Hij had problemen met bestuur in Nijmegen? Maargoed... als er één club in Nederland is waar het bestuur een IQ gemiddelde van een krentenbol heeft is het in Breda wel... en we roepen maar dat dat de charme van ons clubje is... we blijven maar vrolijk roepen...quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 11:19 schreef Dylan Dog het volgende:
En nu Lokhof naar NEC?
13 met die van jou erbijquote:Op maandag 2 januari 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
Als opvolger van Ton Lokhoff heeft NAC Cees Lok naar Breda gelokt. "Aan het loket van het stadion zullen nu meer kaarten verkocht worden, zo'n topper scheelt een slok op een borrel", aldus Theo Mommers voor een lokaal radiostation. De verwachting is dat de nieuwe trainer ook investeerders zal lokken, maar je kunt de klok er op gelijk zetten dat dit niet Boekhoorn zal zijn. De trainer kon ook tekenen bij Lokomotiv Moskou, maar verkoos NAC Breda, zei hij tussen de sneeuwvlokken door. Hij zal werken met een stevig defensief blok. Tevens zou hij graag Haarlem-spits Patrick Lokken contracteren.
Hoeveel keer zag men in dit stukje Lok?
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:
Allebei goed hoor.
Ik denk dat NAC een goed onderwerp is voor een column deze week.
Van Hanegem heeft als trainer weinig geprestreerd. Bij AZ en Sparta deed hij het ook niet geweldig. Ik denk dat Lok dan echt 'n betere keuze is voor NAC.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:09 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Brood had dat nog niet aangekund, dan denk ik dat je eerder Arnold/Brood had moeten hebben, met Arnold als hoofdtrainer. Wat is er mis met Lok jongens ? Hij deed het aardig met NEC. Ik vind dat hij ook gewoon de kans moet krijgen. van Hanegem had leuk geweest ja, maar voor hoelang ? Zo'n trainer houdt het nooit jaaaaaaaren vol bij een "kleiner" cluppie als ons NAC. Ik heb liever een man die weet waarvoor hij voor NAC kiest !!!
Zo is ie geworden: Het VBL-columnhoekje deel 7quote:
Error 403quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:26 schreef White__Tiger het volgende:
Foto's van de wedstrijd RKSV Heeze - NAC Breda staan op www.rksvheeze.nl
Ik heb de foto's inmiddels geupload bij server van de voetbal dus ze zijn te bekijken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Error 403
toegang geweigerd
De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.
U wordt na 5 seconden doorgestuurd naar de homepage van Wanadoo.
Altijd leuk, die aanvoerder geniet al van het handjesschudden met Pierre.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:26 schreef White__Tiger het volgende:
Foto's van de wedstrijd RKSV Heeze - NAC Breda staan op www.rksvheeze.nl
Wou het net zeggen!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:08 schreef Niox het volgende:
Voortaan niet meer naar het MyCom stadion, maar naar het Rat Verlegh Stadion: http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=10078.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |