aan gebeuren, het is nogal onsamenhangentquote:op zaterdag 1 oktober 2005 20:49 schreef electro-worm het volgende:
ik heb net ff een screenshot van mijn site gemaakt, check it out.. nogal saai maarja....[afbeelding]
ik vind dat gemekker van zoveel mensen over het gebruik van brushes zo elitistisch. als je met brushes een aantrekkelijk design kan maken, boeie. naast brushes gebruik je ook typografie, ontwerp, kleuren en de hele mikmak. vaak ook fotos, layers, en in veel vexelart gradients en god weet wat nog meer. een design is niet perse goed of aantrekkelijk vanwege het hoge gehalte "moeilijke dingen", het is gewoon hoe het oogt voor een ander. en dat er dan design nerds zijn die dan precies weten welk lettertype en welke brush je hebt gebruikt.. tja. dat zijn design nerds.quote:op vrijdag 30 september 2005 14:59 schreef nitespeed het volgende:
[..]
ik herken er al minimaal 2 gedownloade brushes in, die het grootste gedeelte van je design vormen. très origineel.
ik had hetzelf niet beter kunnen zeggen, al ken je iedere functie van ps voledig uit je hoofd, zolang je er creatief gezien niets mee kan heb je er geen fuck aan.quote:op zondag 2 oktober 2005 01:06 schreef releaze het volgende:
[..]
ik vind dat gemekker van zoveel mensen over het gebruik van brushes zo elitistisch. als je met brushes een aantrekkelijk design kan maken, boeie. naast brushes gebruik je ook typografie, ontwerp, kleuren en de hele mikmak. vaak ook fotos, layers, en in veel vexelart gradients en god weet wat nog meer. een design is niet perse goed of aantrekkelijk vanwege het hoge gehalte "moeilijke dingen", het is gewoon hoe het oogt voor een ander. en dat er dan design nerds zijn die dan precies weten welk lettertype en welke brush je hebt gebruikt.. tja. dat zijn design nerds.
(ik ook hoor, daar niet van. maar ik ga niet afgeven op mensen die brushes gebruiken)
maar de meeste designs zijn ook godsgruwelijk simpel. je kan niet met een digitaal schilderij aankomen als de header van je website of als het logo van je visitekaartje.quote:op zondag 2 oktober 2005 11:58 schreef pc-fr34k het volgende:
ik denk dat nitespeed meer bedoeld dat het een beetje klik klik klaar is en je dat weinig desingen kan noemen. maar er hangen ook dingen in musea waar alleen een streep op staat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |